zekers!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je kan zeker 's avonds al niet slapen?
ik ook niet echt meer.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dat heb ik gelukkig niet meer.
wie zegt dat ik het over Nederlandse winkels had?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:57 schreef Thrilled het volgende:
ik ga niet eens meer bij nederlandse winkels..
veels te duur, lange wachttijden en je hebt mager vuurwerk voor het geld wat je er voor moet betalen
of is dit een discussie die hier niet gevoerd mag worden? dan slik ik mijn woorden in...![]()
Volgens mij vanaf de 29e, net als in Nederland. Folders komen volgende week.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:18 schreef smegmanus het volgende:
Vanaf de 28 hebben ze ook wat bij de Aldi en Lidl (Duitsland)... is dit nog wat?
En mag je dat legaal Nederland binnenfahren?
Owkeej. Maar zal wel niet helemaal legaal zijn omdat er geen NL handleiding op zit?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Volgens mij vanaf de 29e, net als in Nederland. Folders komen volgende week.
Ik dacht altijd dat dit niets was, maar ik ben helemaal om. Voor 4 euro haal je ongelofelijke potjes vuurwerk, die hier zeker 10 tot 20 euro kosten. Dus ja, DOEN!
Zit er wel op... althans, aantal potten wel... en mijn ervaring is dat de politie het oogluikend toe staat, maar als je in je uppie je auto nokkie vol gaat laden willen ze vast moeilijk doenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Owkeej. Maar zal wel niet helemaal legaal zijn omdat er geen NL handleiding op zit?
Ok, zal eens gaan kijken dan.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zit er wel op... althans, aantal potten wel... en mijn ervaring is dat de politie het oogluikend toe staat, maar als je in je uppie je auto nokkie vol gaat laden willen ze vast moeilijk doen
Meine gute, die laatste zinquote:Op donderdag 17 december 2009 16:52 schreef Lehme het volgende:
Verkoopt marijn vuurwerk nog goed vuurwerk? Miss dat ik van hun ook even nog wat vuurwerk haal, heb dit jaar bij lesli besteld. maar kan nog wat van marijn vuurwerk komen, is het een anarader omwat te halen vandaagb?
een paar typfoutjes aangezien ik haast had?quote:Op donderdag 17 december 2009 17:22 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Meine gute, die laatste zin
Doe eens je best, je kunt het.
Moest je nodig naar de wc?quote:Op donderdag 17 december 2009 17:29 schreef Lehme het volgende:
[..]
een paar typfoutjes aangezien ik haast had?
So what??
Trouwens je hoeft niet op mijn post te reageren als je niks zinnings te vertellen hebt.
Gast als ik jouw posthistory zie, wat heb jij dan wel voor zinnigs te melden?quote:Op donderdag 17 december 2009 17:29 schreef Lehme het volgende:
[..]
een paar typfoutjes aangezien ik haast had?
So what??
Trouwens je hoeft niet op mijn post te reageren als je niks zinnings te vertellen hebt.
Kleuter? ik ben 35 jaar oud SWA.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:18 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Gast als ik jouw posthistory zie, wat heb jij dan wel voor zinnigs te melden?
En als je niet fatsoenlijk je post kunt (af)typen, ga dan naar het TMF forum ofzo.. kleuter.
SWA?quote:
Nee ik ben niet dom als je dat even d8.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:04 schreef smegmanus het volgende:
[..]
SWA?
Volgens mij ben je gewoon een troll of een trieste kloon.
Zo niet, dan ben je gewoon dom.
Meer wil ik er niet over kwijt, veel plezier met O&N
Ontvang jij Duitse vuurwerkfolders?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Volgens mij vanaf de 29e, net als in Nederland. Folders komen volgende week.
Ik dacht altijd dat dit niets was, maar ik ben helemaal om. Voor 4 euro haal je ongelofelijke potjes vuurwerk, die hier zeker 10 tot 20 euro kosten. Dus ja, DOEN!
Inderdaad. Al die acties met 'Maximaal gevuld, 500 gram!!' en dan 100 schots ofzoquote:Op donderdag 17 december 2009 19:06 schreef Lithiumion het volgende:
met die cakes is het gewoon inhoud delen door aantal shots, meestal hoe hoger de uitkomst hoe mooier de uitkomst. Maar er zijn ook van die retarded mensen die dan zo'n 500 gram 1000 shots ding van bijv 120 cm () kopen, en dan blijkt dat er dan 1000 fluitende pijltjes of gekleurde balletjes uitkomen....
En mensen trappen er nog in ook. Sterker nog, ieder jaar wordt er in NL meer vuurwerk verkocht. Ongelofelijlk toch. In Belgenland is het ( nu nog ) veel beter. En in China het beste, maar ja, beetje ver weg he.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:05 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Inderdaad. Al die acties met 'Maximaal gevuld, 500 gram!!' en dan 100 schots ofzoErgens in een folder stond een pagina met een stuk of tien 500grams potten met 33 schoten. Dat is 15 gram per schot (ook het maximum in Nederland).
Donderopvanditforum.nlquote:Op donderdag 17 december 2009 23:08 schreef Lehme het volgende:
nog vreemder is het feit dat de illegaliteit steeds dieper wordt
Volgens mij wordt er niet meer verkocht, de prijs ervan wordt alleen ieder jaar hoger.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:05 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
En mensen trappen er nog in ook. Sterker nog, ieder jaar wordt er in NL meer vuurwerk verkocht. Ongelofelijlk toch. In Belgenland is het ( nu nog ) veel beter. En in China het beste, maar ja, beetje ver weg he.
Duitsland kan natuurlijk nog wel.
Ow, ik dacht dat ik vorig jaar een verkoper op tv hoorde roepen dat er steeds meer werd verkocht. Maar ik kan mis zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:05 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er niet meer verkocht, de prijs ervan wordt alleen ieder jaar hoger.
Een koopje natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:28 schreef revpolen het volgende:
hier betaalde ik 2,50 voor een 100K @ de markt
nog 5 maandjes en ik ben weer "thuis" @ liuyang
bezorgen doen ze denk ik niet. online bestellen kan wel: via http://www.onlinevoorverkoop.nl/quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:30 schreef capricia het volgende:
Ik heb al jaren geen vuurwerk meer afgestoken, maar wil dit jaar daar verandering in aanbrengen. Tis hier een wat saaie buurt en daar baal ik van. Dus ik denk dat ik maar eens het goede voorbeeld moet gaan geven!
Nu mijn vraag: Kan ik vuurwerk ook ergens online bestellen dat ze het een bepaald moment komen afleveren?
Of moet je het altijd afhalen (en kun je het dus niet goed 'ver weg' bestellen)?
vuurwerkwinkel.nl kan je het online bestellen maar je zult het zelf moeten afhalen. Ook ivm legitimatie enzo en maximale hoeveelheid kg dat je mee mag nemen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:30 schreef capricia het volgende:
Ik heb al jaren geen vuurwerk meer afgestoken, maar wil dit jaar daar verandering in aanbrengen. Tis hier een wat saaie buurt en daar baal ik van. Dus ik denk dat ik maar eens het goede voorbeeld moet gaan geven!
Nu mijn vraag: Kan ik vuurwerk ook ergens online bestellen dat ze het een bepaald moment komen afleveren?
Of moet je het altijd afhalen (en kun je het dus niet goed 'ver weg' bestellen)?
Thanks, maar ik heb net toch nog wat gevondenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:51 schreef Anoniemos het volgende:
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=13589
Hier staat eventueel nog een lijst van alle grote webwinkels. Van aparte dealers kun je hier niet vinden.
Vetquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:02 schreef Lithiumion het volgende:
Mijn mening is dat de duitse potten nog wel het beste zijn, daar krijg je gewoon goede/mooie potten 200/250 gram ron de 13 shots vanaf 3 euro al.
zoals kost 2.99, en hij vult de straat goed
Zo goedkoop dat je er zo 5 tegelijk aan kan zetten. Mooi gevulde lucht heb je danquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:02 schreef Lithiumion het volgende:
Mijn mening is dat de duitse potten nog wel het beste zijn, daar krijg je gewoon goede/mooie potten 200/250 gram ron de 13 shots vanaf 3 euro al.
zoals kost 2.99, en hij vult de straat goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |