Geen wattenstaafjes voor me biatchessssssssquote:Rotterdam
Opvangen van urine
Afnemen van een vaginaal wattenstaafje
Ik zat al op die site te lezen waar Ll het linkje van gaf, maar daar staat alleen uitleg over het maken van een testje met een wattenstaafje in de vrouwelijke gebieden. Ik was benieuwd hoe mannen dat moesten doen, maar kan het niet vindenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij ook, dus pics or it didn't happen
wattenstokje erin rammenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat al op die site te lezen waar Ll het linkje van gaf, maar daar staat alleen uitleg over het maken van een testje met een wattenstaafje in de vrouwelijke gebieden. Ik was benieuwd hoe mannen dat moesten doen, maar kan het niet vinden
Dat riep ik dus precies hetzelfde!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:51 schreef Ynske het volgende:
20 jaar geleden ingeknipt tijden geboorte van kind en nog altijd incontinent
dat je daar niet eerder mee naar een dok gaat
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
Die mevrouw had haar bipsebaps (Copyright Ingetje) wel even mogen scheren
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
Oh, dus als man hoef je alleen maar in een potje te piesen?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
Oh, dus als man hoef je alleen maar in een potje te piesen?
En een pin in zijn piemel!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:53 schreef Ynske het volgende:
daar komt een irritatie in de plasbuis na plassen of spuiten
Banzaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
FUCKING HELL MOOI DAT IK DAT NIET GA DOEN
Waar denk je dat ze al een half uur over lullen hier?quote:
Ik heb geen piemel maar zelfs bij mij deed het pijn!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
FUCKING HELL MOOI DAT IK DAT NIET GA DOEN
Aww die van mij is gewoon kwijt nu, die is nu -3cmquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen piemel maar zelfs bij mij deed het pijn!![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
En een pin in zijn piemel!
Op Chlamydia testen!
Loveless, ik lieg niet!![]()
Het zag er supereng uit!
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aww die van mij is gewoon kwijt nu, die is nu -3cm![]()
![]()
Ik ga slapen. Morgen eerst maar es goed lezen hoe die gratis vrijblijvende chlamydia onzin werkt, leuk dat ze dat aanbieden, maar ik ga geen fuckin breinaald in mn tokus steken
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:56 schreef Loveless85 het volgende:
Aww die van mij is gewoon kwijt nu, die is nu -3cm![]()
![]()
Ik ga slapen. Morgen eerst maar es goed lezen hoe die gratis vrijblijvende chlamydia onzin werkt, leuk dat ze dat aanbieden, maar ik ga geen fuckin breinaald in mn tokus steken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |