SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou..ik geloof dat Elin ook een hekel aan haar bed heeft.. ze wil overal slapen behalve in bedquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:15 schreef Kersjes het volgende:
Memmel, succes morgen op je eerste werkdag als mama van 2!
Stiemie![]()
Kon je je af en toe maar in 2en splitsen he?
Kleine Ko, nu al een kunstliefhebber![]()
Ca.ra, hier een beetje hetzelfde probleem. Mannetje ligt nu lekker tegen M's borst te tukken.En ik weet dat het onzin is, maar stiekem denk ik echt dat hij een hekel heeft aan zijn bedHij slaapt er vrijwel nooit in en dan kan je wel tig keer op en neer lopen en troosten, hij ligt praktisch nooit rustig daar en uit zichzelf in slaap vallen is er dus ook niet bij. Bij ons in of op bed is hij daarentegen direct rustig, hij ligt elke nacht dus tussen ons in hoewel we zijn eigen bed (dat trouwens aan ons voeteneind staat) wel gewoon blijven proberen.
Nou ja, tegen de tijd dat hij 18 is zal hij vast niet meer bij zijn ouders in bed willen slapen. Of bij mama op schoot![]()
BE, veel plezier met het patseren morgen! .
Karin krijgt die niet gewoon te weinig?? Heb je al geprobeerd om wat extra te geven en kijken of die dan langer weg blijft??? Weet natuurlijk niet hoelang je al op dezelfde cc's zit. Maar je mannetje groeide hard dus heeft misschien ook wel wat extra's nodig ondertussenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:53 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Miko ik heb opperdepop ook wel te leen voor je!
Kan een flesbaby ook een regeldag hebben?
Lars komt steeds veel te vroeg voor de fles, maar heeft wel overduidelijk honger.
Hoe zouden jullie hiermee omgaan, wel of niet eerder geven?
Hij drinkt normaal elke 3 uur, maar komt nu na 2/2,5 uur steeds al
Wel een aantal poepluiers vandaag! Hoera!
Bterschapjes voor de zieken!
Esmee is vlug zeg! Nu al volgen! Men.....ik ben al blij als hij me even aankijkt
drogehoest? slijmerige hoest?quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Weten jullie toevallig of er bij keelpijn/ontsteking bij babys iets gedaan kan worden?
Hij dronk gisteren al slecht, vanmorgen ook maar de helft. Hoest al 2 weken ofzo, denk zelf aan keelpijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |