Dit dus. Hij is niet voor niets de plaatsvervangende keeper.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:30 schreef dekilo het volgende:
Je bent dus een dikzak die niet kan voetballen....
Jaloers? Dikke mensen hebben nu een dikke beschermlaag voor de komende winter terwijl jij doodvriestquote:
Ik ben een grote en stevige Hollandse jongen, zo eentje die op een boerderij had geboren moeten zijn ipv in de randstad. En inderdaad, aangezien ik pas 2 maandne op voetbal zit kan ik het nog niet zo goed nee.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:30 schreef dekilo het volgende:
Je bent dus een dikzak die niet kan voetballen....
quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:44 schreef TNA het volgende:
Trannellius-maandagochtendtopics. Heel goed.
Het brengt toch wat frivoliteit in de wereld.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:44 schreef TNA het volgende:
Trannellius-maandagochtendtopic. Heel goed.
Als je een beetje aanleg hebt ben je binnen de korste keren een aardige voetballer !quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:40 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik ben een grote en stevige Hollandse jongen, zo eentje die op een boerderij had geboren moeten zijn ipv in de randstad. En inderdaad, aangezien ik pas 2 maandne op voetbal zit kan ik het nog niet zo goed nee.
Ik train braaf 2x in de week, en heel soms zelfs een 3e keer met de A-junioren. Verder begin ik binnenkort met een scheidsrechterscursus, dus daarvan zal ik ook wel een deel van het spel leren, dus komt dat inderdaad wel goedquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:56 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Als je een beetje aanleg hebt ben je binnen de korste keren een aardige voetballer !![]()
In wat voor elftal voetbal je dan, Senioren ? Ah 2 post boven me
Niet focke met scheidsrechter jwz ik ben geleerd genoeg om de pupillen en de junioren te fluitenquote:
jwzquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Niet focke met scheidsrechter jwz ik ben geleerd genoeg om de pupillen en de junioren te fluiten![]()
quote:
Het leven op de Hoofddorpse voetbalvelden is nu eenmaal enerverendquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:18 schreef afcajos het volgende:
Je maakt wat mee, op de voetbalvelden
Hoezo voetbal je op zaterdag? Christelijke vereniging of zo. Hier wordt gewoon chill op zondag gevoetbald om vervolgens lekker lam in de kantine te gaan.
"per ongeluk" een elleboogje werkt ook heel goedquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:00 schreef leetzors het volgende:Hoe krijg je het voor elkaar. Was pootje haken geen optie?
Zonder de rest van de reacties te lezen:quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:29 schreef Trannellius het volgende:
Afgelopen zaterdag moest ik weer voetballen. Dus vroeg opgestaan, goed ontebeten en daarna op de fiets richting sportvelden gegaan. Even omkleden, warm lopen en inspelen, en daarna zsm de wedstrijd afwerken om aan de 3e helft te beginnen.
Mijn directe tegenstander was een kop kleiner dan ik en naar schatting tegen de 30 kilo lichter. En daar wist hij irritant gebruik van te maken. Elke keer als ik in zijn buurt was, begaven zijn benen het en trapte de scheidsrechter er wederom in. Echt elke keer weerDus op het eind denk ik bij mijzelf "Ik zal jou eens leren te vallen
".
In de blessuretijd krijgen zij een corner. Op het moment dat mijn tegenstander op springt geef ik hem een flinke douw in zijn rug waardoor hij een stukje door de lucht vliegt. Ongelukkigerwijs beland hij vol met zijn knie in de borstkas van onze keeper
Klacht: ik krijg net een smsje van mijn coach dat ik voor vanavond ff keepershandschoenen moet regelen. Onze keeper is dusdanig geblesseerd dat hij deze week niet kan, dus moet ik hem maar vervangen
Ouch!quote:
Mjah, in ons team heb je als keeper zijnde dus niet echt een rustige wedstrijdquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zonder de rest van de reacties te lezen:
Zo, heb je in elk geval een sjille wedstrijd.. lekker lui in je doeltje staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |