Meer oefenen? Als die uit is gaat die niet meer aanquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Of je had wat meer moeten oefenen.
Of je jat een BH van je mama
Oh zo, toeristenroutequote:Op zondag 4 oktober 2009 23:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet maar we gaan rondjes rijden op de oude Nurburgring, dat in ieder geval. Als er dat weekend ook nog iets anders aan de gang is daar zien we wel.
Pak een achterkantje van een andere oorbel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:08 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik ben verdomme het achterkantje van mn oorbel kwijt.
Je hebt haar maar één keer uitgekleed of wat?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Meer oefenen? Als die uit is gaat die niet meer aan
Tof!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh wel goed hoor.
Heb weer een hekel aan school gekregen.
Maaaar ik kijk uit naar allemaal andere leuke dingen om te doen.![]()
Movieworld, Nurburgring
, MUCC concert
, naar de bioscoop woensdag, UP! zien
en dierentuin
![]()
Ja! Daarom moet je vullen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 @ 23:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Daarom slobberen ze zo.
[..]
De wereld is klein.
Ja, doe ik straks.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Pak een achterkantje van een andere oorbel.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Of je had wat meer moeten oefenen.
Of je jat een BH van je mama
Oh. Wacht.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet.Kwam er net achter.
dat is nog lastiger dan een bh-sluiting hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:08 schreef Sjoegerd het volgende:
Waarom niet gewoon zulks een sluiting als de broek van Partyboy
Eer dat je langs al die stof bent ben je uitgeput.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Je hebt haar maar één keer uitgekleed of wat?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Je hebt haar maar één keer uitgekleed of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]oehhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
hihi.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:11 schreef Noortje. het volgende:
Onee toch niet, altijd fijn.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]Aaah. Cmmon. Je maakt een grapje right?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |