Ik heb je wel een paar keer gezien, dus ik kan me wel een voorstelling makenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik ben daarna gaan douchen dus nu zie ik er alleen pluizig uit en dat is niet voor een foto geschikt.![]()
Echt NIET.
Ja met dat huisje toen en alles moest ik ook al behoorlijk naar de kapper.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb je wel een paar keer gezien, dus ik kan me wel een voorstelling maken
Daarom ga ik bij een kapper zonder afspraak, dan kun je rustig wachtenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja met dat huisje toen en alles moest ik ook al behoorlijk naar de kapper.
Ik ben nu aan het nadenken wélke trouwens. Want ik ben niet van plan weer 30 euro te betalen voor amper een half uur knippen met een hoofdmassage erbij (een keer gehad: "Oh jee, je bent gespannen he?? Ik voel het aan je hoofdhuid!") en een kopje koffie die je dan klok-klok moet opdrinken, want de suiker altijd ampoer gesmolten of je bent al aan de beurt.
ach zomaarquote:
Van die hoeveelkostdeislamhuppeldepup.nl site van Wilders.quote:25.300 Pardonners hebben al een huis
Ruim 90 procent van alle buitenlanders die door de pardonregeling in Nederland mogen blijven, heeft inmiddels eigen onderdak.
De werkgroep die zich inzet voor de huisvesting van deze oud-asielzoekers, meldt dat 25.300 zogenoemde pardonners zijn ondergebracht. In totaal kwamen 27.700 mensen in aanmerking voor de pardonregeling.
VluchtelingenWerk Nederland en de koepelorganisatie van woningcorporaties Aedes toonden zich maandag zeer tevreden met dit resultaat.
,,Veel pardonners zijn geplaatst in de regio waar ze eerst in asielzoekerscentra werden opgevangen. De mensen konden dus in hun vertrouwde omgeving, waar de kinderen naar school gaan, blijven wonen'', aldus Igor Ivakiç van VluchtelingenWerk.
De Taskforce Huisvesting Statushouders staakt dinsdag officieel haar activiteiten. Voorzitter Ed Nijpels zal dan zijn eindrapportage aanbieden aan het kabinet. Dat is drie maanden eerder dan gepland.
EN MIJN KIND KREEG TE HOREN DAT ER DE EERSTE TIEN JAAR GEEN ENKEL KANS WAS OP EEN WONING.
Dat haarquote:
Vind het maar een downsyndroompje eigenlijkquote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Vind het maar een downsyndroompje eigenlijk
nee komt misschien door al die wijntjesquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Leert ie nou nog steeds niet dat ie af en toe naar dat envelopje moet kijken?
Hijs cute inderdaadquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[mikemodus]
Cas jansen is hier een hot bitch
[/mikemodus]
Wieso?quote:
Met hem heb ik nog een beschamend moment meegemaakt (en nee niet zo'n moment)quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[mikemodus]
Cas jansen is hier een hot bitch
[/mikemodus]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |