heb 1 jas en die draag ik in de zomer en winterquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij gaat zonder Durex regenjas de deur uit ?
jaquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:06 schreef Stroekie het volgende:
ben ik nu weer de enige die regenjas herkend als straattaal voor een condoom ?
e pq não juntar-a eles?quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
optimoa sta sozinho na casa, nao espagnolMais nao sol aki
waar het hart vol van isquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:06 schreef Stroekie het volgende:
ben ik nu weer de enige die regenjas herkend als straattaal voor een condoom ?
= e agora em holandêsquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en nu weer in het nederlands ja
Le plastique est fantastique volgens Pater Moeskroenquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
waar het hart vol van is![]()
lo que llena el corazn:-P
Gulbekian outra vez, nao obrigadoquote:
ik ga er nooit vanuit dat ik sex heb als ik uitgaquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Le plastique est fantastique volgens Pater Moeskroen![]()
en ja ik ga de deur niet uit zonder voorzorgsmaatregelen
Ok Yuri Desculpaquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en nu weer in het nederlands ja
é claroquote:
wat ben jij dan toch te beklagen dat je er af en toe door overvallen wordtquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ga er nooit vanuit dat ik sex heb als ik uitga
ik heb geen sex als ik uitga dusquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ga er nooit vanuit dat ik sex heb als ik uitga
Ja erg hequote:Op maandag 5 oktober 2009 17:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat ben jij dan toch te beklagen dat je er af en toe door overvallen wordt![]()
jajajaja heb je oranje t-shirt al gezien op straatquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb geen sex als ik uitga dus
neequote:Op maandag 5 oktober 2009 17:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jajajaja heb je oranje t-shirt al gezien op straat
het is hier opgehouden met regenen, maar het is nog wel fris. R smste net dat ze wel al weer op het terras zatenquote:
goedemorgenquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:36 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
Yep. Mijn pa had de plee verstoptquote:
Moet jij er iet bij gaan zitten of ben je het spaans een beetje zatquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het is hier opgehouden met regenen, maar het is nog wel fris. R smste net dat ze wel al weer op het terras zaten
homo depotquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Mijn pa had de plee verstoptDus ik zei "ga maar naar home depot om iets te kopen dat het oplost".
HomE depotquote:
ga straks wel, het zijn vrienden van hem dus laat ze maar even met elkaar zijn. Ze zien elkaar ook niet zo vaak dus hebben ze elkaar veel te vertellen waar ik toch niks van snap, als ik het spaans (nou ja spaans) al verstaquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Moet jij er iet bij gaan zitten of ben je het spaans een beetje zat
moet ik helpen heb mn SO spaans goed gemaakt vandaagquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ga straks wel, het zijn vrienden van hem dus laat ze maar even met elkaar zijn. Ze zien elkaar ook niet zo vaak dus hebben ze elkaar veel te vertellen waar ik toch niks van snap, als ik het spaans (nou ja spaans) al versta
Wij niet nee... Nooit nodig gehad.quote:
mijn spaans is best wel goed, alleen bij hun dialect is het wat moeilijk, maar dat had ik al gezegd. Och en ze verstaan allemaal best wel portugees dus dat is makkelijker.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet ik helpen heb mn SO spaans goed gemaakt vandaag
fijn om te wetenquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wij niet nee... Nooit nodig gehad.
En mijn vader schijnt gebakken klei te schijten... Bij ons is het meer het tegenovergestelde
Mietjequote:
okquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mijn spaans is best wel goed, alleen bij hun dialect is het wat moeilijk, maar dat had ik al gezegd. Och en ze verstaan allemaal best wel portugees dus dat is makkelijker.
Hij's over een uur hierquote:
Jij wel...quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik sta op de gastenlijst voor de 3VOOR12 sessie van Florence + The Machine!![]()
![]()
Mja. Zoiets.quote:
Wie niet dan?quote:
Ik vind het helemaal niet raar als je zenuwachtig bent om iemand te gaan zienquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Zoiets.
*maag begint al weer te draaien*
Da's toch niet goed/fijn?
Dat ik nog steeds zenuwachtig ben als ik hem ga zien?!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie niet dan?
Ja jij, maar wil je dat dan?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet raar als je zenuwachtig bent om iemand te gaan zien. Maar ik ben misschien niet de juiste persoon waaraan je zoiets op dit moment moet vragen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |