abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 oktober 2009 @ 22:54:13 #101
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73410160
Man man....
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_73411981
Serieus TS, wat een zak ben jij. Vreemdgaan, uit laten komen en dan op internet klagen dat je vrouw het nog eens wil proberen, maar wel problemen heeft met het omgaan met haar gevoelens als gevolg van jouw slippertje (driftig, controlfreak). Ja, je moet wat, als je partner je vertrouwen zo beschadigt

Laffe klojo Zo ga je niet met je vrouw-al-18-jaar om
pi_73414906
[quote]Op maandag 5 oktober 2009 23:48 schreef ColdFeet het volgende:
Serieus TS, wat een zak ben jij. Vreemdgaan, uit laten komen en dan op internet klagen dat je vrouw het nog eens wil proberen, maar wel problemen heeft met het omgaan met haar gevoelens als gevolg van jouw slippertje (driftig, controlfreak). Ja, je moet wat, als je partner je vertrouwen zo beschadigt

Laffe klojo

Voor z`n vrouw valt ook wel wat te zeggen; Welke vrouw trouwt er nou met zo`n laffe klootzak? Ze had nooit aan hem moeten beginnen.

pi_73415095
ik denk dat TS geen internet meer heeft !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_73415272
Man, ik heb 8 jaar een relatie gehad en ook mijn vent durfde gewoon niet de knoop door te hakken. Bang dat ik het niet zou redden zonder hem. Ik hield vreselijk veel van hem, maar het idee dat hij niet zo door het vuur zou gaan als ik voor hem, deed mij uiteindelijk beslissen om zelf weg te gaan.
Ik kan je vertellen, een man die denkt dat zijn vrouw het niet zonder hem redt in het leven is naief. Jouw vrouw heeft het heus wel in de gaten, ook al doet ze van niet.... Bespreek het met haar!
pi_73415401
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:30 schreef Duikelaar het volgende:

[..]

De realiteit is helaas vaak anders... Zoals Copycat al zei, had hij het misschien na 15 jaar al moeten doen. Maar ik kan me gewoon wel voorstellen dat het echt alleen maar moeilijker wordt om zoiets 'gewoon' te zeggen. Heb er zelf ook niet een direct antwoord op hoor hoe dit wel te doen, maar veel reacties hier zijn wel erg kort door de bocht.

TS: heb je niet iemand (beste vriend, vertrouwenspersoon, priester oid) die jou goed kent en die je vertrouwd waarmee je dit kan bespreken?
Tsja, fijn dat er ook mensen zijn die niet meteen met hun (ver)oordeel klaarstaan, maar zich echt in de zaak verdiepen. Ik heb dit idd mat zowel een goede vriend als mijn moeder besproken. Het feit dat ik hier iets post is voor mij ook om te ijken of ik het juist heb. Soms is het wel wat moeilijk om door de schrewerige reacties van de dames perfect heen te kijken. Zij blijven namelijk hangen bij de passage vreemdgaan en menen dat alleen mannen vreemdgaan. Ik ben benieuwd naar jullie eigen topics vanaf het moment dat je ook wat hebt meegemaakt in het leven...

En natuurlijk.. die slappe zak. Ik voel me idd zo. En toch geef ik het je te doen..
pi_73415410
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 08:16 schreef Pheno het volgende:
Je bent een slappe lul.
Vreemdgaan, je vrouw strijkt bewonderingswaardig over haar hart en jij loopt nog te zielepieten.
Als je echt van haar houdt zeg je het haar, want jou verdient ze niet.
Ja doei.
pi_73415418
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 08:25 schreef ajwOnline het volgende:
En natuurlijk.. die slappe zak. Ik voel me idd zo. En toch geef ik het je te doen..
Wat ben je toch zielig
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 08:40:37 #109
3140 PhalanX
Technarchy
pi_73415587
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 08:33 schreef nurse1981 het volgende:
nou nee.
  • je bent een kloon, aangezien dit je tweede topic is waar je in post en je meteen persoonlijke informatie weggeeft.
  • je bent 28 en beweert een relatie van 8 jaar erop te hebben zitten, voor iemand van 28 is dat statistisch gezien te lang.
  • TS heeft een post-en-vluch patroon, zonder enig gevolg op vroegere topics.
  • je bent de een van de weinigen die hem bijval geeft door te stellen dat hij het gewoon moet doen. In combinatie met de vorige punten... precies.
  • je voelt je aangevallen bij het blootstellen van de waarheid.
  • Aaah the beauty of digital reproduction.
    Is it alive, or is it Phalanx?
    --- Cameron Hodge ---
    pi_73415738
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 08:40 schreef PhalanX het volgende:

[..]

• je bent een kloon, aangezien dit je tweede topic is waar je in post en je meteen persoonlijke informatie weggeeft.
  • je bent 28 en beweert een relatie van 8 jaar erop te hebben zitten, voor iemand van 28 is dat statistisch gezien te lang.
  • TS heeft een post-en-vluch patroon, zonder enig gevolg op vroegere topics.
  • je bent de een van de weinigen die hem bijval geeft door te stellen dat hij het gewoon moet doen. In combinatie met de vorige punten... precies.
  • je voelt je aangevallen bij het blootstellen van de waarheid.
  • Dat klopt, ik ben namelijk nieuw hier!!
    Ik ben inderdaad 28. Statistisch gezien heeft die relatie ook veel te lang geduurd omdat mijn ex net zo'n kneus was als TS (wel het lef hebben mij te belazeren, maar niet het lef om eerlijk tegen mij te zijn en te kappen met de relatie.
    Aangezien ik nieuw ben hier, kan ik ook nog niet zoveel gepost hebben hier.
    De laatste die hem bijval geeft ben ik.
    En ja, ik voel me aangevallen, omdat ik met z'n vrouw te doen heb. Ben nu eenmaal nurse in het dagelijks leven en kan me redelijk goed verplaatsen in anderen.
    pi_73416461
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 08:27 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wat ben je toch zielig
    nou idd, verschrikkelijk wat een zelfmedelijden
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 09:49:04 #112
    31101 _Led_
    Visje aaien niemand zeggen
    pi_73416873
    Wat je kunt doen is op een briefje schrijven "verlaat je vrouw zonder betalen !".
    Dat plak je op een algemeen-fonds kaart.

Dan stel je 'savonds voor om gezellig een potje monopoly te spelen !
    zzz
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 09:49:04 #113
    226503 Smacher
    Hatse Hatse Hatse...
    pi_73416874
    En wat ik niet begrijp is.. als je een relatie heb praat je dan nooit over je gevoelens.. en kan je haar de situatie niet uitleggen hoe jij je voelt...

Ik neem aan dat je dat wel kunt als volwassenen..

Succes iig..
    Droeg ien de k*nt....
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 09:56:45 #114
    30252 Soempie
    Procreating
    pi_73417021
    En, hoe reageerde ze?
    In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
    How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
    pi_73417101
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 09:56 schreef Soempie het volgende:
    En, hoe reageerde ze?

Optimistische ramptoerist.
    ik doe mee. .

TS, succes, niet alleen met het vertellen maar ook de periode erna.
    pi_73419928
    Heeft TS ondertussen al wel zeggenschap over zijn financiën?
    Ja, die met de ballen in de bek.
    pi_73419944
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 11:56 schreef Biancavia het volgende:
    Heeft TS ondertussen al wel zeggenschap over zijn financiën?
    Zo niet, maak een euro over aan d'r moeder en zet in de omschrijving 'VOOR JE DOCHTER, DIE VOLGT STRAKS MET DE KINDEREN'
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 12:11:13 #118
    94676 Garisson72
    weten is weten dat je nix weet
    pi_73420315
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 08:25 schreef ajwOnline het volgende:
    Ik ben benieuwd naar jullie eigen topics vanaf het moment dat je ook wat hebt meegemaakt in het leven...
    Wat is dit nou weer voor getergde zeikopmerking, 'niemand kan het begrijpen als je het niet zelf hebt meegemaakt, boo-fuckin'-hoo '.
    Daarmee onderstreep je alleen maar lekker voor jezelf dat je best zo door mag blijven kloten, want het is toch zo moeilijk allemaal, en zwáár ook, maar niemand begrijpt het... zo ook je laatste zin:
    quote:
    Boohoo, wat heb ik het zwaar, wat een beproeving waar ik aan onderworpen word...

Je kunt daarin wegduiken zo veel je wilt, maar dat gaat niks oplossen.
    Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 12:13:15 #119
    105393 IkWilbert
    -Tukker 4 life-
    pi_73420358
    Zeg gewoon tegen haar: "Schat, we moeten praten". Dan weten de meeste vrouwen genoeg
    * I intend to live forever, so far so good! *
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 12:41:04 #120
    206580 Luxuria
    It was love at first bite
    pi_73421070
    tvp, geen tijd om te reageren nu.
    All she wants and needs is just a little taste..
    pi_73421927
    quote:
    Soms heb ik alle moed verzameld maar dan zie ik haar super vrolijk en vriendelijk,
    Ooit bedacht dat ze zo vrolijk is omdat ze je in de (financiële) tang heeft, ondertussen iedere andere vent neukt zonder schuldgevoel, en heerlijk geniet van het verder onbezorgde leven, met een echtgenoot die voor haar siddert......
    Quinn Dexter
    pi_73421970
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 13:15 schreef Quinn_Dexter het volgende:

[..]

Ooit bedacht dat ze zo vrolijk is omdat ze je in de (financiële) tang heeft, ondertussen iedere andere vent neukt zonder schuldgevoel, en heerlijk geniet van het verder onbezorgde leven, met een echtgenoot die voor haar siddert......
    oh mijn hemel
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_73424946
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 13:17 schreef DarkElf het volgende:

[..]

oh mijn hemel
    Zo zijn vrouwen écht hoor.. dat leren die krengen van al die soapseries die ze de hele dag kijken
    "Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
    pi_73425385
    net zoals alle mannen vreemdgaan dus zijn vrouwen allemaal bitches die je alleen gebruiken om je geld begrijp ik?
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_73431756
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 12:11 schreef Garisson72 het volgende:

Boohoo, wat heb ik het zwaar, wat een beproeving waar ik aan onderworpen word...

Toch vreemd. Jullie weten alles zo goed. Wat doen jullie hier eigenlijk?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')