Was je eergisteren niet al begonnen? Met die 30 seconden recordtijd?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:10 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga morgen beginnen met hardlopen, hihihi. Ik vind nu al dat ik goed bezig ben, terwijl ik nog niet eens ben begonnen.
Ik zie sowieso niet in waarom je nou ineens begint over TR's. Kun je dat even aangeven?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom geef je dan een mening over een TR? Ik zie niet zo in waarom dat zo nodig is..?
Ik zie niet in waarom ik dat niet zou mogen doen. PUNT.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom geef je dan een mening over een TR? Ik zie niet zo in waarom dat zo nodig is..?
Bij mij juist andersom, had ik eens foto's in m'n fobo, hielden de reacties op.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha bij mij hetzelfdede foto's waren weg en de vele reacties hielden ook op, nu posten ze alleen nog maar gezeik of ik weer foto's wil plaatsen
!
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mij juist andersom, had ik eens foto's in m'n fobo, hielden de reacties op.
Dat vind ik altijd als ik eraan denk de volgende dag naar het uitzendbureau te gaanquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:10 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga morgen beginnen met hardlopen, hihihi. Ik vind nu al dat ik goed bezig ben, terwijl ik nog niet eens ben begonnen.
Nee hoor, je begreep me goedquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dan heb ik t altijd verkeerd begrepen
Dacht dat je kaal daarbeneden bedoelde
TETTEN !quote:
En weer een puzzelstukjequote:Op zondag 4 oktober 2009 23:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dit is nou typisch zo'n vrouwenopmerking, hè.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je was ook echt. Dus daarom. En ze waren slightly vaag.
Je bedoelt dWcen Mr. Kansloos Nelson? Zonder te kijken.
Ja, wat een retards. Dan ga je je echt afvragen wat mensen met je foto's doen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha bij mij hetzelfdede foto's waren weg en de vele reacties hielden ook op, nu posten ze alleen nog maar gezeik of ik weer foto's wil plaatsen
!
En broekje uit!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:13 schreef Broekpaling het volgende:
Lipjes getuit, borstjes vooruit was het?
Op die van Bt fap ik zo'n twee keer per week, die van jou gebruik ik om heerlijk bij weg te dromen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:13 schreef Allure_ het volgende:
Ja, wat een retards. Dan ga je je echt afvragen wat mensen met je foto's doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |