Zijn er toch ook?quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:45 schreef brtausi het volgende:
Vind hem wel goed hoor![]()
ps. IK WIL EMOTICONS IN DE QUICKREPLY
(ken ze nog niet allemaal uit m'n hoofd)
Nepzwervers om precies te zijn, van die bedelaars die heel zielig altijd met een hond liggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
moet je even in opties gaan kloten bij quickreply, daar kun je het aan zetten!quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:45 schreef brtausi het volgende:
Vind hem wel goed hoor![]()
ps. IK WIL EMOTICONS IN DE QUICKREPLY
(ken ze nog niet allemaal uit m'n hoofd)
Londonquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zijn er toch ook?![]()
[..]
Nepzwervers om precies te zijn, van die bedelaars die heel zielig altijd met een hond liggen.
Als ze vervolgens opstaan zie je dat ze redelijk normaal gekleed zijn, roken ze een sigaretje en ligt er een ander op hun plek, verdient heel goed.
Ooit in Londen eerst een zielige zwerver zonder schoenen gezien, een uur later stond ie in de Underground strak in pak, op keyboard te spelen
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:46 schreef DjRex89 het volgende:
Goede TT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik leer het nog wel
Doet me denken aan de film In Brugesquote:
Unter Den Lindenquote:
Dat is ook de reden dat ik er heen gegaan benquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Doet me denken aan de film In Bruges
Vond het ook een best grappige filmquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik er heen gegaan benEn het is ook echt een prachtige stad
In Bruges![]()
alles in Berlijn!quote:
Collega nog geconfronteerd met z'n 'file' ??quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:30 schreef Puala het volgende:
Pff, halve afdeling in overleg. Gelijk de gezelligheid weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |