abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72672637
Het begon allemaal vorige week zaterdag. Van tevoren hadden wij 14 man toegewezen gekregen voor de wedstrijd, die ochtend kwamen er maar 11 opdagen. Gaan vlaggeraar, geen reserves, geen drinkbussen, niks....met veel moeite kregen we een netje voetballen mee. Van de week dus aan de coordinator verteld dat het wel ff beter geregeld mocht worden voor vandaag, wat volgens hem in orde kwam.

Voor vandaag hadden we 16 man gekregen. Gister belde iemand af ivm ziektebed familielid. Vandaaga moest een jongen die bij de politie werkt in ene overwerken. Een derde belde op het laatste moment vanwege autopech (lekke band of wat dan ook, en kon het zo snel niet meer repareren). Oke, hebbenw e nog 13 man, geen nood.

En dan geef ik hier een stukje extra informatie. We hebben twee seniorenteams, het eerste gaat voor prestaties, het tweede meer voor gezelligheid. Tegen iedereen is bij het begin gezegd dat iemand die buiten eht eerste valt, in principe mee doet bij het tweede, Ook als je een tijdje geblesseerd bent geweest, doe je eerst 1 of 2 wedstrijden met het tweede mee.

Deze jongens vielen deze week dus net buiten het eerste. Komen ze 5 minuten voor vertrek aankakken met de boodschap dat ze niet van plan zijn mee ete doen met het tweede. Oftewel, weer 11 man en totaal geen tijd een evrvanger te zoeken

Die wtee gasten zakken nu maar in de stront

Klacht: mensen die sterallures hebben.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_72672660
Lief dagboek.
pi_72672693
Dan moet de trainer van het eerste er op aan gesproken worden. Die moeten tegen deze twee knapen zeggen: Je doet maar eerst 2 wedstrijden mee met het tweede, anders kun je een plek in het eerste wel vergeten.
Noot noot.
pi_72672694
waarom draai je zo vaak de eerste twee letters van een woord om
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_72672716
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:28 schreef Edwinuss het volgende:
Lief dagboek.
Geef aub die ene hersencel aan iemand die hem wel gebruikt
pi_72672769
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:29 schreef Jojoortje het volgende:
Dan moet de trainer van het eerste er op aan gesproken worden. Die moeten tegen deze twee knapen zeggen: Je doet maar eerst 2 wedstrijden mee met het tweede, anders kun je een plek in het eerste wel vergeten.
De trainer was er vanmorgen nog niet, maar hij is het inmiddels doorgegeven. Als hij er maandagavond niks over zegt, doen wij het wel.
pi_72672879
TS kan er niet mee omgaan.

Maar serieus, gast, wat is je probleem: een team heeft 11 spelers nodig om te kunnen voetballen. Wees blij, dan hoef je in ieder geval geen reserve te staan.
pi_72672979
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:36 schreef OeJ het volgende:

Maar serieus, gast, wat is je probleem: een team heeft 11 spelers nodig om te kunnen voetballen. Wees blij, dan hoef je in ieder geval geen reserve te staan.
Als je van tevorenw eet dat je niet gaat/kan komen, bel je ruim van tevoren af. Dat heet rekening houden met je team. Wat nou als 1 van die 11 vanmorgen ziek was geworden, dan hadden we hen domweg nodig gehad.
Verder was het gewoon kut dat we in de tweede helft 2-0 achter stonden, met daadwerkelijk uitzicht op een gelijkspel. We speelden eindelijk voor ons doen goed, de bal ging iig goed rond. En toen raakte 1 teamgenoot dusdanig geblesseerd dat hij niet verder kon, dus sta je emt 10 vermoeide mensen terwijl de tegenstander 4 wissels heeft en verlies je alsnog onnodig met 5-0. Gewoonweg frustrerend.
pi_72673084
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:29 schreef Jesse_ het volgende:
waarom draai je zo vaak de eerste twee letters van een woord om
pi_72673164
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:46 schreef Dastan het volgende:

[..]

Omdat ik een van de weinige informatici ben die niet blind kan typen en dus mijn eigen tekst lees nadat ik op invoeren heb geklikt.
pi_72673184
Ts is de waterboy van het team.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_72674272
Hier stopte ik:
quote:
Het begon allemaal vorige week zaterdag
denk ik

maar kan ook hier geweest zijn:
quote:
Het begon

[ Bericht 11% gewijzigd door Apebeer op 12-09-2009 15:44:10 ]
Niet terugplaatsen @admin
pi_72674277
im failing
pi_72674290
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:39 schreef Apebeer het volgende:

[..]

denk ik

maar kan ik hier geweest zijn:
[..]

Leer eerst maar eens quoten.
pi_72674311
Kerel gun me even wat tijd om het te fixen, al die moeilijke tags ook tegenwoordig...

pi_72674328
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:38 schreef Apebeer het volgende:
Hier stopte ik:
[..]

denk ik

[..]

quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:38 schreef Apebeer het volgende:
Hier stopte ik:

[quote]
Het begon allemaal vorige week zaterdag
denk ik

quote:
Het begon
Aanwinst, deze user.
pi_72674346
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:27 schreef Trannellius het volgende:
Het begon allemaal vorige week zaterdag. Van tevoren hadden wij 14 man toegewezen gekregen voor de wedstrijd, die ochtend kwamen er maar 11 opdagen. Gaan vlaggeraar, geen reserves, geen drinkbussen, niks....met veel moeite kregen we een netje voetballen mee. Van de week dus aan de coordinator verteld dat het wel ff beter geregeld mocht worden voor vandaag, wat volgens hem in orde kwam.

Voor vandaag hadden we 16 man gekregen. Gister belde iemand af ivm ziektebed familielid. Vandaaga moest een jongen die bij de politie werkt in ene overwerken. Een derde belde op het laatste moment vanwege autopech (lekke band of wat dan ook, en kon het zo snel niet meer repareren). Oke, hebbenw e nog 13 man, geen nood.

En dan geef ik hier een stukje extra informatie. We hebben twee seniorenteams, het eerste gaat voor prestaties, het tweede meer voor gezelligheid. Tegen iedereen is bij het begin gezegd dat iemand die buiten eht eerste valt, in principe mee doet bij het tweede, Ook als je een tijdje geblesseerd bent geweest, doe je eerst 1 of 2 wedstrijden met het tweede mee.

Deze jongens vielen deze week dus net buiten het eerste. Komen ze 5 minuten voor vertrek aankakken met de boodschap dat ze niet van plan zijn mee ete doen met het tweede. Oftewel, weer 11 man en totaal geen tijd een evrvanger te zoeken

Die wtee gasten zakken nu maar in de stront

Klacht: mensen die sterallures hebben.
Boeie als ze niet mee ete.. Als ze maar voetballen toch?
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  zaterdag 12 september 2009 @ 15:44:25 #18
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_72674390
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:36 schreef OeJ het volgende:

Jij weet zo weinig hè.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_72674401
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:41 schreef Aestivate het volgende:

[..]

[..]

Aanwinst, deze user.
Ik neem tenminste nog de tijd om mijn fouten aan te passen
pi_72675070
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:41 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Verder was het gewoon kut dat we in de tweede helft 2-0 achter stonden, met daadwerkelijk uitzicht op een gelijkspel.

Krijgen jullie 2 punten per goal zoals bij basketbal?
  zaterdag 12 september 2009 @ 20:40:14 #21
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_72682625
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 20:40 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
pi_72682782
Zit je sinds kort op voetbal ofzo?
Je lult maar de hele tijd over je team gast
pi_72682835
quote: