abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73380967
Hoi allemaal,

Ik kreeg opeens eind september een thuiswonende beurs ipv een uitwonende beurs. Ik schrok me dood, ik bel de IBG op.. Had ik een historisch uittreksel moeten sturen zodat ik kon aantonen zodat ik niet bij mn ouders woonde. Ik heb nog tot 10 oktober om een bezwaar in te dienen. Ik heb dat al gedaan, ik heb het historisch uittreksel+huurcontract waar in staat dat ik voor onbepaalde tijd huur opgestuurd. Verder ben ik niet verhuisd dus ik heb geen GBA problemen. Ik sta al sinds 8 september 2008 ingeschreven in de huidige stad waar ik nu woon.
Verder zijn al die brieven waarin werd gevraagd of ik dat op wilde sturen naar het adres van mijn ouders gestuurd vandaar dat het ook kwam als een schok voor mij. ( ik kom namelijk nooit meer bij mn ouders)
Wie heeft precies hetzelfde gehad? of wie kan inschatten of ik het weer terug krijg.. Ik heb genoeg bewijs dat ik uitwonend ben, dus in principe hebben zij geen poot om op te staan toch?
Ik zit nu echt mega in de geldstress! HELP HELP!

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes Eva
pi_73381104
komt wel goed, als je papieren in orde zijn zullen ze het met terugwerkende kracht storten.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_73381132
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 00:37 schreef Black_Rainbow het volgende:
komt wel goed, als je papieren in orde zijn zullen ze het met terugwerkende kracht storten.
Maar het enige probleem is dat ik de brief niet aangetekend heb gestuurd? zou ik die brief dan alsnog opsturen voordat ze misschien gaan zeggen dat ze het zogenaamd 'niet ontvangen' hebben?
pi_73381206
aangetekend hoeft niet zo, kans dat het mis gaat is niet zo groot. Tis ook niet een organisatie die je probeert te klieren ofzo, als je recht hebt op dat geld, dan krijg je het. doen ze niet moeilijk over.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_73381770
Waarom sturen je ouders jouw post niet door? Lekker sociaal.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_73382591
Heb je als postadres altijd het adres van je ouders aangehouden, of heb je op je huidige adres al eens post van ze ontvangen? Sowieso zou ik (eventueel online) zowel je postadres als woonadres wijzigen in je huidige adres.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_73383153
Zolang je binnen de bezwaartermijn zit, zijn je kansen goed. Je krijgt een ontvangstbevestiging zodra je bezwaar binnen is maar je kunt ook ff bellen, dan kijken ze of hij is ingeboekt. 050-5997755.
pi_73392984
Oke thanks thanks thanks:D

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')