abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73386195
Klinkt voor een deel alsof ze streven naar minder bureaucratie en anticiperen op wat er onvermijdelijk toch in de toekomst gaat gebeuren: de wereld wordt steeds meer één land. Lijkt me prima.
HÆLP.
  maandag 5 oktober 2009 @ 11:16:51 #22
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_73386205
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:09 schreef badwurm het volgende:

[..]

Dat komt niet uit het partijstandpunt naar voren. Op het moment dat ouders Islamitisch zijn dan zullen ze de Christelijke grondslag van een school niet accepteren / respecteren. Er verandert dus niks dus ik ben benieuwd wat D66 nu daadwerkelijk wil.
Die ‘dan’ is natuurlijk jouw aanname. Het gaat er nu om dat, ook al stemmen de ouders nu in met de gang van zaken op zo’n school, die school tóch de leerling kan weigeren omdat zij die leerling niet willen. Of het nu is omdat het een kind van Moslimouders is, of omdat de ouders ongelovig zijn, misschien homoseksueel zijn, of wat dan ook.

Er was een voorbeeld van een school die een leerling weigerde omdat die thuis een televisie en internet (zonder filter) hadden. Dat kan nu.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  maandag 5 oktober 2009 @ 11:18:56 #23
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_73386255
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:14 schreef Iblis het volgende:
Zoals het er nu voorstaat vormen ze wel een redelijk groot blok, maar het is echt afwachten wat er van hun ideeën overblijft mochten ze in een regering gaan deelnemen.
Dat is natuurlijk met veel partijen zo. Eigenlijk met alle partijen die iets anders willen dan de Grote Grijze Massa partijen... Er blijft weinig van mooie standpunten over zodra er coalities gevormd en dus concessies gedaan moeten worden.

Daarbij komt nog dat ze zich de vorige keer een beetje dood gestaard hebben op die gekozen burgemeester die niemand eigenlijk wilde!

Dat bestuurlijk vernieuwen vind ik niet zo nodig, meer vrijheid en een sterker Europa daarentegen!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 5 oktober 2009 @ 11:26:04 #24
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_73386448
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:18 schreef SicSicSics het volgende:
Dat is natuurlijk met veel partijen zo. Eigenlijk met alle partijen die iets anders willen dan de Grote Grijze Massa partijen... Er blijft weinig van mooie standpunten over zodra er coalities gevormd en dus concessies gedaan moeten worden.

Daarbij komt nog dat ze zich de vorige keer een beetje dood gestaard hebben op die gekozen burgemeester die niemand eigenlijk wilde!

Dat bestuurlijk vernieuwen vind ik niet zo nodig, meer vrijheid en een sterker Europa daarentegen!
Dat bestuurlijk vernieuwen is natuurlijk wel een kernpunt van D’66. Op zich is dat enigszins opmerkelijk, aangezien ze nu een beetje het imago van elitepartij krijgen. Zij willen graag een correctief referendum, gekozen burgemeester, kortom, ‘de gewone man’ inspraak geven op veel meer punten dan nu het geval is, máár ‘die gewone man’ holt voor een groot deel naar Wilders toe.

Badwurm zet D’66 ook neer als een elitepartij voor de rijken en gegoeden, die niet veel opheeft met de man die nog met zijn broodtrommeltje onder de snelbinders naar zijn werk gaat. Sterker nog, hij suggereert dat D’66 juist die mensen tot zaterdagavond 5 uur wil laten werken.

Echter, privacy en dergelijke lijkt me ook een vrij principiële zaak, en ik snap daarom ook niet dat het juist onder het ministerschap van Thom de Graaf zo ver is gekomen. Daar hebben ze m.i. een behoorlijke faux-pas gemaakt voor een liberale partij.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  maandag 5 oktober 2009 @ 11:28:09 #25
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_73386490
Nou ja, laten we eerst maar de verkiezingen afwachten niet? In de peilingen lekker hoog staan is vast goed voor wat ego's, maar betekent weinig. Iets wat Pechtold ook aangeeft, hoewel niet in die woorden.

En tja, wellicht hebben ze het afgeleerd om, voor een eventuele regeringsdeelname, hun partij punten te laten vallen, denk niet dat ze nog een keer een kans krijgen.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_73386897
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 10:56 schreef badwurm het volgende:
D66 is echter meer een partij voor werkgevers (waarvan het grootste gedeelte al bij de VVD zit)
Onder andere daarom heeft dit land een meerderheidscoalitie van D'66 en VVD nodig.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_73386913
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 10:57 schreef SicSicSics het volgende:
Handig overzichtje! Met de meeste punten (de belangrijke in mijn ogen) ben ik het eens!

Nu weet ik het zeker. Ik ga ook D66 stemmen!
Ik zie er idd ook niet zo heel veel negatiefs instaan
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:03:26 #28
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73387367
Ik zie alleen maar goede dingen in het lijstje van de OP.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_73387377
Wat een afschuwelijke partij is deze links liberalen club toch ook
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:05:05 #30
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_73387413
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:03 schreef wakajawaka het volgende:
Ik denk dat dit voor sommigen als een compliment klinkt.
pi_73387855
Je wilt nu een discussie starten over 20 verschillende onderwerpen tegelijkertijd?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:24:32 #32
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73387871
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:03 schreef wakajawaka het volgende:
Als iemand met jouw avatar + onderschrift dat zegt is dat inderdaad een compliment dat ze goed bezig zijn.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_73388066
Nu ga ik zeker D66 stemmen, bedankt voor de info TS.
pi_73388366
Goede lijst TS. Je hebt me overtuigd, ik ga ook D66 stemmen!
  maandag 5 oktober 2009 @ 13:04:20 #35
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_73388854
Meerendeel van die punten klinkt goed
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_73388988
Jeej, niet meer bepalen op welke school je kinderen komen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_73389088
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:24 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Als iemand met jouw avatar + onderschrift dat zegt is dat inderdaad een compliment dat ze goed bezig zijn.
Iedereen ze menig zullen we dan maar zeggen.
pi_73389154
'Stofzuigerverkoper Pechtold'...

Precies hoe hij inderdaad op mij overkomt.
  maandag 5 oktober 2009 @ 13:17:05 #39
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_73389173
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:09 schreef bijdehand het volgende:
Jeej, niet meer bepalen op welke school je kinderen komen
Waar staat dat?
pi_73389241
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 10:57 schreef SicSicSics het volgende:
Handig overzichtje! Met de meeste punten (de belangrijke in mijn ogen) ben ik het eens!

Nu weet ik het zeker. Ik ga ook D66 stemmen!
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:00 schreef Hexagon het volgende:
Weet ik weer precies waarom ik lid ben.
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:10 schreef Hephaistos. het volgende:
Voor het merendeel prima standpunten
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik zie er idd ook niet zo heel veel negatiefs instaan
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:03 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zie alleen maar goede dingen in het lijstje van de OP.
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:32 schreef Meh7 het volgende:
Nu ga ik zeker D66 stemmen, bedankt voor de info TS.
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:45 schreef Lexie het volgende:
Goede lijst TS. Je hebt me overtuigd, ik ga ook D66 stemmen!
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Meerendeel van die punten klinkt goed

Dit is dus niet de bedoeling, ik zit niet voor niks een half uur informatie bij elkaar te rapen van die "in de gloria" website van D66
Het gebruik van de omschrijving "Joodse kolonisten" zoals algemeen het gebruik is in de Nederlandse pers is van het zelfde walgelijk lage niveau als het gebruik van de term "Gastarbeiders" voor de vijfde generatie van immigranten in Nederland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')