Auw!quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:42 schreef Stiffy het volgende: werdt
Thanksquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik zal qltel even wijzen op dit topic (hij is nu niet thuis), die kan je er vast wel meer over vertellen (wij hebben hier drie Dreamboxen staan als ik goed geteld heb). En maar 1 kaartje, dus mogelijk is het zeker
Thanks qtel zal er meteen mee aan de slag gaanquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:10 schreef qltel het volgende:
Even resumeren:
Je hebt per TV een dreambox nodig
Per dreambox heb je ook nog een aansluiting op je LNB nodig. Heb je dus een LNB voor 1 ontvanger dan zul je een LNB voor 2 ontvangers moeten aanschaffen. En vanzelfsprekend ook een kabel naar je ontvanger.
Als je een kaartje in je dreambox hebt, dan kun je die wel delen met de andere, daarvan heb je er dus maar 1 nodig.
Succes, als er vragen zijn dan hoor ik het wel. De meeste schotel en Dreamboxvragen kan ik waarschijnlijk wel beantwoorden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:17 schreef Stiffy het volgende:
[..]
Thanks qtel zal er meteen mee aan de slag gaan
bijv. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29102quote:
Wat bedoel je met Distro?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:43 schreef qltel het volgende:
[..]
Succes, als er vragen zijn dan hoor ik het wel. De meeste schotel en Dreamboxvragen kan ik waarschijnlijk wel beantwoorden.
Overigens, draait jouw neppert nog op de originele software of gebruik je al een andere distro? Zo niet dan kan ik je deze aanraden.
Inderdaad. Dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:17 schreef Stiffy het volgende:
[..]
Wat bedoel je met Distro?
Ik heb nu Gemini Project erin met 2 cams:
AsiaMAX
Magic.
Is dit een beetje wat je zocht?
Nou k ga die clone ff bestellen en dan zal ik weer n update geven (:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:32 schreef qltel het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat bedoelde ik.
Ik gebruik zelf Pli met CCcam, maar jouw configuratie werkt vast ook goed. Volgend mij werkt alles goed, behalve de originele software..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |