Die kan ik nog een keer inkoppen btw.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Inkoppertje dan maar.
Zou BT een puntje aan kunnen zuigen
Tja, wat zal ik hier eens op zeggenquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die kan ik nog een keer inkstoppen btw.
Oké. Misschien moet je er maar blij om zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja, wat zal ik hier eens op zeggen
Nee, want ik post hier. Dat is geen lurken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij niet? Het is een hele goede soap
dan had ik dr nog wat aanquote:
true, dat is ook wel weer zoquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij niet? Het is een hele goede soap
En de vorige topics dan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, want ik post hier. Dat is geen lurken.
Valt iig niks meer aan te veranderenquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:23 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oké. Misschien moet je er maar blij om zijn.
Ja maar vanaf dit topic pas! de rest zat je te lurkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan lurk ik hier niet.quote:
Oh. Dat is zelfs nog beter.quote:Op zondag 4 oktober 2009 @ 23:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
..Yeagastquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:23 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Blax hoopte op een Trio
Kan er Toz op zeggen
Ik begin er niet aanquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja, wat zal ik hier eens op zeggen
Dat was toen de meet gedeeltelijk naar mij toe kwam, om half 4 's nachts.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:24 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Laat maar, ik hoor dat er meerdere mensen bij waren
Orgie dan maar
Nee, ik had zin om te baggeren.quote:
Maanden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
tijden geleden dat we zo veel topics op één dag hebben verbruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |