quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je was betrapt op met ze 'slapen'?
- Waarom een '' achter ILT?
- Waar/wanneer heb ik volgens jou zelf op FOK! gezet dat ik seksverslaafd ben?
Allebei niet. Wanneer Amsterdam? Ik kan alleen woensdag niet.quote:
Dat was nadat je mij dat vertelde.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]omdat ilt een pauperfeest is
wanneer je dat gezegd hebal sla je me dood vast in dat topic waar je je fuckbuddy wou
Toch niet je ex he?quote:
Ja even de agenda checken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Allebei niet. Wanneer Amsterdam? Ik kan alleen woensdag niet.
Je bent er nog nooit geweest.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]omdat ilt een pauperfeest is
wanneer je dat gezegd hebal sla je me dood vast in dat topic waar je je fuckbuddy wou
ja nee natuurlijk als ik een vriendin heb dan ga ik naar noorwegen toe om te neukenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:34 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Wie wilt er nu nog een relatie met je terwijl je die noorse chick in januari en april weer neukt.
Hay! Ik vond jou tof op de meet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja even de agenda checken.
Maar goed, Het is dus Jimbo vs. Tijger & Noort?
Vanzelfsprekend.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja even de agenda checken.
Maar goed, Het is dus Jimbo vs. Tijger & Noort?
Ik pas.quote:
Ha 1-0 voor Noortje & Tijger.quote:
Je reis was al geboekt right?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja nee natuurlijk als ik een vriendin heb dan ga ik naar noorwegen toe om te neuken
natuurlijk do ik datOmdat ik een keiharde player ben
Aiigt G word up !
wat denk je nou zelf ?als ik een meisje heb hou ik van dr en ben ik zo trouw als een hond met maar een testikel.
Nu moet Jimbo even wat tofs zeggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |