Het is niet de bedoeling fipo's te plaatsen, ei dat je d'r rondloopt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:35 schreef Goofisch het volgende:
Tevens FiPo
En graag geen linksrechts discussie. Daar hebben we al teveel topics over.
Ik ben gewoon nieuwsgierig naar die site![]()
quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:40 schreef Stofje het volgende:
Whehhee. Een wit scherm bij een immigratie site. Whehehe, white power!
We zijn wakker.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:40 schreef Stofje het volgende:
Whehhee. Een wit scherm bij een immigratie site. Whehehe, white power!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Domain name: watkostdemassaimmigratie.nl Status: active Registrant: STI069136-WWWES Stichting Vrienden van de PVV Binnenhof 1 2513AA S-GRAVENHAGE Netherlands Administrative contact: WIL031047-WWWES G. Wilders +31 (0)70xxxxxxx webmaster@pvv.nl |
wtfquote:
Die mensen kosten dan ook niets OMDAT ze geïntegreerd zijn. Echter is niet heel Nederland zo.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:45 schreef Yi-Long het volgende:
...en wat levert het op!? Zo'n beetje iedere allochtoon die ik in mijn vriendenkring heb zitten, is namelijk hoogopgeleid...
Die betalen ook belastingen, consumeren ook, etc etc.
Maar het gaat hier om immigratie, niet integratie.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:46 schreef leetzors het volgende:
[..]
Die mensen kosten dan ook niets OMDAT ze geïntegreerd zijn. Echter is niet heel Nederland zo.
Neem me niet kwalijk.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Maar het gaat hier om immigratie, niet integratie.
Z'n hele nummer staat d'r niet op.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:46 schreef Goofisch het volgende:
[..]
wtf![]()
Ok wie belt?
"Hallo wij zijn van FoK! en wij bestaan 10 jaar meneer wilders, Wilt u ons feliciteren__!!! "
Stond wel. Maar hij rem heeft hem verwijderd.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Z'n hele nummer staat d'r niet op.
Oh ok heb niet zelf whois onderzoekje gedaan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:49 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Stond wel. Maar hij rem heeft hem verwijderd.
Geert is ook het Technical Contact zie ikquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:49 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
De kosten zijn zo hoog. De host kan er niet mee omgaan
Hoe voelt dat nou, als vreemde eend in de bijt?quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:45 schreef Yi-Long het volgende:
...en wat levert het op!? Zo'n beetje iedere allochtoon die ik in mijn vriendenkring heb zitten, is namelijk hoogopgeleid...
118 miljardquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:51 schreef zovty het volgende:
Ok, laten we nou eens zeggen dat het 118 mijlard heeft gekost.
En dan?
Ok, dan stellen we de kosten op 118 triljard!quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:53 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
118 miljard![]()
Dat zal wel wat meer kosten hoor, als je alle kosten mee rekent.
En tsjah, inkomsten zullen er ook wel zijn, en waarschijnlijk overtreffen die de kosten er van. Maar of dat het waard is dat Nederland langzaam aan veranderd in een land met een Islamitisch straatbeeld? Nee, echt niet.
Dan heeft Geert weer iets waarover hij kan klagen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:53 schreef zovty het volgende:
[..]
Ok, dan stellen we de kosten op 118 triljard!
En dan?
Daar hoeft Wilders geen moeilijke vragen voor te stellen. Ik zag pasgeleden poep op de stoep en daar heeft hij nog geen kamervragen over gesteld.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:54 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Dan heeft Geert weer iets waarover hij kan klagen.
De PVV heeft geen partijleden hè, alleen de Grote Blonde Leiderquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:53 schreef zovty het volgende:
Ik vind het overigens typerend dat de PVV politiek probeert te bedrijven via wazige constructies. Wie zijn de vrienden van de PVV, heb ik die gekozen? Wie vertegenwoordigen ze?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |