abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73387474
Ik ga binnenkort de gedownloade versie van Crysis en Crysis Warhead vervangen door gekochte versies. Ik wil natuurlijk wel mijn voortgang bewaren dus;
Welke savegame-mappen moet ik van beide spellen kopieeren om ze in de nieuwe installatiemap te kunnen plakken? Ik heb Vista..
pi_73387951
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:07 schreef Biskwietje het volgende:
Ik ga binnenkort de gedownloade versie van Crysis en Crysis Warhead vervangen door gekochte versies. Ik wil natuurlijk wel mijn voortgang bewaren dus;
Welke savegame-mappen moet ik van beide spellen kopieeren om ze in de nieuwe installatiemap te kunnen plakken? Ik heb Vista..
Vast in je mijn documenten map waar 99% van de games hun saves opslaan
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_73388089
Ik ga er van uit dat ik de andere mapen die daar staan (Profiles, Shaders en 'games.cfg') ook moet kopieeren? Klopt da?
pi_73388419
Ik heb gisteren nog gebackupped vanwege een overstap naar WIndows 7 RC, je kan je savegames vinden onder C:\Users\"User Name"\My Documents\My Games\Crysis
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_73389869
Heb je de hele Crysis map gekopieeerd? Enkel van de Shaders-map ben ik nog niet zeker of ik die nodig heb.
De Profiles map lijkt me logisch dat je die moet hebben, net als het 'game.cfg'-bestand wat volgens mij de configuratie-instellingen zijn(oftewel je ingestelde voorkeuren).
pi_73391242
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:45 schreef Biskwietje het volgende:
Heb je de hele Crysis map gekopieeerd? Enkel van de Shaders-map ben ik nog niet zeker of ik die nodig heb.
De Profiles map lijkt me logisch dat je die moet hebben, net als het 'game.cfg'-bestand wat volgens mij de configuratie-instellingen zijn(oftewel je ingestelde voorkeuren).
Ja ik heb alles gekopieerd, was niet zoveel ruimte en ik had plek genoeg op mn backupschijf
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_73398826
Hij is fijn..

Dank u.
pi_73498372
Opgelost.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')