Je hebt inmiddels antwoord op je vraag he?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
zouden ze gaan inzoomen, net als toen met die oudere vent wiens pielemoos ontstoken was![]()
Is er niet een exje dat je heeft aangemeld?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:37 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik kreeg trouwens een uitnodiging voor een chlamydia-test![]()
Sturen ze naar heel Rotterdam <30 ofzo, tis niet dat ik 'verdacht' word ofzo.
Schijnt een of ander thuistest setje te zijn wat je dan aan kan vragen, thuis doen en dan terugstuurt ofzo
uhuhquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels antwoord op je vraag he?
Dat zeggen ze alleen maar om jou mee te laten werken, is namelijk wel op uitnodiging.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:37 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik kreeg trouwens een uitnodiging voor een chlamydia-test![]()
Sturen ze naar heel Rotterdam <30 ofzo, tis niet dat ik 'verdacht' word ofzo.
Schijnt een of ander thuistest setje te zijn wat je dan aan kan vragen, thuis doen en dan terugstuurt ofzo
quote:
Gehehehehe niet dat ik weet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Is er niet een exje dat je heeft aangemeld?
Maar als je iets thuis kunt doen, gewoon doen zou ik zeggen!
Hoe zeer ik ook zit te rillen en te gillen soms tijdens deze afleveringen, toch vind ik het ergens wel heel goed dat er zo'n programma is. Er zullen misschien toch mensen zijn die dan eindelijk ook naar de dokter durven.quote:
dat zeker, k zou alleen nooit aan zo'n programma mee doenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe zeer ik ook zit te rillen en te gillen soms tijdens deze afleveringen, toch vind ik het ergens wel heel goed dat er zo'n programma is. Er zullen misschien toch mensen zijn die dan eindelijk ook naar de dokter durven.
Als het makkelijk en pijnloos is, dan zou ik het altijd doen als het zo makkelijk wordt 'aangeboden'.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gehehehehe niet dat ik weet.
Ja ik ben wel benieuwd hoe het werkt ook, dus doe het wel.
En nee JJH; ze sturen het écht naar heel Rdam
Dat vraag ik me ook steeds weer af. Die mensen moeten echt BERGEN geld krijgen om daar met hun private parts zo in beeld te gaan liggen!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zeker, k zou alleen nooit aan zo'n programma mee doen
Ja het is gratis enzo, en ik heb niet t idee dat ik iets heb hoor, maar t lijkt me ook gewoon wel interessant te zien hoe zoiets werkt, die thuistest enzoquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het makkelijk en pijnloos is, dan zou ik het altijd doen als het zo makkelijk wordt 'aangeboden'.
Vooral omdat het iets is dat je zelf ook nogal makkelijk aan anderen 'aanbiedt' als je het wel mocht hebben en niet weet
Zoiets zouden ze véél vaker moeten doen, zodat veel meer mensen op dat soort dingen getest worden op een vrij simpele manier. Zou veel ellende voorkomen!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is gratis enzo, en ik heb niet t idee dat ik iets heb hoor, maar t lijkt me ook gewoon wel interessant te zien hoe zoiets werkt, die thuistest enzo
Altijd goed om mee te werken inderdaad. Baat het niet dan schaad het niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is gratis enzo, en ik heb niet t idee dat ik iets heb hoor, maar t lijkt me ook gewoon wel interessant te zien hoe zoiets werkt, die thuistest enzo
Trusten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:44 schreef Loveless85 het volgende:
Tijd om mn oogjes dicht en mn snaveltje toe te doen.
Zien ze er altijd zo uitquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:33 schreef Cat22 het volgende:
Na een hoop gelul eindelijk de echte in beeld. En wat voor een.
quote:Welkom op de website van de regionale CHLAMYDIA SCREENING. Drie GGD'en organiseren een groot screeningsprogramma waarbij alle jongeren van 16 tot en met 29 jaar in de steden Amsterdam, Rotterdam en een aantal gemeenten in Zuid-Limburg worden uitgenodigd om deel te nemen aan een screening op chlamydia.
Trustels!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:44 schreef Loveless85 het volgende:
Tijd om mn oogjes dicht en mn snaveltje toe te doen.
Wij ook, dus pics or it didn't happenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:41 schreef Loveless85 het volgende:
Geen wattenstaafjes voor me biatchessssssssquote:Rotterdam
Opvangen van urine
Afnemen van een vaginaal wattenstaafje
Ik zat al op die site te lezen waar Ll het linkje van gaf, maar daar staat alleen uitleg over het maken van een testje met een wattenstaafje in de vrouwelijke gebieden. Ik was benieuwd hoe mannen dat moesten doen, maar kan het niet vindenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij ook, dus pics or it didn't happen
wattenstokje erin rammenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat al op die site te lezen waar Ll het linkje van gaf, maar daar staat alleen uitleg over het maken van een testje met een wattenstaafje in de vrouwelijke gebieden. Ik was benieuwd hoe mannen dat moesten doen, maar kan het niet vinden
Dat riep ik dus precies hetzelfde!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:51 schreef Ynske het volgende:
20 jaar geleden ingeknipt tijden geboorte van kind en nog altijd incontinent
dat je daar niet eerder mee naar een dok gaat
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
Die mevrouw had haar bipsebaps (Copyright Ingetje) wel even mogen scheren
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
Oh, dus als man hoef je alleen maar in een potje te piesen?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
Oh, dus als man hoef je alleen maar in een potje te piesen?
En een pin in zijn piemel!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:53 schreef Ynske het volgende:
daar komt een irritatie in de plasbuis na plassen of spuiten
Banzaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
FUCKING HELL MOOI DAT IK DAT NIET GA DOEN
Waar denk je dat ze al een half uur over lullen hier?quote:
Ik heb geen piemel maar zelfs bij mij deed het pijn!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
FUCKING HELL MOOI DAT IK DAT NIET GA DOEN
Aww die van mij is gewoon kwijt nu, die is nu -3cmquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen piemel maar zelfs bij mij deed het pijn!![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
En een pin in zijn piemel!
Op Chlamydia testen!
Loveless, ik lieg niet!![]()
Het zag er supereng uit!
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aww die van mij is gewoon kwijt nu, die is nu -3cm![]()
![]()
Ik ga slapen. Morgen eerst maar es goed lezen hoe die gratis vrijblijvende chlamydia onzin werkt, leuk dat ze dat aanbieden, maar ik ga geen fuckin breinaald in mn tokus steken
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:56 schreef Loveless85 het volgende:
Aww die van mij is gewoon kwijt nu, die is nu -3cm![]()
![]()
Ik ga slapen. Morgen eerst maar es goed lezen hoe die gratis vrijblijvende chlamydia onzin werkt, leuk dat ze dat aanbieden, maar ik ga geen fuckin breinaald in mn tokus steken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |