Tsja, fijn dat er ook mensen zijn die niet meteen met hun (ver)oordeel klaarstaan, maar zich echt in de zaak verdiepen. Ik heb dit idd mat zowel een goede vriend als mijn moeder besproken. Het feit dat ik hier iets post is voor mij ook om te ijken of ik het juist heb. Soms is het wel wat moeilijk om door de schrewerige reacties van de dames perfect heen te kijken. Zij blijven namelijk hangen bij de passage vreemdgaan en menen dat alleen mannen vreemdgaan. Ik ben benieuwd naar jullie eigen topics vanaf het moment dat je ook wat hebt meegemaakt in het leven...quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:30 schreef Duikelaar het volgende:
[..]
De realiteit is helaas vaak anders... Zoals Copycat al zei, had hij het misschien na 15 jaar al moeten doen. Maar ik kan me gewoon wel voorstellen dat het echt alleen maar moeilijker wordt om zoiets 'gewoon' te zeggen. Heb er zelf ook niet een direct antwoord op hoor hoe dit wel te doen, maar veel reacties hier zijn wel erg kort door de bocht.
TS: heb je niet iemand (beste vriend, vertrouwenspersoon, priester oid) die jou goed kent en die je vertrouwd waarmee je dit kan bespreken?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:16 schreef Pheno het volgende:
Je bent een slappe lul.
Vreemdgaan, je vrouw strijkt bewonderingswaardig over haar hart en jij loopt nog te zielepieten.
Als je echt van haar houdt zeg je het haar, want jou verdient ze niet.
Wat ben je toch zieligquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:25 schreef ajwOnline het volgende:
En natuurlijk.. die slappe zak. Ik voel me idd zo. En toch geef ik het je te doen..
quote:
Dat klopt, ik ben namelijk nieuw hier!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:40 schreef PhalanX het volgende:
[..]je bent een kloon, aangezien dit je tweede topic is waar je in post en je meteen persoonlijke informatie weggeeft. je bent 28 en beweert een relatie van 8 jaar erop te hebben zitten, voor iemand van 28 is dat statistisch gezien te lang. TS heeft een post-en-vluch patroon, zonder enig gevolg op vroegere topics. je bent de een van de weinigen die hem bijval geeft door te stellen dat hij het gewoon moet doen. In combinatie met de vorige punten... precies. je voelt je aangevallen bij het blootstellen van de waarheid.
quote:
Zo niet, maak een euro over aan d'r moeder en zet in de omschrijving 'VOOR JE DOCHTER, DIE VOLGT STRAKS MET DE KINDEREN'quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:56 schreef Biancavia het volgende:
Heeft TS ondertussen al wel zeggenschap over zijn financiën?
Wat is dit nou weer voor getergde zeikopmerking, 'niemand kan het begrijpen als je het niet zelf hebt meegemaakt, boo-fuckin'-hooquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:25 schreef ajwOnline het volgende:
Ik ben benieuwd naar jullie eigen topics vanaf het moment dat je ook wat hebt meegemaakt in het leven...
Boohoo, wat heb ik het zwaar, wat een beproeving waar ik aan onderworpen word...quote:En natuurlijk.. die slappe zak. Ik voel me idd zo. En toch geef ik het je te doen..
Ooit bedacht dat ze zo vrolijk is omdat ze je in de (financiële) tang heeft, ondertussen iedere andere vent neukt zonder schuldgevoel, en heerlijk geniet van het verder onbezorgde leven, met een echtgenoot die voor haar siddert......quote:Soms heb ik alle moed verzameld maar dan zie ik haar super vrolijk en vriendelijk,
oh mijn hemelquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:15 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
Ooit bedacht dat ze zo vrolijk is omdat ze je in de (financiële) tang heeft, ondertussen iedere andere vent neukt zonder schuldgevoel, en heerlijk geniet van het verder onbezorgde leven, met een echtgenoot die voor haar siddert......
Zo zijn vrouwen écht hoor.. dat leren die krengen van al die soapseries die ze de hele dag kijkenquote:
Toch vreemd. Jullie weten alles zo goed. Wat doen jullie hier eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
Boohoo, wat heb ik het zwaar, wat een beproeving waar ik aan onderworpen word...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |