Vond h2k je humor wel leuk?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hebben de chicks elkaar afgetrokken?
Ja. Gewoon 1 ringetje, uit het midden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:52 schreef Jimbo het volgende:
Oeh dinsdag mss een ding in mn lip erbij of een andere piercing
iemand toffe ideetje ?
die zit te schijten gekquote:
Beter gaat ze snel naar het ziekenhuis.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:52 schreef Noortje. het volgende:
Over kanker gesproken, één van mijn beste vriendinnen heeft misschien een gezwel.
hoeft niet gelijk kanker te zijn hequote:Op zondag 4 oktober 2009 22:52 schreef Noortje. het volgende:
Over kanker gesproken, één van mijn beste vriendinnen heeft misschien een gezwel.
Duidelijk.quote:
Niet naar gevraagd, misschien maar goed ookquote:
Borstgroei heet dat, heel normaal bij meisjes van jouw leeftijd.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:52 schreef Noortje. het volgende:
hmm even wachten met die , heb op dit moment 2 ontstekingkjesquote:
hahahahaahahahahahahquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Borstgroei heet dat, heel normaal bij meisjes van jouw leeftijd.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet naar gevraagd, misschien maar goed ook
Al is haar eigen humor ook niet grappig.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet naar gevraagd, misschien maar goed ook
Volgens mij heb ik al genoeg argumenten gegeven.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]Ik vind van niet
maar als je een paar goede argumenten wil maken mag dat altijd hoor
ook op msn enzo
Is ze al geweest, dinsdag komt de uitslag of het inderdaad een gezwel is.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:53 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Beter gaat ze snel naar het ziekenhuis.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:54 schreef RenRen- het volgende:
Mijn moeder is geweldig.
Ik zeg; Ik voel me niet zo lekker.
"Zou ik ook niet doen als ik niet buiten ben geweest een hele dag."
Ja, maar ik denk dat buitenlucht geen herstellende krachten heeft.
"Maar als ik op een kamer zou zitten met een dikke trui aan zou ik me ook moe voelen"
Ik denk nogsteeds niet dat buiten mijn keelpijn en gehoest weg laat gaan.
"Ja, eigenlijk heb je daar wel gelijk in"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |