Die ‘dan’ is natuurlijk jouw aanname. Het gaat er nu om dat, ook al stemmen de ouders nu in met de gang van zaken op zo’n school, die school tóch de leerling kan weigeren omdat zij die leerling niet willen. Of het nu is omdat het een kind van Moslimouders is, of omdat de ouders ongelovig zijn, misschien homoseksueel zijn, of wat dan ook.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:09 schreef badwurm het volgende:
[..]
Dat komt niet uit het partijstandpunt naar voren. Op het moment dat ouders Islamitisch zijn dan zullen ze de Christelijke grondslag van een school niet accepteren / respecteren. Er verandert dus niks dus ik ben benieuwd wat D66 nu daadwerkelijk wil.
Dat is natuurlijk met veel partijen zo. Eigenlijk met alle partijen die iets anders willen dan de Grote Grijze Massa partijen... Er blijft weinig van mooie standpunten over zodra er coalities gevormd en dus concessies gedaan moeten worden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:14 schreef Iblis het volgende:
Zoals het er nu voorstaat vormen ze wel een redelijk groot blok, maar het is echt afwachten wat er van hun ideeën overblijft mochten ze in een regering gaan deelnemen.
Dat bestuurlijk vernieuwen is natuurlijk wel een kernpunt van D’66. Op zich is dat enigszins opmerkelijk, aangezien ze nu een beetje het imago van elitepartij krijgen. Zij willen graag een correctief referendum, gekozen burgemeester, kortom, ‘de gewone man’ inspraak geven op veel meer punten dan nu het geval is, máár ‘die gewone man’ holt voor een groot deel naar Wilders toe.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:18 schreef SicSicSics het volgende:
Dat is natuurlijk met veel partijen zo. Eigenlijk met alle partijen die iets anders willen dan de Grote Grijze Massa partijen... Er blijft weinig van mooie standpunten over zodra er coalities gevormd en dus concessies gedaan moeten worden.
Daarbij komt nog dat ze zich de vorige keer een beetje dood gestaard hebben op die gekozen burgemeester die niemand eigenlijk wilde!
Dat bestuurlijk vernieuwen vind ik niet zo nodig, meer vrijheid en een sterker Europa daarentegen!
Onder andere daarom heeft dit land een meerderheidscoalitie van D'66 en VVD nodig.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:56 schreef badwurm het volgende:
D66 is echter meer een partij voor werkgevers (waarvan het grootste gedeelte al bij de VVD zit)
Ik zie er idd ook niet zo heel veel negatiefs instaanquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:57 schreef SicSicSics het volgende:
Handig overzichtje! Met de meeste punten (de belangrijke in mijn ogen) ben ik het eens!![]()
Nu weet ik het zeker. Ik ga ook D66 stemmen!
Ik denk dat dit voor sommigen als een compliment klinkt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:03 schreef wakajawaka het volgende:
Wat een afschuwelijke partij is deze links liberalen club toch ook
Als iemand met jouw avatar + onderschrift dat zegt is dat inderdaad een compliment dat ze goed bezig zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:03 schreef wakajawaka het volgende:
Wat een afschuwelijke partij is deze links liberalen club toch ook
Iedereen ze menig zullen we dan maar zeggen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:24 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als iemand met jouw avatar + onderschrift dat zegt is dat inderdaad een compliment dat ze goed bezig zijn.
Waar staat dat?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:09 schreef bijdehand het volgende:
Jeej, niet meer bepalen op welke school je kinderen komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:57 schreef SicSicSics het volgende:
Handig overzichtje! Met de meeste punten (de belangrijke in mijn ogen) ben ik het eens!![]()
Nu weet ik het zeker. Ik ga ook D66 stemmen!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:00 schreef Hexagon het volgende:
Weet ik weer precies waarom ik lid ben.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:10 schreef Hephaistos. het volgende:
Voor het merendeel prima standpunten
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik zie er idd ook niet zo heel veel negatiefs instaan
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:03 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zie alleen maar goede dingen in het lijstje van de OP.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:32 schreef Meh7 het volgende:
Nu ga ik zeker D66 stemmen, bedankt voor de info TS.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:45 schreef Lexie het volgende:
Goede lijst TS. Je hebt me overtuigd, ik ga ook D66 stemmen!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Meerendeel van die punten klinkt goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |