In blok 7 zitten de trappen er al in. Huizen zijn niet water dicht zo te zien. Glas zit er namelijk nog niet in.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
trappen doen ze meestal pas als het wind en water dicht is (dit tegen wegrotten houten trappen)
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:15 schreef esselies het volgende:
Ziet er fantastisch uit allemaal!
Nu ben ik alleen super nieuwsgierig...Heb je misschien een groter plaatje van de plattegrond?
http://www.kavel46.nl/wp-content/uploads/2009/10/park_pgc_01.jpg
Ik kan het namelijk NET NIET goed zien allemaal...
ow? lopen ze uit? Dacht dat jullie al snel de sleutel zouden krijgen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:20 schreef RoToN het volgende:
De laatste geruchten gaan uit van een oplevering van de Hofwoingen in week 44. Dat is een weekje later dan gepland
Casco op laten leveren dus? wij hebben wc's en badkamer wel gewoon laten plaatsen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:50 schreef RoToN het volgende:
Wij moeten nog alles doen. Zelfs een toilet ontbreekt… Ik verwacht dat we ongeveer 4 weken bezig zijn met de badkamer / keuken / toilet / vloerverwarmming etc.
quote:
Van de 23 kavels die je op kon geven was de woning die we nu hebben de laatstequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:28 schreef RoToN het volgende:
Ik heb precies zo'n zelfde lijstje ;-) Maar jij mag ook heel blij zijn met de parkwoning hoor! Die zijn weer net wat groter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |