Ik weet niet of jij in slaap valt. Val je ook in slaap tijdens de sex?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:14 schreef Goofisch het volgende:
Lieve mensen ik ga zo Transformers 2 kijken geloof ik.
Is dat wat of val ik in slaap?
Je valt op bruin.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
O. Thanks, I guess
.
dWc is gewoon zo sexy. En Nelson is gewoon een deel van mijn fotoboek, ja. Goed geraden
.
[..]
Ja, wat een retards. Dan ga je je echt afvragen wat mensen met je foto's doen.
²
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Op die van Bt fap ik zo'n twee keer per week, die van jou gebruik ik om heerlijk bij weg te dromen.
Die foto mag er best zijn!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en dan net die foto
Je hebt er wel die minder privé zijn!
Marijke is een voorbeeld voor een ieder.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:13 schreef Broekpaling het volgende:
Lipjes getuit, borstjes vooruit was het?
Als je van hersenloze geknal met een boel explosies houdt is ie geniaal.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:14 schreef Goofisch het volgende:
Lieve mensen ik ga zo Transformers 2 kijken geloof ik.
Is dat wat of val ik in slaap?
Ik moest hardop lachenquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mij juist andersom, had ik eens foto's in m'n fobo, hielden de reacties op.
nee.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij in slaap valt. Val je ook in slaap tijdens de sex?
zo zoquote:
Je doet alsof je zo lelijk bent, maar je moet gewoon eens niet van dat cliché korte pottenhaar pakken maar gewoon lang haar + highlights, een keer lekker in het zonnetje bruinen en een foto maken waarop je glimlacht.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Marijke is een voorbeeld voor een ieder.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Marijke is een voorbeeld voor een ieder.
Ok dan kijk ik niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als je van hersenloze geknal met een boel explosies houdt is ie geniaal.
Hij heeft geen één foto op z'n Hyves waar hij duidelijk opstaat.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, maar geef toe. Hij is tan2 spang.
Dit.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je doet alsof je zo lelijk bent, maar je moet gewoon eens niet van dat cliché korte pottenhaar pakken maar gewoon lang haar + highlights, een keer lekker in het zonnetje bruinen en een foto maken waarop je glimlacht.
netjesquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:16 schreef reetveter het volgende:
Koppositie gepakt in de res. hoofdklasse
Omdat een TR prive is en je je mening daarover niet hoort rond te strooien in een openbaar topic, jij bent idd geen mod van KB en behoort je mond daarover te houden, dat lijkt me vrij logisch.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom ik dat niet zou mogen doen. PUNT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |