Dat is niet aardig.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Lis is de grootste breezer van heel PUB.
maar ze is wel lief en knuffelt fijn Oquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Lis is de grootste breezer van heel PUB.
quote:
Dribbeltje! Wilde je net aanspreken op MSNquote:
Danique?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Even goed nadenken. Wie is erger. Hmmm
Ja zie. Ik vroeg nog of ze mij bedoeldequote:Op zondag 4 oktober 2009 23:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
daar ben jij te liev voor
Haat je mij?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben ook niet aardig als je zelf niet eens durft te vragen aan me of ik je haat.
Ja, ik kom verder weinig in PUB, dus heb geen flauw idee. Lang leve de kloonscan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:44 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Hier had je me antwoord:
PUB SC [4430] - SQUIRREL! ... Hi, there!
Dan sluit ik m'n cam ff aanquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dribbeltje! Wilde je net aanspreken op MSN
ah! was ze vast dronken joh!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:45 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja zie. Ik vroeg nog of ze mij bedoelde_!
zie je, ik wist het welquote:
Van de breezers.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ah! was ze vast dronken joh!
ik om 06:00 en ik blijf ook gewoon! pussy!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo maar eens richting bed denk ik, om 7 uur weer op...![]()
Haten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben ook niet aardig als je zelf niet eens durft te vragen aan me of ik je haat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |