je kan je huis ook schonmaken als ie in bed ligt..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:10 schreef Joshua. het volgende:
Maar julie willen toch ook dat je huis schoon is.
Dan heb je er toch geen zin in dan wil je iets voor jezelf kunnen doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
je kan je huis ook schonmaken als ie in bed ligt..
Het huis is er voor jullie hoor.. je bent er neit voor je huis!!
Wij hebben ervoor gekozen dat ik thuis blijf bij de kleine alleen als mijn moeder het kon doen dan zou het gaan maar anders niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:12 schreef miss_sly het volgende:
mijn huis schoon...ach, niet zo belangrijk. Als het niet smerig is, maar rommelig met speelgoed en broodkruimels, zie ik het probleem niet.
kun je niet een leuke parttime baan zoeken?
tja, dat is geen pretje..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:18 schreef Joshua. het volgende:
we mogen alang blij zijn dat het geen huil baby is.
Het is natuurlijk een keus die je zelf maakt en je zelf goed bij voelt. Maar een kdv is best leuk voor kinderen hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:15 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Wij hebben ervoor gekozen dat ik thuis blijf bij de kleine alleen als mijn moeder het kon doen dan zou het gaan maar anders niet.
uhh met 4 gaan ze in nl al naar school..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:22 schreef Joshua. het volgende:
Nou hij gaat pas naar school als hij 5 jaar is.
5? 4 toch.... Hij kan evt. ook naar peuterspeelzaal, is ook erg leuk voor kinderen. Dat mag vanaf 2 jaar en 3 maanden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:22 schreef Joshua. het volgende:
hij is leerplichtig vanaf 4 jaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:22 schreef Joshua. het volgende:
En hoe ga je hem dat leren zonder dat hij eerst een keer of 100 toch met vieze schoenen door het huis gebanjerd heeft?..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:21 schreef Joshua. het volgende:
Als hij ouder is en van buiten komt leren wij hem dat hij direct bij de bij keuken zijn schoenen uit moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |