Ik ga echt niet zeggen wie het is voor ik d'r spreek, dus die caps hebben geen zin.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:22 schreef Arn0 het volgende:
Is dit je vriendin en haar ex, TS?
[ afbeelding ]
Voorlopig is dat het enige koppel dat ik heb gezien die hand in hand liepenquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:25 schreef roelke87 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet zeggen wie het is voor ik d'r spreek, dus die caps hebben geen zin.
Dus je gaat het vertellen als je haar gesproken hebt?quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:25 schreef roelke87 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet zeggen wie het is voor ik d'r spreek, dus die caps hebben geen zin.
wel een optie ja, of gewoon straks vragen aan haarquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:19 schreef roelke87 het volgende:
[..]
Ja echt? Misschien moet ik cqc zelf maar mailen voor de opname data dan.
Gast het is een hoax. Als je echt een relatie hebt en dit moet zien zoek je je partner toch hoe dan ook op. Als je het een x-aantal uren kan laten rusten is je relatie blijkbaar niet zo heel spannend en maakt het dus ook niet uit dat ze met haar ex aanpapt. Het klopt gewoon niet dit verhaal.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:27 schreef maffemaniak het volgende:
[..]
Dus je gaat het vertellen als je haar gesproken hebt?
mij benieuwen!
Bij mij staat er een banner van 'dating voor 50+'quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:29 schreef maffemaniak het volgende:
Leuk trouwens,
die banner hieronder van
Hoe krijg jij je ex terug?
Ik heb een banner voor mobiele telefoons. Die van het soort waarmee je je aanstaande ex kan bestoken met haat-smsjes/mails.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:29 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Bij mij staat er een banner van 'dating voor 50+'
Toch jammer. Ik moest echt lachen.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:22 schreef Arn0 het volgende:
Is dit je vriendin en haar ex, TS?
[ afbeelding ]
http://www.veronicatv.nl/web/show/id=536556/langid=43quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:03 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Is daar een duidelijker plaatje van of waar is het filmpje te vinden?
Die gast namelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |