quote:
Heb alleen nog maar pics met kort haar. En dat zijn ook allemaal kutfoto'squote:
No wayquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:41 schreef IQM het volgende:
Hij was op slot bij #299.
En toch wist Ado uiteindelijk #300 te posten?
Als ik langskom, laat je al je principes varen en je weet het.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lang.
Alle jongens met een lang haar fase moeten in hun kruis geschopt worden. En hard.
Zal wel een post verwijderd zijn danquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:41 schreef IQM het volgende:
Hij was op slot bij #299.
En toch wist Ado uiteindelijk #300 te posten?
Stuur eens. Ik wil wel weten hoe onze gooische boy eruit ziet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Heb alleen nog maar pics met kort haar. En dat zijn ook allemaal kutfoto's
Vandaar de TT, hè.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zal wel een post verwijderd zijn dan..
Eensch! Dit zijn pas echte bazenkapsels:quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lang.
Alle jongens met een lang haar fase moeten in hun kruis geschopt worden. En hard.
Jij ook met je lange haren, jaquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik langskom, laat je al je principes varen en je weet het.
Ik heb meer testosteron in mijn lichaam dan petjes met kort haar.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lang.
Spannend, let's find out which post got deletedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |