En de downsides?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus eigenlijk niet. Leuke jongen, niet lelijk, vlot, grappige babbel, vindt me leuk .... hmmz.
hahah ik dacht dat dat altijd een cliché was, als je bezet bent dat je dan nog meer aantrekkelijker bent.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je moet ze bijna van je af slaan he
ik weet niet of het durven is, willen is het ook niet, kunnen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:47 schreef Peter het volgende:
Durft het topic-engeltje zich nogsteeds niet te binden..?
Geen idee. Maar hij had me dus zien zitten bla bla bla of ik ook naar de voorstelling kwam bla bla blaquote:
Durf 't makkelijk, met Tiboquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:47 schreef Peter het volgende:
Durft het topic-engeltje zich nogsteeds niet te binden..?
Mensen die "enig" zeggenquote:
Ga er dan ook voor zou ik zeggen. Laat die andere signalen die je nu uitstoot met je Parijs-trip en dates dan achterwege...?quote:
en toen zei jij natuurlijk: "IK heb nog geen kaartjes, maar ik heb wel een leuke vrijgezelle vriend die wel komt"!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Maar hij had me dus zien zitten bla bla bla of ik ook naar de voorstelling kwam bla bla bla
Tja als ik niet had belooft me er zo min mogelijk mee te bemoeien zou ik ook zo iets zeggen, maar ja...quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Ga er dan ook voor zou ik zeggen. Laat die andere signalen die je nu uitstoot met je Parijs-trip en dates dan achterwege...?
Maarja, beste kapiteins staan aan wal enzulks.
Doe normaal hor mafkeesquote:
quote:
Tijd om te stoppen.quote:
dan zijn ze opquote:
moet nog de hele avond. Gelukkig starks nog ff weg.quote:
que? ik houd niet van zonder te zitten.quote:
o ja, met zo'n patroon. hahahahaquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tijd om te stoppen.
Of zo'n maffe elektrische sigaret te kopen
tis 7 uur avonds en je maakt nu net een nwe open?quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
que? ik houd niet van zonder te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |