quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:24 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA DIE IS NIEUW VOLGENS MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zoemende bij.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:02 schreef Darkestrah het volgende:
Net volgens mij het eerste saxofoonstukje van de cd gehoord, en het klinkt meer als een zoemende bij.thefuck.
De laatste van Peste Noire natuurlijk. Origineel, pakkend en op het randje.quote:
quote:Sigh's 8th full-length album titled "Scenes from Hell" is even more intense, sinister, and triumphant than ever. This is the pure audio description of Hell, War and Death! With a real string quartet and real orchestral instruments such as trumpet, trombone, french horn, tuba, flute, clarinet and so on, this will be the perfect score to the scenes from hell. Only the string score exceeds 100 pages, and we can assure that this is by far the most grandiose and powerful album by Sigh. Also this is Dr. Mikannibal's original album debut. This sexy worm-eater takes care of a half of the vocals along with the alto, tenor and baritone saxophones. Her saxphones give a new dimension to the album, and her growl makes it sound hundreds times more brutal than the previous albums. The vocal contributions from David Tibet (Current 93) and Kam Lee give a brilliant atmosphere of hell to the album. Especially David wrote and read the original text on "war" for it. His text-reading plays a roll as a bookend of the "Musica in Tempora Belli" part of the album. With the cover artwork by Eliran Kantor, which is the perfect reflection of what "Scenes from Hell" is about, it is a total art from hell.
Een album van die band. Best goedquote:
Zo, die moet ik even in de gaten houdenquote:
Ik ook niet. Kan ook moeilijk beoordelen aan de hand van een paar samples. Maar ben toch wel benieuwd naar dit album.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:24 schreef emokid het volgende:
Klinkt echt verrassend 'ouderwets', ik weet niet wat ik ervan moet vinden.
De reacties die ik lees op internet zijn best positief. Ik ga dit album niet downloaden want ik was sowieso al van plan hem te kopen. Ben erg benieuwd naar dit album!quote:
Metalheads Unite! CCXXXIII: Waar we geen emogejank moetenquote:Op zondag 21 februari 2010 16:32 schreef Asta het volgende:
hm kan het metalheadtopic niet vinden heh.. dus dan maar hierNet kaartjes gekocht voor keep of Kalessin en gorgoroth in de Baroeg op 10 april... nice
Hij valt zeker niet tegen, ik ga m ook zeker aanschaffen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 06:41 schreef leukvoorlater het volgende:
Belus heb ik nu ongeveer 10 beluisterd en vind 'm erg goed.
Dat is ook niet heel erg moeilijk. Hopelijk is het niet zo rauw als Tristesse Hivernale.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:26 schreef emokid het volgende:
De nieuwe Alcest schijnt gelekt te zijn, ik wacht nog even. Kijk er behoorlijk naar uit. De nieuwe is meer metal dan de voorganger.
Vindt hem erg tegenvallen tot nu toe... Beter valt het kwartje nog.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:26 schreef emokid het volgende:
De nieuwe Alcest schijnt gelekt te zijn, ik wacht nog even. Kijk er behoorlijk naar uit. De nieuwe is meer metal dan de voorganger.
Ik heb er nog niet aandachtig naar geluisterd, maar ik vind het geen tegenvallend album.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:33 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Vindt hem erg tegenvallen tot nu toe... Beter valt het kwartje nog.
Mooie comeback.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:19 schreef Gewas het volgende:
Maarre.. wat zijn de meningen over het nieuwe Burzum album?![]()
Heb hem zelf al 4 keer geluisterd, mooi album.
Serieus? Op welke aspecten vind je hem beter? Vindt hem persoonlijk namelijk in alle aspecten net wat minder :pquote:Op zondag 14 maart 2010 23:54 schreef leukvoorlater het volgende:
Ik vind 'm beter dan Filosofem.
Nog een nieuwe? Die gast weet van geen ophouden!quote:Op maandag 15 maart 2010 01:55 schreef Seam het volgende:
Iemand hier de nieuwe Ihsahn gehoord? Geweldig album zeg![]()
Hoewel het niet echt meer black is
z'n vorige cd was uit 2008, dus dan is het toch niet zo raar om in 2010 een nieuwe uit te brengen?quote:Op maandag 15 maart 2010 02:03 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Nog een nieuwe? Die gast weet van geen ophouden!
Ihsahn 14.gif Ik ben meer van Peccatum, maar Ihsahn is ook zeker tof. Toch prefereer ik the Adversary boven de laatste CD van hemquote:Op maandag 15 maart 2010 01:55 schreef Seam het volgende:
Iemand hier de nieuwe Ihsahn gehoord? Geweldig album zeg![]()
Hoewel het niet echt meer black is
Ah dan gaat het in ieder geval over hetzelfde album. Dat is toch wel een maand of 4 uit inmiddels?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:03 schreef Tokus het volgende:
[..]
z'n vorige cd was uit 2008, dus dan is het toch niet zo raar om in 2010 een nieuwe uit te brengen?
sinds januari.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:12 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ah dan gaat het in ieder geval over hetzelfde album. Dat is toch wel een maand of 4 uit inmiddels?
Klopt, volgens mij mocht ie sowieso geen muziek luisteren in de gevangenis.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:11 schreef Gewas het volgende:
Ik luister het nieuwe Burzum album nu voor de tiende keer ofzo, blijf hem erg tof vinden. Dat het zo'n oud geluid heeft vind ik juist wel mooi, en zal ook wel komen omdat hij kwa muziek niet veel veranderd is (ik had ergens gelezen dat Varg in al die jaren helemaal geen of amper Black Metal heeft geluisterd).
ik ben er dik tevreden over wat een fijn album is dat gewordenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:11 schreef Gewas het volgende:
Ik luister het nieuwe Burzum album nu voor de tiende keer ofzo, blijf hem erg tof vinden. Dat het zo'n oud geluid heeft vind ik juist wel mooi, en zal ook wel komen omdat hij kwa muziek niet veel veranderd is (ik had ergens gelezen dat Varg in al die jaren helemaal geen of amper Black Metal heeft geluisterd).
Waarom zou hij dat dan niet mogen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:50 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij mocht ie sowieso geen muziek luisteren in de gevangenis.
Op zich is 't wel apart dan, hij zit met zijn gedachtes nog steeds bij muziek zoals 't begin jaren '90 ging.
Omdat het een gevangenis is en geen hotel?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat dan niet mogen?
Oke daar heb je punt. Maar als hij een tv of radio zou mogen hebben dan had hij wel toegang tot muziek.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:36 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Omdat het een gevangenis is en geen hotel?
Volgens mij had ik ergens gelezen dat ie mocht kiezen tussen bepaalde dingen die tie wel in z'n cel mocht hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |