chocoladekoekjesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Spidermanwas die niet al geweest of wordt ik nu gek?
Chocola of koekjes?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:01 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
chocoladekoekjes![]()
![]()
pasta of rijst?
Bruinquote:
appelflappenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:05 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Liever geen van beiden...![]()
Nou, rozijnen dan maar.
Oliebollen of appelflappen?
appeltaartquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
appelflappen
Slagroomtaart of appeltaart?
Bovenstaande met slagroomquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:07 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
appeltaart![]()
Bovenstaande met of zonder slagroom?
Lastige... eh... boosheid denk ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bovenstaande met slagroom
Verdriet of boosheid?
HEMA!!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:08 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Lastige... eh... boosheid denk ik.![]()
Zeeman of Hema?
BCC want ik zou niet weten wat de Block isquote:
Expert want ik zou niet weten wat Media Markt isquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BCC want ik zou niet weten wat de Block is
Media Markt of Expert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leenbakker of Kwantum?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:13 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Expert want ik zou niet weten wat Media Markt isKwantum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leenbakker of Kwantum?
Film of boek?Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:13 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Expert want ik zou niet weten wat Media Markt isKwantumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leenbakker of Kwantum?
[sub]is maar goed ook, de MM is vreselijk[/sub}
Paars of roze?Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Boek!quote:
Gaat het daar?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kwantum
[sub]is maar goed ook, de MM is vreselijk[/sub}
Paars of roze?
Nee, ik voel me echt super kutquote:
Blauwquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik voel me echt super kut![]()
Gordijnenquote:[..]
Blauw
Gordijnen of luxaflex
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:32 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Gordijnen
Poepen of plassen?
Dat maakt me niet zoveel uit... synthetisch dan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, plassen dat stinkt minder![]()
Donzen dekbed of synthetisch dekbed?
Dat laatstequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:37 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat maakt me niet zoveel uit... synthetisch dan.
Een stralende dag in de winter of een regenachtige dag, maar met lekkere temperatuur, in de lente?
Herfst!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat laatste
Herfst of winter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |