Zo, Fas. Steek die maar in je broekzak.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je doet alsof je zo lelijk bent, maar je moet gewoon eens niet van dat cliché korte pottenhaar pakken maar gewoon lang haar + highlights, een keer lekker in het zonnetje bruinen en een foto maken waarop je glimlacht.
Er zijn er vast wel meerquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:17 schreef IQM het volgende:
dWc is wellicht de enige neger met wie ik wel een chille avond zou kunnen beleven.
Ow, nu moet ik daar ook nog rekening mee houden??quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en dan net die foto
Je hebt er wel die minder privé zijn!
wat een onzinquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:17 schreef IQM het volgende:
dWc is wellicht de enige neger met wie ik wel een chille avond zou kunnen beleven.
Hihi.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is best een leuke foto, maar iets bloter dan ik zelf gepost zou hebben
Vergeet de negerzoen niet!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:17 schreef IQM het volgende:
Je mag nog meer posten van ons.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, nu moet ik daar ook nog rekening mee houden??
Hij is misschien een chille neger.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:17 schreef IQM het volgende:
Ja.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:15 schreef Otis2.0 het volgende:
JB en Ado, kennen jullie elkaar via Fok eigenlijk?
Jaquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:15 schreef Otis2.0 het volgende:
JB en Ado, kennen jullie elkaar via Fok eigenlijk?
Zie de post voor Fas.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:19 schreef gers het volgende:
skylark zou je mij ook nog willen analyseren
Ik heb geen kort pottenhaar.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je doet alsof je zo lelijk bent, maar je moet gewoon eens niet van dat cliché korte pottenhaar pakken maar gewoon lang haar + highlights, een keer lekker in het zonnetje bruinen en een foto maken waarop je glimlacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |