suc6 kerelquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:10 schreef Metalfrost het volgende:
Jij blij, ik ben vanaf dinsdag 6 oktober volledig computerloos voor vier weken.
omdat het stiekem best lekker isquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:10 schreef Gilead het volgende:
Waarom 40 dagen? Waarom dan niet gewoon de rest van je leven?
Oké, dus je gaat hier straks iedere dag vertellen hoe moeilijk je het weer had om geen alcohol te drinken?quote:
25 (en woon alleen)quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:11 schreef Mendeljev het volgende:
Wat is de leeftijd als ik vragen mag?
ja, maar straks...quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:13 schreef Lonker het volgende:
KIJK MIJ ALCOHOL DRINKEN TOPIC!!@!!@#!#$!@!@!@!@!!!
niet liefquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:24 schreef onearmedman het volgende:
Faalkanker.
izze no-goquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:47 schreef shouta het volgende:
Lekker boeiend. Probeer eens om 40 dagen niet te fokken.
40 dagen geen seks zonder mannen ook niet zeker?quote:
Wijnquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:28 schreef Biskwie het volgende:
[..]
niet lief
voor vanavond staat toruwens op het programma.. 1 fles wijn en 2 flessen bier, de wijn is bijna op
Laat je nog even weten hoe het was?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:09 schreef Biskwie het volgende:In het weekend van 17/18 oktober ga ik met 11 andere vrienden een weekendje centerparcs doen.. we hebben 2 luxe villas gehuurd (port zeelande, lekker met prive sauna enzo).
Waarom zou je wel alcohol drinken?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:34 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Waarom zou je geen alcohol drinken?
Dit gaat om 1 of 2 glazen per dag, en niet om je klem zuipenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:41 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Omdat alcohol gezond is.
http://mens-en-gezondheid(...)echt-wel-gezond.html
Hij zegt toch ook niet dat ie zich nu tijdens het 'oefenen' klem zuiptquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:48 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dit gaat om 1 of 2 glazen per dag, en niet om je klem zuipen
Omdat je dan anders altijd de bob bentquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:40 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Waarom zou je wel alcohol drinken?
Tenminste TS zuipt om niet onder te doen voor zijn vrienden.. wat mij betreft ben je eerder een loser als je gaat zuipen omdat je vrienden ook drinken dan dat je je vrienden niet bij kan houden..
Vind ik an sich nog niet zo'n heel slecht idee van TS.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:25 schreef Sapstengel het volgende:
Oefenen met drinken zodat je niet faalt voor de groep.
Ja je hebt gewenning idd. Maar falen voor de groep? Klinkt een beetje alsof TS niet heel sterk in z'n schoenen staat en bang is voor de groepsdruk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:26 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Vind ik an sich nog niet zo'n heel slecht idee van TS.
Als je dagelijks 5 flessen drinkt zal je op den duur toch minder snel zat worden hoor
Volgens mij heeft bijna elke jongere die drinkt met vrienden weleens 'gefaalt'. Zij het door niet meer kunnen drinken, kotsen, in slaap vallen. Dus ja, what's the big dealquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja je hebt gewenning idd. Maar falen voor de groep? Klinkt een beetje alsof TS niet heel sterk in z'n schoenen staat en bang is voor de groepsdruk.
Als je keihard gaat kotsen is het idd wel falenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:37 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bijna elke jongere die drinkt met vrienden weleens 'gefaalt'. Zij het door niet meer kunnen drinken, kotsen, in slaap vallen. Dus ja, what's the big deal
ik heb die dag voor de zekerheid vrij genomenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:38 schreef i_b_trolling het volgende:
40 dagen?...ik werd al gek na 5 dagen op vakantie(waar dus de leeftijdsgrens zo heel leuk 21 was..)
btr dat je op dag 41 (egt precies om 00:01) die achterstallige daagjes terugdrinkt ey
Wat is ShizzleMyDizzle?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |