Vanochtend na m’n dagelijkse ochtendroutine van douchen, thee zetten en 2 geroosterde broodjes met kaas eten was het tijd om naar het werk te gaan. Ik stap in de auto en speel een CD’tje af om even lekker wakker te worden. Het blijven ochtenden he...
Ik rij over een tamelijk rustige weg en zie in de verte een zebrapad. Even naast het zebrapad stond een dik ventje met een wit petje

. Ik zag ‘m al ver van te voren en liet het gaspedaal los om een beetje af te remmen, maar het onzekere jongetje maakte geen aanstalte om over te steken. Om die reden gaf ik weer gas bij om tot 50km/u te komen. Op dat moment besluit die klapjosti om opeens over te steken en hij vliegt de weg over!
Ik moest lichtelijk uitwijken naar rechts en raakte bijna van de weg. En tot overmaat van ramp trapt die suicidale vetzak ook nog tegen m’n auto aan! Ik vol op de rem natuurlijk en ik wou dat ventje even flink de waarheid vertellen. Maar voordat ik stilstond was het sukkeltje alweer vertrokken op z'n scootertje. Klootzak

Klacht: Deuk in m’n auto
Klacht 2: 'Mensen' die het normaal vinden om tegen andermans spullen te trappen
Klacht 3: Die zeug rende weg voordat ik hem een flinke berisping kon geven
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.