Supergaaf!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:33 schreef Rejected het volgende:
[..]
Intern? De stage is op de dealingroom.
non event zo lijkt het. Futs doen niks.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:09 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
ver boven
4 cts profit vs. est. 10 cts loss als ik het goed heb
Daar gaat het natuurlijk niet om. Het gaat erom dat de perceptie er is dat de markt gedraaid is.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:14 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
nou ja, als je goed nadenkt moet je ook geen ruim 14 USD betalen voor 4 cts profit per quarter.... zou de realiteit dan toch gaan inzakken.... vast niet, morgen de Dow boven de 10.000?
Als ik dit bericht goed lees, zijn een groot gedeelte van de omzet nog altijd in kostenbesparingen te vinden. Ook een groot gedeelte was de gestegen alu prijs, na inkoop.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar gaat het natuurlijk niet om. Het gaat erom dat de perceptie er is dat de markt gedraaid is.
Ik denk dat als Cash for Clunkers wordt stopgezet, de vraag naar aluminium ook flink zal zakken. In hoeverre is het overheidssimulatie en in hoeverre is het een zelfstandige markt.
Maar goed, Arcelor zal morgen wel plussen.
in denk dat je winst bedoelt ipv omzet?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ik dit bericht goed lees, zijn een groot gedeelte van de omzet nog altijd in kostenbesparingen te vinden. Ook een groot gedeelte was de gestegen alu prijs, na inkoop.
Beide effecten zijn tijdelijk. Ben benieuwd wat de resultaten waren geweest zonder deze effecten. Ze zeggen namelijk ook dat ze last hadden van valuta schommelingen.
Als je helemaal geen alu verkoopt, maar wel gewoon doorgaat met produceren en die gigantische berg stijgt in waarde omdat iedereen speculeert op grondstoffen omdat hij bang is voor inflatie, en vervolgens gaat de boekhouder de winst op de waardestijging van die berg aluminium meerekenen, dan verdien je heel veel terwijl het eigenlijk heel slecht gaat!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ik dit bericht goed lees, zijn een groot gedeelte van de omzet nog altijd in kostenbesparingen te vinden. Ook een groot gedeelte was de gestegen alu prijs, na inkoop.
Beide effecten zijn tijdelijk. Ben benieuwd wat de resultaten waren geweest zonder deze effecten. Ze zeggen namelijk ook dat ze last hadden van valuta schommelingen.
Bedrijfstechnisch zeker wel, al gaan dat soort dingen in de VS sneller dan hier. Maar juist als de winst vooral uit besparingen voortkomt zegt het natuurlijk nog niet zoveel over het op gang komen van de economie.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:29 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Dit vind ik trouwens wel behoorlijk impresive:
The Company is exceeding all the targets of its Cash Sustainability Program, which helped to offset negative currency and energy impacts in the quarter of $89 million. Overhead savings are $375 million, 188 percent of the full year target for 2009, and procurement savings are $1.61 billion, 107 percent of the full-year target. Reductions in working capital have generated $780 million in cash, or 98 percent of the 2009 target of $800 million.
hey, hoe je ze verdient maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bedrijfstechnisch zeker wel, al gaan dat soort dingen in de VS sneller dan hier. Maar juist als de winst vooral uit besparingen voortkomt zegt het natuurlijk nog niet zoveel over het op gang komen van de economie.
Voor het bedrijf an sich niet, al zit er ook heel duidelijk een grens aan kostenbesparingen. Maar als je het op gang komen van de economie ermee wil duiden wel natuurlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:32 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
hey, hoe je ze verdient maakt niet uit hoor
nou ja als een bedrijf op een dergelijk lage kostenbasis zit, en de economie durft aan te trekken... dan wordt het behoorlijk harken....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Voor het bedrijf an sich niet, al zit er ook heel duidelijk een grens aan kostenbesparingen. Maar als je het op gang komen van de economie ermee wil duiden wel natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |