abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73394863
Kutkick

Maar ik ben het met je eens ^^
pi_73395481
Jammer dat de chauffeur in kwestie niet was uitgestapt, dan was dit topic veel vermakelijker.
pi_73396176
Lol. Ik had laatst een vergelijkbare situatie op de Spoorlaan hier in Tilburg.
Was midden in de nacht, en reed daar dus rond de 60 km/h. Ineens schep ik bijna een neger (zag hem niet) en die kerel die slaat op mijn wagen. Maar er was daar helemaal geen VOP (zebrapad) oid dus die lul zat fout. Op de rem, in zijn achteruit. Rent dat kleine flikkertje fucking hard weg richting het station.
Bah. Eikel , gelukkig is de wagen er heelhuids vanaf gekomen
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_73396253
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:09 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Lol. Ik had laatst een vergelijkbare situatie op de Spoorlaan hier in Tilburg.
Was midden in de nacht, en reed daar dus rond de 60 km/h. Ineens schep ik bijna een neger (zag hem niet) en die kerel die slaat op mijn wagen. Maar er was daar helemaal geen VOP (zebrapad) oid dus die lul zat fout. Op de rem, in zijn achteruit. Rent dat kleine flikkertje fucking hard weg richting het station.
Bah. Eikel , gelukkig is de wagen er heelhuids vanaf gekomen
Totaal niet vergelijkbaar dus. De hele situatie is anders.
Goed dat je auto heel is gebleven though
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_73396306
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:12 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Totaal niet vergelijkbaar dus. De hele situatie is anders.
Goed dat je auto heel is gebleven though
En toch vind ik jou reactie wel vrij logisch. Maar even boos kijken en een middelvinger had ook volstaan denk ik
pi_73396365
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:13 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
En toch vind ik jou reactie wel vrij logisch. Maar even boos kijken en een middelvinger had ook volstaan denk ik
Klopt, het was enigzins teveel, maar goed. Gedaan is gedaan, en ik heb er geen spijt van, zeker niet nu de hufter met een deuk in z'n auto zit en ik niks heb
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_73397269
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:16 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Klopt, het was enigzins teveel, maar goed. Gedaan is gedaan, en ik heb er geen spijt van, zeker niet nu de hufter met een deuk in z'n auto zit en ik niks heb
Haha . Vaak is zo'n actie als de jouwe ook een opeenstapeling van kut dingen die je in korte tijd mee maakt. Weet niet of je al ergens mee zat?

Als het bijvoorbeeld regent raak ik ook eerder geïrriteerd
  † In Memoriam † maandag 5 oktober 2009 @ 17:46:57 #58
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_73397303
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 15:52 schreef ruud.nl het volgende:
Ah, hier is het maandagmiddag troll/reltopic.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_73397313
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:45 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Haha . Vaak is zo'n actie als de jouwe ook een opeenstapeling van kut dingen die je in korte tijd mee maakt. Weet niet of je al ergens mee zat?

Als het bijvoorbeeld regent raak ik ook eerder geïrriteerd
Ze rijden me daar regelmatig bijna van de sokken.
En ja, het grijze, rauwe weer zit me ook niet lekker
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 5 oktober 2009 @ 17:48:04 #60
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_73397352
Wat een bazenactie van de TS
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_73397375
Als je dat bij mij zou doen omdat ik je per ongelijk geen voorrang geef dan schoot ik je kankerdood
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_73397389
Dat dat figuur die actie uithaalde is uiteraard heel verkeerd en zeker wat van te zeggen.
Maar vervolgens tegen z'n auto aan trappen... je liep verder geen gevaar...

Aan iemands auto komen is spelen met vuur, hè. Verbaast me dat hij niet uitstapte...
pi_73397456
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:48 schreef Mopst3r het volgende:
Als je dat bij mij zou doen omdat ik je per ongelijk geen voorrang geef dan schoot ik je kankerdood
pi_73397462
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:49 schreef OldJeller het volgende:
Dat dat figuur die actie uithaalde is uiteraard heel verkeerd en zeker wat van te zeggen.
Maar vervolgens tegen z'n auto aan trappen... je liep verder geen gevaar...

Aan iemands auto komen is spelen met vuur, hè. Verbaast me dat hij niet uitstapte...
Ik moest wel stoppen om geen gevaar te lopen he? Als ik door was gelopen, was ik morgen een zwartomrande advertentie op pagina zoveel van een aantal kranten geweest.
pi_73397476
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:51 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

Niet op reageren, hij weet niet beter.
Kan ie ook niks aan doen.
pi_73397486
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:51 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik moest wel stoppen om geen gevaar te lopen he? Als ik door was gelopen, was ik morgen een zwartomrande advertentie op pagina zoveel van een aantal kranten geweest.
Jammer dat het niet zo gelopen is idd
pi_73397512
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:52 schreef Mopst3r het volgende:
..
Gelieve je taal te matigen.
Dank je.
pi_73397527
_!
pi_73397530
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:51 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Maar was het onverwacht of wat. Uit je stukje maak ik in elk geval op dat je het wel zag en dat hij niet rakelings langs je heen ging, maar dat er nog genoeg ruimte tussen zat.

En aangezien je tegen z'n auto trapt, kan het niet zo zijn dat hij hard reed, want dan lukt trappen niet meer zonder dat je last van je been krijgt/je been bezeert.
pi_73397541
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:52 schreef Mopst3r het volgende:

[..]

Jammer dat het niet zo gelopen is idd
Doodverwensing. Bah, schurft
pi_73397563
Hoezo doodsverwensing?
Ik betreur toch alleen dat het niet gebeurd is, ik wens het toch niet
pi_73397650
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:53 schreef OldJeller het volgende:
Maar was het onverwacht of wat. Uit je stukje maak ik in elk geval op dat je het wel zag en dat hij niet rakelings langs je heen ging, maar dat er nog genoeg ruimte tussen zat.

En aangezien je tegen z'n auto trapt, kan het niet zo zijn dat hij hard reed, want dan lukt trappen niet meer zonder dat je last van je been krijgt/je been bezeert.
Ik zag hem en hij zag mij. Ik was overduidelijk bezig om het zebrapad op te gaan toen we elkaar aankeken. Op het moment dat ik erop stapte, geeft hij gas bij en maakt een ruimere bocht dan hij normaal gedaan zou hebben om langs me te kunnen komen. Er staat een vluchtheuvel in het midden, dus er was niet veel ruimte. Gezien het feit dat ik kon schoppen, was hij zeker niet meer dan een halve meter van me af.
En hij reed idd nog niet hard, want hij kwam de bocht om (geen obstructie qua zicht in die bocht), dus hij had ook makkelijk kunnen stoppen.
pi_73397692
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:57 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik zag hem en hij zag mij. Ik was overduidelijk bezig om het zebrapad op te gaan toen we elkaar aankeken. Op het moment dat ik erop stapte, geeft hij gas bij en maakt een ruimere bocht dan hij normaal gedaan zou hebben om langs me te kunnen komen. Er staat een vluchtheuvel in het midden, dus er was niet veel ruimte. Gezien het feit dat ik kon schoppen, was hij zeker niet meer dan een halve meter van me af.
En hij reed idd nog niet hard, want hij kwam de bocht om (geen obstructie qua zicht in die bocht), dus hij had ook makkelijk kunnen stoppen.
Al met al viel het dus best mee.

Niet dat ik niet vind dat je hem op z'n minst aan had moeten spreken. Maar hoe stop je zo iemand. Alleen houd ik er niet van als mensen aan auto's van anderen zitten.
pi_73397703
Is trouwens nog niet gezegd geloof ik, maar er zijn (vreemd genoeg) nogal wat automobilisten die niet eens weten dat ze per se voorrang moeten verlenen bij een zebrapad.
pi_73397817
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:58 schreef OldJeller het volgende:
Al met al viel het dus best mee.

Niet dat ik niet vind dat je hem op z'n minst aan had moeten spreken. Maar hoe stop je zo iemand. Alleen houd ik er niet van als mensen aan auto's van anderen zitten.
Nou ja, je gaat er niet van uit dat iemand die je gezien heeft, toch gas bij geeft en koste wat kost voor je langs probeert te komen. Da's wel ff een WTF?! gevoel.

En aanspreken lukt sowieso niet, de auto ging na het remmen na het zebrapad er met een behoorlijke snelheid vandoor.

En ik houd er niet van dat mensen doorrijden waar ze simpelweg moeten stoppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')