abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 oktober 2009 @ 22:54:13 #101
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73410160
Man man....
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_73411981
Serieus TS, wat een zak ben jij. Vreemdgaan, uit laten komen en dan op internet klagen dat je vrouw het nog eens wil proberen, maar wel problemen heeft met het omgaan met haar gevoelens als gevolg van jouw slippertje (driftig, controlfreak). Ja, je moet wat, als je partner je vertrouwen zo beschadigt

Laffe klojo Zo ga je niet met je vrouw-al-18-jaar om
pi_73414906
[quote]Op maandag 5 oktober 2009 23:48 schreef ColdFeet het volgende:
Serieus TS, wat een zak ben jij. Vreemdgaan, uit laten komen en dan op internet klagen dat je vrouw het nog eens wil proberen, maar wel problemen heeft met het omgaan met haar gevoelens als gevolg van jouw slippertje (driftig, controlfreak). Ja, je moet wat, als je partner je vertrouwen zo beschadigt

Laffe klojo

Voor z`n vrouw valt ook wel wat te zeggen; Welke vrouw trouwt er nou met zo`n laffe klootzak? Ze had nooit aan hem moeten beginnen.

pi_73415095
ik denk dat TS geen internet meer heeft !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_73415272
Man, ik heb 8 jaar een relatie gehad en ook mijn vent durfde gewoon niet de knoop door te hakken. Bang dat ik het niet zou redden zonder hem. Ik hield vreselijk veel van hem, maar het idee dat hij niet zo door het vuur zou gaan als ik voor hem, deed mij uiteindelijk beslissen om zelf weg te gaan.
Ik kan je vertellen, een man die denkt dat zijn vrouw het niet zonder hem redt in het leven is naief. Jouw vrouw heeft het heus wel in de gaten, ook al doet ze van niet.... Bespreek het met haar!
pi_73415401
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:30 schreef Duikelaar het volgende:

[..]

De realiteit is helaas vaak anders... Zoals Copycat al zei, had hij het misschien na 15 jaar al moeten doen. Maar ik kan me gewoon wel voorstellen dat het echt alleen maar moeilijker wordt om zoiets 'gewoon' te zeggen. Heb er zelf ook niet een direct antwoord op hoor hoe dit wel te doen, maar veel reacties hier zijn wel erg kort door de bocht.

TS: heb je niet iemand (beste vriend, vertrouwenspersoon, priester oid) die jou goed kent en die je vertrouwd waarmee je dit kan bespreken?
Tsja, fijn dat er ook mensen zijn die niet meteen met hun (ver)oordeel klaarstaan, maar zich echt in de zaak verdiepen. Ik heb dit idd mat zowel een goede vriend als mijn moeder besproken. Het feit dat ik hier iets post is voor mij ook om te ijken of ik het juist heb. Soms is het wel wat moeilijk om door de schrewerige reacties van de dames perfect heen te kijken. Zij blijven namelijk hangen bij de passage vreemdgaan en menen dat alleen mannen vreemdgaan. Ik ben benieuwd naar jullie eigen topics vanaf het moment dat je ook wat hebt meegemaakt in het leven...

En natuurlijk.. die slappe zak. Ik voel me idd zo. En toch geef ik het je te doen..
pi_73415410
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 08:16 schreef Pheno het volgende:
Je bent een slappe lul.
Vreemdgaan, je vrouw strijkt bewonderingswaardig over haar hart en jij loopt nog te zielepieten.
Als je echt van haar houdt zeg je het haar, want jou verdient ze niet.
Ja doei.
pi_73415418
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 08:25 schreef ajwOnline het volgende:
En natuurlijk.. die slappe zak. Ik voel me idd zo. En toch geef ik het je te doen..
Wat ben je toch zielig
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 08:40:37 #109
3140 PhalanX
Technarchy
pi_73415587
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 08:33 schreef nurse1981 het volgende:
nou nee.
  • je bent een kloon, aangezien dit je tweede topic is waar je in post en je meteen persoonlijke informatie weggeeft.
  • je bent 28 en beweert een relatie van 8 jaar erop te hebben zitten, voor iemand van 28 is dat statistisch gezien te lang.
  • TS heeft een post-en-vluch patroon, zonder enig gevolg op vroegere topics.
  • je bent de een van de weinigen die hem bijval geeft door te stellen dat hij het gewoon moet doen. In combinatie met de vorige punten... precies.
  • je voelt je aangevallen bij het blootstellen van de waarheid.
  • Aaah the beauty of digital reproduction.
    Is it alive, or is it Phalanx?
    --- Cameron Hodge ---
    pi_73415738
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 08:40 schreef PhalanX het volgende:

[..]

• je bent een kloon, aangezien dit je tweede topic is waar je in post en je meteen persoonlijke informatie weggeeft.
  • je bent 28 en beweert een relatie van 8 jaar erop te hebben zitten, voor iemand van 28 is dat statistisch gezien te lang.
  • TS heeft een post-en-vluch patroon, zonder enig gevolg op vroegere topics.
  • je bent de een van de weinigen die hem bijval geeft door te stellen dat hij het gewoon moet doen. In combinatie met de vorige punten... precies.
  • je voelt je aangevallen bij het blootstellen van de waarheid.
  • Dat klopt, ik ben namelijk nieuw hier!!
    Ik ben inderdaad 28. Statistisch gezien heeft die relatie ook veel te lang geduurd omdat mijn ex net zo'n kneus was als TS (wel het lef hebben mij te belazeren, maar niet het lef om eerlijk tegen mij te zijn en te kappen met de relatie.
    Aangezien ik nieuw ben hier, kan ik ook nog niet zoveel gepost hebben hier.
    De laatste die hem bijval geeft ben ik.
    En ja, ik voel me aangevallen, omdat ik met z'n vrouw te doen heb. Ben nu eenmaal nurse in het dagelijks leven en kan me redelijk goed verplaatsen in anderen.
    pi_73416461
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 08:27 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wat ben je toch zielig
    nou idd, verschrikkelijk wat een zelfmedelijden
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 09:49:04 #112
    31101 _Led_
    Visje aaien niemand zeggen
    pi_73416873
    Wat je kunt doen is op een briefje schrijven "verlaat je vrouw zonder betalen !".
    Dat plak je op een algemeen-fonds kaart.

Dan stel je 'savonds voor om gezellig een potje monopoly te spelen !
    zzz
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 09:49:04 #113
    226503 Smacher
    Hatse Hatse Hatse...
    pi_73416874
    En wat ik niet begrijp is.. als je een relatie heb praat je dan nooit over je gevoelens.. en kan je haar de situatie niet uitleggen hoe jij je voelt...

Ik neem aan dat je dat wel kunt als volwassenen..

Succes iig..
    Droeg ien de k*nt....
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 09:56:45 #114
    30252 Soempie
    Procreating
    pi_73417021
    En, hoe reageerde ze?
    In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
    How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
    pi_73417101
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 09:56 schreef Soempie het volgende:
    En, hoe reageerde ze?

Optimistische ramptoerist.
    ik doe mee. .

TS, succes, niet alleen met het vertellen maar ook de periode erna.
    pi_73419928
    Heeft TS ondertussen al wel zeggenschap over zijn financiën?
    Ja, die met de ballen in de bek.
    pi_73419944
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 11:56 schreef Biancavia het volgende:
    Heeft TS ondertussen al wel zeggenschap over zijn financiën?
    Zo niet, maak een euro over aan d'r moeder en zet in de omschrijving 'VOOR JE DOCHTER, DIE VOLGT STRAKS MET DE KINDEREN'
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 12:11:13 #118
    94676 Garisson72
    weten is weten dat je nix weet
    pi_73420315
    quote:
    Ik ben benieuwd naar jullie eigen topics vanaf het moment dat je ook wat hebt meegemaakt in het leven...
    Wat is dit nou weer voor getergde zeikopmerking, 'niemand kan het begrijpen als je het niet zelf hebt meegemaakt, boo-fuckin'-hoo '.
    Daarmee onderstreep je alleen maar lekker voor jezelf dat je best zo door mag blijven kloten, want het is toch zo moeilijk allemaal, en zwáár ook, maar niemand begrijpt het... zo ook je laatste zin:
    quote:
    Boohoo, wat heb ik het zwaar, wat een beproeving waar ik aan onderworpen word...

Je kunt daarin wegduiken zo veel je wilt, maar dat gaat niks oplossen.
    Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 12:13:15 #119
    105393 IkWilbert
    -Tukker 4 life-
    pi_73420358
    Zeg gewoon tegen haar: "Schat, we moeten praten". Dan weten de meeste vrouwen genoeg
    * I intend to live forever, so far so good! *
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 12:41:04 #120
    206580 Luxuria
    It was love at first bite
    pi_73421070
    tvp, geen tijd om te reageren nu.
    All she wants and needs is just a little taste..
    pi_73421927
    quote:
    Soms heb ik alle moed verzameld maar dan zie ik haar super vrolijk en vriendelijk,
    Ooit bedacht dat ze zo vrolijk is omdat ze je in de (financiële) tang heeft, ondertussen iedere andere vent neukt zonder schuldgevoel, en heerlijk geniet van het verder onbezorgde leven, met een echtgenoot die voor haar siddert......
    Quinn Dexter
    pi_73421970
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 13:15 schreef Quinn_Dexter het volgende:

[..]

Ooit bedacht dat ze zo vrolijk is omdat ze je in de (financiële) tang heeft, ondertussen iedere andere vent neukt zonder schuldgevoel, en heerlijk geniet van het verder onbezorgde leven, met een echtgenoot die voor haar siddert......
    oh mijn hemel
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_73424946
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 13:17 schreef DarkElf het volgende:

[..]

oh mijn hemel
    Zo zijn vrouwen écht hoor.. dat leren die krengen van al die soapseries die ze de hele dag kijken
    "Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
    pi_73425385
    net zoals alle mannen vreemdgaan dus zijn vrouwen allemaal bitches die je alleen gebruiken om je geld begrijp ik?
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_73431756
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 12:11 schreef Garisson72 het volgende:

Boohoo, wat heb ik het zwaar, wat een beproeving waar ik aan onderworpen word...

Toch vreemd. Jullie weten alles zo goed. Wat doen jullie hier eigenlijk?
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:33:23 #126
    259412 Seven.of.Nine
    Seven volstaat. :*
    pi_73431816
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 18:31 schreef ajwOnline het volgende:

[..]

Garisson72 komt hier alleen maar om nog een keer goed te kunnen lachen. Ik persoonlijk kom vooral op fok uit verveling.
    Resistance is futile
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:34:27 #127
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_73431845
    En bij mij is het een roeping.
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:38:38 #128
    259412 Seven.of.Nine
    Seven volstaat. :*
    pi_73431980
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 18:34 schreef Copycat het volgende:
    Fokroep.
    Resistance is futile
    pi_73432859
    quote:

[..]

Voor de broodnodige realitycheck
    Quinn Dexter
    pi_73433157
    Tsja, het is erg makkelijk om te gaan lopen bashen, maar tegelijkertijd ben ik wel benieuwd wat de meeste mensen die hier zo fel uit de hoek komen in jouw plaats zouden doen.

Maar goed, je hebt duidelijk fouten gemaakt en men zou ook kunnen stellen dat je een laffe hond bent, maar tegelijkertijd kan ik me ook wel iets voorstellen bij je dilemma. Je weet zelf donders goed dat er geen makkelijke oplossing is, maar dat je tot het besef bent gekomen dat dit 'het' niet is (wat dat dan ook moge zijn) lijkt me al heel wat. Aangezien je er al zolang mee loopt, mogen we ook aannemen dat het geen bevlieging is en dat er hoogstwaarschijnlijk voor jou niets meer zal gaan veranderen aan de situatie. En tsja, dat leidt dan toch tot de conclusie dat je concrete stappen moet gaan zetten. Natuurlijk zal je omgeving, je vrouw, je kinderen je een klootzak vinden en kun je je maar beter voorbereiden op het ergste. Maar vraag jezelf af wat belangrijker is: jezelf, je vrouw, je kinderen voor de gek houden door de schone schijn op te houden (je zult niet de eerste en zeker niet de laatste zijn) en zo tot aan je dood verder te sukkelen, of je vrouw recht in de ogen te durven kijken en eerlijk op te biechten hoe jij je voelt in de relatie? Het antwoord weet je volgens mij al, anders zou je hier niet eens een bericht geplaatst hebben.

Ik zou je toch aanraden om hier met een psycholoog over te praten, je dilemma voor te leggen. Jij bent uiteindelijk degene die de knoop zal moeten doorhakken, maar er met andere - ,objectievere - mensen over praten lijkt me geen overbodige luxe.
    pi_73433276
    quote:

[..]

Wat had je nou verwacht man, begrip? Dat maakt je nog zieliger.
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:39:33 #132
    63594 Lienekien
    Sunshower kisses...
    pi_73433793
    quote:

[..]

Waarin wil je nou concreet advies? Hoe je tegen je vrouw moet zeggen dat je bij haar weg wilt? Dat maakt niet uit hoe, áls je het maar zegt, en een beetje snel. Het lijkt me als vrouw 'niet leuk' dat je man bij je weg wil, maar nog erger zou zijn om erachter te komen dat hij eigenlijk al jaren eerder de stap had willen zetten.
    The love you take is equal to the love you make.
    pi_73434258
    quote:

[..]

Ik heb rijkdommen zat dus ik help graag hen die minder geluk hebben in het leven
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:00:21 #134
    94676 Garisson72
    pi_73437112
    quote:
    Ga je nou heel handig de focus verleggen?
    Het gaat hier om JOU, JIJ zit met het probleem en JIJ moet er wat aan doen. Jengelen dat het niet te doen is en dat wij het allemaal zo goed weten en makkelijk praten hebben helpt je niet.
      dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:02:30 #135
    94676 Garisson72
    pi_73437194
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 18:33 schreef Seven.of.Nine het volgende:
    Garisson72 komt hier alleen maar om nog een keer goed te kunnen lachen. Ik persoonlijk kom vooral op fok uit verveling.
    Wat ken je me toch goed.
    Overigens kom ik hier natuurlijk éérst en vooral om mijn medemens te helpen, altruïst dat ik er ben.
    Net als Cc, die is ook zo:
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 18:34 schreef Copycat het volgende:
    pi_73437829
    quote:

[..]

Garisson heeft in R&P meer dan genoeg mensen van prima advies voorzien.
    Jij bent hier degene die al een jaar aan het trutten is.
    Het gaat hier helemaal niet over hoe goed mensen alles wel of niet weten en ik begrijp best dat het niet makkelijk is om een scheiding in gang te zetten maar of je doet dat, of je kapt met zeuren.
    pi_73443438
    quote:

[..]

Tsja, fijn dat er ook mensen zijn die niet meteen met hun (ver)oordeel klaarstaan, maar zich echt in de zaak verdiepen. Ik heb dit idd mat zowel een goede vriend als mijn moeder besproken. Het feit dat ik hier iets post is voor mij ook om te ijken of ik het juist heb. Soms is het wel wat moeilijk om door de schrewerige reacties van de dames perfect heen te kijken. Zij blijven namelijk hangen bij de passage vreemdgaan en menen dat alleen mannen vreemdgaan. Ik ben benieuwd naar jullie eigen topics vanaf het moment dat je ook wat hebt meegemaakt in het leven...

Ik heb het niet eens over het vreemdgaan. Ik snap gewoon niet dat je al meer dan 10 jaar ongelukkig bent in je relatie en geen keuze durft te maken. Daarmee ontzeg je zowel jezelf als jouw partner de kans op echte liefde, op iemand die wel volledig voor jou of haar gaat.
    Dat is wat me tegen staat.

In je andere topic zat ik ook al en daar stond me tegen dat je zo veel kritiek op jouw vrouw had, maar ondertussen alles accepteerde wat zij zei. Door het niet te bespreken heb je haar niet eens de kans gegeven te reflecteren op haar gedrag en tot een oplossing te komen.
    Dat vind ik slap.

Een jaar na dat topic ben je nog geen stap verder.
    Dat vind ik slap.

Je bent zelf nog altijd verantwoordelijk voor je eigen geluk, maar ik zie jou alleen maar achterover leunen en wachten tot het vanzelf over gaat.
      woensdag 7 oktober 2009 @ 00:03:05 #138
    93643 DumDaDum
    We Have Unfinished Business
    pi_73444157
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 23:39 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik heb het niet eens over het vreemdgaan. Ik snap gewoon niet dat je al meer dan 10 jaar ongelukkig bent in je relatie en geen keuze durft te maken. Daarmee ontzeg je zowel jezelf als jouw partner de kans op echte liefde, op iemand die wel volledig voor jou of haar gaat.
    Dat is wat me tegen staat.

In je andere topic zat ik ook al en daar stond me tegen dat je zo veel kritiek op jouw vrouw had, maar ondertussen alles accepteerde wat zij zei. Door het niet te bespreken heb je haar niet eens de kans gegeven te reflecteren op haar gedrag en tot een oplossing te komen.
    Dat vind ik slap.

Een jaar na dat topic ben je nog geen stap verder.
    Dat vind ik slap.

Je bent zelf nog altijd verantwoordelijk voor je eigen geluk, maar ik zie jou alleen maar achterover leunen en wachten tot het vanzelf over gaat.
    Bravo. Post naar m'n hart
    “I'm not touched but I'm aching to be”
    — Heather Nova
    | myHiFi | myMusic | Chuck Norris
    pi_73447505
    Ik weet dat het niet kan, maar het zou wel mooi zijn om ook het standpunt van je vrouw te zien. We weten niet hoe jullie relatie nu is, maar ze zet je al jaren op een voetstuk en je bent uit medelijden bij haar gebleven tijdens een vorige crisis en jullie hebben nooit ruzie.

Dat moet toch verstikkend zijn, niet alleen voor jou, maar zeker ook voor haar en een enorme latente spanning opleveren als jullie daar nooit echt over praten? Misschien weet zij die spanning/angst perfect te verbergen na 25 jaar.

Heb je het idee dat zij nog steeds echt 'gelukkig' is met de relatie, of dat ze de schijn ophoudt omdat ze zelf doodsbang is, of in het belang van de kinderen handelt oid? En je weet zelf ook wel hoe je daar het beste achterkomt....
    pi_73598346
    Haha ben je nog bij je vrouw.. Topic niet helemaal doorgelezen maar kan de reacties wel raden..

Ja balen dat zij niet opstapt als jij vreemdgaat maar jullie doen precies hetzelfde - je vrouw wacht blijkbaar ook net zo lang tot de bom barst.

Zijn jullie van de passief-agressieve acties? (Google). Jij hebt blijkbaar wensen meningen doelen die je niet communiceert en naleeft, er kleven consequenties aan natuurlijk. Tegelijk bouw je een antipathie to haar op omdat zij het met de rest van jou uithoudt - en push je haar zo ver dat zij jouw lijntjes moet gaan trekken, terwijl jij al 10 jaar weg wil. Lekker makkelijk, maar eigenlijk ook zo zielig voor jou! Voor verwezenlijking van je plannen moet je dus altijd een situatie zo op de spits drijven dat een ander een deur achter jou dicht smijt. Lijkt me niets aan, doe mij maar een afscheidsborrel..

Waarom mensen die nb kinderen hebben niet kunnen zeggen/schrijven, [insert naam] lieverd ga even zitten [insert een glaasje van het een of ander], je weet dat ik om je geef maar ik wil graag iets anders met mijn leven als ik het nu niet doe komt er niets van etc, ik besef dat dit alles op zijn kop zet maar het is niet anders, hoop op je steun, bla? Je kan de situatie willen verlaten but why not do it with some sympathy & respect voor de andere partij. Heb je na de eerste shock de kans om eea ff uit te spreken en blijft het naderhand allemaal niet als negatieve bagage in je nek hangen.

Anyway, blijkbaar heb je niet genoeg lef om een gesprek aan te gaan dus misschien van buiten naar binnen werken? Als je je vertrek bv concreet gaat voorbereiden wordt het vanzelf echt - je baan opzeggen is ook makkelijker als je al weet wat je daarna gaat doen. Waar ga je wonen, hoe regel je het financieel, ga je een nieuwe baan of leergang oppakken, heb je een vertrouwenspersoon dat soort dingen. Terwijl je dat allemaal op poten zet groei je er van zelf naar toe dat je je vrouw op een bepaald moment (wel) moet inlichten. Maar dan iig met wat waardigheid?

Suc6 maar weer, lezen over een jaartje wel denk

[ Bericht 0% gewijzigd door Manono op 13-10-2009 11:55:11 ]
    Jusqu'ici tout va bien...
    pi_73861007
    quote:
    Op maandag 5 oktober 2009 08:13 schreef LoudGirl het volgende:
    Als ik het goed begrijp ben je vreemd gegaan, en nu neem je het haar kwalijk dat ze toch bij je is gebleven? Tel je zegeningen vriend, het huwelijk is geen wegwerpartikel en je vrouw ook niet.
    Idd mee eens.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')