abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73703426
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:27 schreef Biancavia het volgende:

[..]

En dan nog, wat heb je er aan.
Dan komt er hier zo'n nog ontwikkelder ras bij ons op de koffie en dat zij dan zo zeggen van: "Heuj, weten jullie nog andere beschavingen trouwens?"
En wij zou van: "Neuj, we dachten dat jullie dat wel zouden weten."
En dan zit je daar weer met z'n tweeën. -G-
rofl
Linux is denken in oplossingen. Niet in producten. --== The kernel, the whole kernel and nothing but the kernel, so help me Linus! ==--
pi_73703428
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:28 schreef kingmob het volgende:

[..]

Lijkt me wel tof hoor
Was niet voor niets 1 van mijn afstudeeronderzoeken om een aardachtige planeet te vinden. Niet gelukt alleen
Je studie tijd was gewoon te kort
Linux is denken in oplossingen. Niet in producten. --== The kernel, the whole kernel and nothing but the kernel, so help me Linus! ==--
pi_73703436
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 02:01 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

In vacuum.
In theorie
pi_74480153
Het zou handig zijn om niet alle brandstof mee te hoeven zeulen die nodig is om aan de zwaartekracht te ontsnappen.

Ergo, beamed enery propulsion . De energie wordt met heel krachtige lasers op de 'vaartuigen' gestraald.

pi_74491713
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:54 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Hopelijk eentje redelijk dichtbij waar we in de toekomst nog wel heen kunnen, als een zwerm sprinkhanen graaien we die hele planeet leeg, een beetje een tweede derde wereld.
En hopelijk kunnen we de oorspronkelijke bewoners als slaaf verhandelen.
pi_74492538
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:46 schreef devuser_250 het volgende:
[ afbeelding ]

Dankzij de nieuwste technologische ontwikkelingen staan wetenschappers op het punt rotsachtige planeten als onze Aarde te ontdekken buiten ons zonnestelsel. Dat zegt David Latham van het Harvard-Smithsonian Centrum voor Astrofysica, meldt The Daily Galaxy.

Buitenaards leven
De ontdekking van een Aarde-achtige planeet die rond een zon cirkelt, is uiteraard van belang voor het mogelijk bestaan van buitenaards leven. CoRoT-7b bevindt zich 500 lichtjaren ver weg. De stenen bol is bijna twee keer zo groot als de Aarde en heeft vijf keer de massa ervan, wat ongeveer dezelfde dichtheid oplevert. De planeet cirkelt slechts op 2,5 miljoen kilometer afstand rond haar zon, waardoor de temperatuur er bijzonder hoog oploopt. Het 'jaar' van de exoplaneet is korter dan onze dag, dus mocht er toch een asbest-achtige beschaving bestaan, worden er bijzonder veel verjaardagen gevierd. (sam)

Bron
Wat een onzin!
Of dat buitenaardse leven bestaat of niet, is helemaal niet afhankelijk van de ontdekking van die planeet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')