Nooit meer wat van vernomen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee. Hoelang heb je plantsoentjes moeten schoffelen? Ik neem aan dat die persoon aangifte heeft gedaan wegens mishandeling.
Nee, dat mag niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:05 schreef JeMoeder het volgende:
Dus als jij tegen mij aanrijd met je fiets, mag ik naar je huis lopen, je tv van de muur trekken en die naar de tering gooien op de stoep?
Ik zeg nergens dat wat ik deed goed was.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:06 schreef Karina het volgende:
En jij loopt zeker nooit door een rood voetgangerslicht?
En de bestuurder was wel aso inderdaad (als hij het met opzet deed), maar tegen een auto aantrappen is zeker niet aso?
Dat ben je net zo goed wanneer je bij een asociale doch verder onbenullige overtreding meteen vandalistisch wordt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet.
Wat ik deed, mag niet. Wat hij deed, mag ook niet.
En er is nogal een verschil tussen handelen in the heat of the moment (meteen je voet uitsteken om die auto een schop te verkopen) en naar iemands huis gaan en daar de boel kort en klein slaan. Als je na een paar seconden nog niet tot rust bent gekomen, ben je sowieso al een gevaar voor de samenleving.
Noem bijna aangereden worden maar onbenullig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:09 schreef Alicey het volgende:
Dat ben je net zo goed wanneer je bij een asociale doch verder onbenullige overtreding meteen vandalistisch wordt.
Als je een trap kon verkopen moet er een afstand van een halve a een hele meter geweest zijn, plus dat de auto nooit hard (> 30 km/h) gereden kan hebben. Bijna aangereden worden is toch net iets anders.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Noem bijna aangereden worden maar onbenullig.
in mis een beetje consequentie. niet meer doen he doerak.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet.
En er is nogal een verschil tussen handelen in the heat of the moment (meteen je voet uitsteken om die auto een schop te verkopen) en naar iemands huis gaan en daar de boel kort en klein slaan. Als je na een paar seconden nog niet tot rust bent gekomen, ben je sowieso al een gevaar voor de samenleving.
Wordt maar eens aangereden door een auto die 30km/u rijdt als voetganger zijnde. Erg onbenullig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:12 schreef Alicey het volgende:
Als je een trap kon verkopen moet er een afstand van een halve a een hele meter geweest zijn, plus dat de auto nooit hard (> 30 km/h) gereden kan hebben. Bijna aangereden worden is toch net iets anders.
In the heat of the moment he.quote:
En als je mijn been komt amputeren, geef ik je een hardnekkig geval van AIDS!quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:52 schreef _Led_ het volgende:
En als je een deuk in mijn auto schopt kom ik persoonlijk je been amputeren.
Je bent niet aangereden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wordt maar eens aangereden door een auto die 30km/u rijdt als voetganger zijnde. Erg onbenullig.
Dus? Hij had moeten stoppen.quote:
Of hij was plat op zijn rem gegaan, er was tenslotte nog voldoende ruimte voor je voor hem zou uitkomen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Dus? Hij had moeten stoppen.
En als ik niet gestopt was, was ik wel aangereden.
Hij gaf gas bij toen hij me zag.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:44 schreef Alicey het volgende:
Of hij was plat op zijn rem gegaan, er was tenslotte nog voldoende ruimte voor je voor hem zou uitkomen.
Verder krijg je voorrang, en neem je dat niet. Dat is ook wettelijk geregeld.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Hij gaf gas bij toen hij me zag.
Het is wetelijk geregeld dat als iemand aanstalten maakt om over een zebrapad over te steken, hem/haar voorrang verleend moet worden. Dus: stoppen.
Een overtreding zonder schade tegen een misdrijf met wellicht veel schade. Quite.quote:Hij eigen rechter spelen? Goed, dan ik ook.
Wat ik al zei: hij en ik staan quite.
Ik heb geen idee, een rode met lelijke vormen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:53 schreef Basilicumman het volgende:
Maar mag ik misschien weten wat voor auto het was?Ook al maakt dat geen verschil voor jou.
Als je überhaupt je hoofd niet koel kan houden in het verkeer ben je een gevaar voor de samenleving. Heethoofden gaan bijvoorbeeld bumperkleven, afsnijden, j-walken etc - dat is juist gevaarlijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:15 schreef JeMoeder het volgende:
Als je überhaupt je hoofd niet koel kan houden in het verkeer ben je een gevaar voor de samenleving. Heethoofden gaan bijvoorbeeld bumperkleven, afsnijden, j-walken etc - dat is juist gevaarlijk.
En dan vooral ook niet oversteken op zebrapaden!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik doe dan ook niet aan bumperkleven, afsnijden, j-walken en meer van dat soort gevaarlijke onzin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |