Morgen begint het traditie getrouw met ALCOA en in de loop der weken zullen alle bedrijven volgen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:57 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
[..]
Wanneer worden die kwartaal cijfers eigenlijk naar buiten gebracht?
Zolang we weerstand niet doorbreken kan de daling zich nog voortzetten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:05 schreef Vandergeld het volgende:
Put aex 300 okt verkocht, zeker niet het koersverloop wat ik had verwacht, dan toch nog een topje in de richting van de 320?
Nee, golven zijn overlappend dus , was correctief, nu opweg naar 320-325 i.m.oquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:35 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zolang we weerstand niet doorbreken kan de daling zich nog voortzetten.
[ afbeelding ]
Waarom ben je er zo van overtuigt dat je analyse correct is, want al die analisten hebben het keer op keer fout en dan zal jij gelijk hebben?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:26 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Foute analyse inderdaad, afstort begint iets later dan gedacht
Beetje jammer dat er nergens een waarde van de S&P bij staat...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:35 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zolang we weerstand niet doorbreken kan de daling zich nog voortzetten.
[ afbeelding ]
Hoe goedkoop?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:56 schreef bascross het volgende:
Bij welke brokers zitten jullie? Ik zit op het moment bij Binckbank en ben er wel tevreden over, maar zit te denken om over te stappen naar Today's Brokers, want die is wel erg goedkoop.
Als je maar genoeg roept dan klopt het vanzelf wel een keer. Ik heb al vanalles voorbij zien komen hier, idem met dollarkoers. Steeds loopt het onverwachts anders en dan worden de doelen weer snel bijgesteld.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:46 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Waarom ben je er zo van overtuigt dat je analyse correct is, want al die analisten hebben het keer op keer fout en dan zal jij gelijk hebben?
No offence
Ik weet niet hoe het bij Todays zit, maar bij Lynx moet je wel een minimale eerste storting doen voor zover je dit nog niet wist.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:56 schreef bascross het volgende:
Bij welke brokers zitten jullie? Ik zit op het moment bij Binckbank en ben er wel tevreden over, maar zit te denken om over te stappen naar Today's Brokers, want die is wel erg goedkoop.
Dat is ook wel wat overdreven hoor ... er zitten natuurlijk wel foute analyses tussen zitten .. maar om te zeggen dat het continu anders of onverwachts loopt is ook wat overdreven.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:06 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Als je maar genoeg roept dan klopt het vanzelf wel een keer. Ik heb al vanalles voorbij zien komen hier, idem met dollarkoers. Steeds loopt het onverwachts anders en dan worden de doelen weer snel bijgesteld.
Net wel, stijgende beurzen staan al een hele tijd paralel aan een dalende dollar, wat weer een stijgende goudprijs betekent.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik verwacht eigenlijk vrij spoedig weer een downfall van goud, dat kan zo niet doorgaan ... niet in hand samen de stijging van de beurzen.
http://www.todaysbrokers.nl/nl/producten_01.aspxquote:
Bij Today's Brokers ook, 4000 euro, maar dat is geen probleem.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:07 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij Todays zit, maar bij Lynx moet je wel een minimale eerste storting doen voor zover je dit nog niet wist.
Da's idd goedkoop.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:11 schreef bascross het volgende:
[..]
http://www.todaysbrokers.nl/nl/producten_01.aspx
En geen bewaarloon, zoals je bij Binck wel hebt.
Das maar net hoe je het bekijkt, ik vind het niet veel goedkoper dan de andere brokers en ik hou er persoonlijk niet van dat geld 'niks loopt te doen'. Dan kun je het beter op een goede spaar rekening zetten, of krijg je bij todays brokers ook nog rente over je geld wat je daar hebt staan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:11 schreef bascross het volgende:
[..]
Bij Today's Brokers ook, 4000 euro, maar dat is geen probleem.
De echte lading kwartaal cijfers moeten nog komen .. voor de rest kun je dit ook gewoon zien als correctie op de afgelopen dagen van dalingen. Daarbij komend dat er wel weer wat redenen waren om positief te zijn gisteren en vandaag is het niet eens zo heel gek dat we nu dik in de plus staan, met name door de raw material sector en de financials.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:24 schreef Dave7 het volgende:
Dit gaat misschien wel net als in september, iedereen verwacht een moeilijke maand, eerste dag gaat het fors down, vervolgens hele maand omhoog!
Same, ik houd olie/goud long nog even aan. Dat kan wel een 'deukje' hebben.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:25 schreef Charizma het volgende:![]()
Ga met een kleine positie long overnight.
Daar heb je gelijk in. De één roept wat doordachter dan de ander. Moet niet iedereen over één kam scheren. Al kan ik me wel vermaken door de topics rustig te lezen en wat "voorspellingen" achter elkaar te zetten. Valt me op zijn minst op dat niet iedereen even standvastig is. Voorspellen is natuurlijk ook wat anders dan beredeneren en mededelen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat is ook wel wat overdreven hoor ... er zitten natuurlijk wel foute analyses tussen zitten .. maar om te zeggen dat het continu anders of onverwachts loopt is ook wat overdreven.
Een half jaar bv.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:26 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Foute analyse inderdaad, afstort begint iets later dan gedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |