De NTFU kalender is erg leeg...alleen wat veldtochten en ATB tochten. Asfalt moet je zelf organiseren ben ik bang.quote:Op maandag 30 november 2009 23:32 schreef eentwee het volgende:
Het zal vast wel weer een keer goed weer worden in het weekend. Net wanneer ik tentamens heb
Wordt er nog wel een beetje over asfalt gebanjerd?
Nah, in de winter is het mountainbiken voor mij. Op een mooie zonnige winterdag wil ik de racefiets nog wel eens pakkenquote:Op maandag 30 november 2009 23:32 schreef eentwee het volgende:
Het zal vast wel weer een keer goed weer worden in het weekend. Net wanneer ik tentamens heb
Wordt er nog wel een beetje over asfalt gebanjerd?
Alleen de laatste 4 zitten kort na elkaar in augustus/september. De rest zit in mei-juli en dat is gewoon het wielerseizoenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:54 schreef ultra_ivo het volgende:
Het valt me op dat die cyclo's allemaal zo laat in het seizoen zijn.
Op die fiets. Voor mij was de afgelopen jaren de eerste afspraak in Sardinië (april). Aangezien ik die volgend jaar niet doe, bouw ik mijn seizoen ook wat anders op. Neemt niet weg dat ik in april wel een cyclo wil rijden, maar die moet wel voorhanden wezen natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:22 schreef ultra_ivo het volgende:
Voor mij begint het seizoen al in maart, in mei is het seizoen al halfweg (of verder).
Mijn favoriet is de Baraque Michel. Zeker als je doorrijdt tot het Signal de Botrange, het hoogste punt van België.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:10 schreef BraveDribbel het volgende:
Ben ook van plan om in de Alpen en Ardennen te gaan fietsen. Welke bergen moet je echt doen in de Ardennen? Ben dr nog niet echt bekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |