quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:10 schreef Colnago het volgende:
Je bent wel een zwerver zeg.
Mee willen reizen op iemands kortingkaart en een gaskabel halen op een motorsloop.
Waarom doe je zo moeilijk over die flutbedragen?
Niemand verplicht je dan ook om het product/dienst af te nemen, zeker niet in dit geval.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:12 schreef r0binhood het volgende:
[..]
ik vind het niet erg om te betalen maar soms staan de bedragen niet in verhouding tot het product/dienst die je wilt afnemen. En dat is ergerlijk.
ja hij maakt het er zelf naar.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, hem thuis bellen, dat zal hij fijn vinden.
En kanker dan gelijk een baksteen door z'n ruit heen. Als verdiende loon voor dat dure 0900-nummer.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:28 schreef Ensaf het volgende:
Weet je wat, ga vanavond gewoon even bij zijn huis langs.
Mensen die terug rekenen naar guldensquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:07 schreef r0binhood het volgende:
Man....ik heb een nieuwe gaskabel nodig voor m'n ride....
dus ik even goudengidsen....kom ik erachter dat hier vlak in de buurt een motorsloop is.
Dus ik op die website kijken..... willen ze dat ik bel op een 0900 nr. waarvan de gesprekskosten 80 ct. p/m zijn
...als je vragen hebt...of mailen..
Ik snap niet waarom je potentiele klanten wil afschrikken met 80 ct. (1,76 gld. dus!) gesprekskosten PER MINUUT.
Als ik bel voor een onderdeel, als potentiele klant. En hij heeft het op voorraad, dan verdient ie toch al zat, omdat ik het onderdeel van hem koop? En als hij het niet zeker weet, moet ie alleen even van z'n luie reet afkomen en in't magazijn gaan KIJKEN. Wil ie daar 80 ct. per minuut voor dan?
Nu zou ik echt denken "dikke lul met je 0900 nr.", er zijn motorslopen zat waar ze met en gewoon nr. of mobiel nr. werken.
Z'n naam stond echter op de site, dus heb nu z'n thuis nr. Ik bel hem daar wel op hehehehee.
Maar m'n klacht is dus: motorsloop....ouwe zooi die je heus wel verkocht krijgt....en dan 80 ct. p/m extra willen afschrapen van je klanten.
wel een prachtige actie, doen ts!quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, hem thuis bellen, dat zal hij fijn vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |