abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73378531
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 23:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Waarom maken LCD tv's zo een PLOP geluid als je hem uitzet?
Vroeg me dat gewoon heel erg af !
  PR/Manusje van alles zondag 4 oktober 2009 @ 23:18:10 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_73378568
same here!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zondag 4 oktober 2009 @ 23:19:52 #3
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_73378646
Ik hoor dat niet, alleen een TIK van de schakelaar.
pi_73378648
Misschien omdat er in 1 keer alle elektriciteit naar de liquid crystals (om beeld te krijgen) wordt afgesloten..

Geen idee eigenlijk.
Google is your friend, abuse your friends
pi_73379696
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 23:19 schreef Metalfrost het volgende:
Misschien omdat er in 1 keer alle elektriciteit naar de liquid crystals (om beeld te krijgen) wordt afgesloten..

Geen idee eigenlijk.
Wel gek, want lcd-monitoren doen dat niet
pi_73379862
Grote kans dat dat geluid uit je speakers komt en dus niet veel met het scherm te maken heeft.
pi_73379981
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 23:17 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

Vroeg me dat gewoon heel erg af !
Die van mij plopt absoluut niet als ik hem uitzet. Waarschijnlijk heb je een goedkoop modelletje waarbij de fabrikant te armetierig is geweest om er een fatsoenlijke muting-schakeling in te stoppen. De plop die je hoort zal uit de luidsprekers komen als de voedingsspanning van de audioversterker wegvalt bij het uitschakelen.
pi_73380571
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 23:55 schreef Riparius het volgende:

[..]

Die van mij plopt absoluut niet als ik hem uitzet. Waarschijnlijk heb je een goedkoop modelletje waarbij de fabrikant te armetierig is geweest om er een fatsoenlijke muting-schakeling in te stoppen. De plop die je hoort zal uit de luidsprekers komen als de voedingsspanning van de audioversterker wegvalt bij het uitschakelen.
Samsung ?
pi_73381019
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 00:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

Samsung ?
Tja, nou je het zegt ... Mijn ouders hebben een klein Samsung LCD TV'tje voor gebruik tijdens kamperen en die plopt ook via de ingebouwde speakertjes bij uitschakelen. Heel lelijk vind ik dat. Sommige sets computerspeakers doen dat trouwens ook als je de netstekker van de voeding uit het stopcontact trekt.
pi_73383533
Mijn philips lcd tv doet dat niet.. geen van de 2 die thuis staan eigenlijk, heb geen ervaring met andere merken.
pi_73386285
Mijn Samsung LCD heeft dat niet. Hij begint wel te kraken/ratelen als je hem aanzet.

Krghhhhgggggggdieeekgggggg.

Maar ja, dat valt weg als het beeld eenmaal aanstaat.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_73390781
Kan het komen omdat je de spanning van de boxen afhaalt? en je daardoor een soort ongewilde vibratie krijgt, met als gevolg: PLOP ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')