naaldhaksandalen dacht ik, maar dan is mijn squirtvraag misschien een brug te ver voor dit topicquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:56 schreef snoopy het volgende:
[..]
en dat krijg je alleen met sokken aan?
Daar zijn ze nog niet over uit. En ook niet waar het nou precies vandaan komt. Het is in elk geval geen urine.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:54 schreef amaranta het volgende:
Ja graag. En veel!
En orgamse vind ik ook prima.
wat me brengt tot mijn vraag.... wat is squirt? Ik weet wel wat het is, maar wat ís het? Is het water of een soort van vrouwen sperma of urine of??? en waar komt het vandaan? En nee ik kan het niet en wil het denk ik ook niet kunnen, kan ik gelijk de slaapkamer opnieuw texen ofzo, en het bed weer verschonen en en en
nee, sneller! Je moet wel le-zenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:56 schreef snoopy het volgende:
[..]
en dat krijg je alleen met sokken aan?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:00 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Daar zijn ze nog niet over uit. En ook niet waar het nou precies vandaan komt. Het is in elk geval geen urine.
<onthullende modus> dat laatste kan mijn lief beamen![]()
</onthullende modus>
Maar dan ben je naakt met sokken aanquote:
Dan trek je toch 's ochtends geen sokkies aan? Koop je een paar uggs, die houden je voeten ook warm. Klaar.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar dan ben je naakt met sokken aan
En dat ben ik de laatste tijd al te vaak, omdat ik mijn kleren zelf prima uit krijg, maar mijn voeten de laatste tijd ineens zo'n eind weg zitten
Nu snap ik waar jij die uggs voor gaat kopenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan trek je toch 's ochtends geen sokkies aan? Koop je een paar uggs, die houden je voeten ook warm. Klaar.
Ik zou willen zeggen, betrapt, maar ik vind schoenen zonder sokken aan zo smerig. Zelfs al zijn het warme uggs waarin je niet hoort te zweten. In gesloten schoenen horen sokken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:31 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nu snap ik waar jij die uggs voor gaat kopen![]()
OT: Ik trok seks echt slecht hoor. maar ik had ook heel vele bekken pijn
quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:09 schreef Incantrix het volgende:
en ik ben bang dat ik nu weet hoe bejaardensex ongeveer gaat
quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:09 schreef Incantrix het volgende:
... en ik ben bang dat ik nu weet hoe bejaardensex ongeveer gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |