abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 oktober 2009 @ 19:23:29 #1
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73365334
Het vorige deel:

Het grote kleine babietjes topic deel 221

Babietjes
20 oktober 2008: Kevin, zoon van CrazyMoon
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van Marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
24 november 2008: Daryl May, dochter van Igraine
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van Ingrid en Djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
08 januari 2009: Odin Eos, zoon van juttertje
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009: Jair Amitai, zoon van iamredleader en Tinuviel
04 februari 2009: Joanne Christel, dochter van MaleDuck
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
12 februari 2009: Guus, zoon van Koningin
20 februari 2009: Lianne Esmee, dochter van Zweefvliegje
22 februari 2009: Lola Sophie, dochter van Ik80
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van Soepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
29 april 2009: Ties, zoon van Marlieske
12 mei 2009: Tessel Eloise, dochter van Noli
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
30 mei 2009: Jari Jesse, zoon van Angel-Eyez
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: Max en Tygo, zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
25 augustus 2009: Amélie, dochter van Huuphuup
28 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
28 september 2009: Driekus, zoon van mefke79

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 49% gewijzigd door BE op 04-10-2009 22:09:57 ]
  zondag 4 oktober 2009 @ 19:31:02 #2
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73365599
Even de laatste berichten:
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 19:01 schreef mikoxx het volgende:
Iemand hier tips voor een leuk babykookboek? Ik hoorde iets over 'Opperdepop' van AH, maar daar hoor ik wel heel verschillende dingen over.

Goh BE, heel leuk idee zeg!

Huup, succes morgen, altijd leuk om de ''scores' weer te weten, toch?
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 19:06 schreef Brighteyes het volgende:
Het naveltje is nu 2 keer aangestipt en het lijkt nu wel klaar te zijn. Ik ga morgen nog even langs zodat zij zelf kunnen kijken, zij hebben er ten slotte meer verstand van dan ik.

Ik ga morgen met Oscar op mijn werk langs. Zin in. Baby showen!
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 19:19 schreef huuphuup het volgende:
ik vind opperdepop echt helemaal geweldig dus als je er eentje kunt kopen zou ik het zeker doen verder geen tips op dat gebied.
Ja scores, ben benieuwd, mijn weegschaal zegt in elk geval dat ze al op 5 kg zit.

Leuk BE, langs op werk!
Zou mooi zijn als t nu klaar is met het naveltje
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 19:20 schreef Grasjes het volgende:
Rockabella, wat fijn dat het beter gaat met je rockertje! En leuk dat je hem ook zelf even in de tummytub gedaan hebt

Kersjes, gelukkig is het wat rustiger met Toby zijn huid! En lekker slapen

Sserpente, je spoiler

Sterkte dames die net bevallen zijn en nog niet fijn kunnen zitten!

Joep aan het rollen

Mefke, wat is Driekus goed aangekomen zeg! Heerlijk

BE, mijn dochter had het ook. Is echt vanzelf weggetrokken. Leuk lekker showen op je werk met Oscar
pi_73365742
Ik heb een ziek kippie. Nouja, ik vind het erger dan hij geloof ik.

Gisternacht was ie van drie tot vijf wakker en spuugde out of the blue ons bed onder. Drinkt nauweijks (opvolgmelk wel), slaapt veel meer dan gebruikelijk en spuugt net zijn avondeten uit. De twee nijntjekoekjes blijven tot nu toe binnenboord. Hij voelt een beetje koud, maar is niet ziekig, maakt terwijl ik dit typ de box onveilig. Maarre... zal ik nou een fles ipv het avondeten geven?

Ohja: hij is 10 maanden.
pi_73366391
Opperdepop vind ik wel handig, ik maakte wel wat van die prutjes, maar dan niet helemaal geblenderd. En ik maak nog steeds wel eens wat eruit.

I had een jengeldagje en heeft de hele dag alleen maar bij papa op de arm geslapen zo ongeveer. Net weer brullen bij het naar bed brengen... Maar op het moment is het stil...
Fake it till you make it...
  zondag 4 oktober 2009 @ 19:59:17 #5
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73366641
Ah Bodpa, je mannetje ziek dat is niet leuk. Ik zou het lekker een fles geven ipv nog een keer avondeten.
Gelukkig drinkt hij wel gewoon zijn flessen (melk dan) dan moet hij wel aan het minimum komen toch?
pi_73366928
wij hebben ook een opperdepop boek maar nog nooit gebruikt

Tess wilde net weer niet gaan slapen alleen was ik het daar niet mee eens. Ze heeft liggen brullen en was niet te troosten. Toen maar uit bed gehaald en gewiegd en toen werd ze ineens helemaal slap en lag ze bijna met haar oogjes dicht.. en nu isset stil
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73367014
Thanks Grasjes, ik gooi d'r een fles in. Hij lepelt net zelf het restant van zijn fruithapje van vanmorgen naar binnen, dus echt ziek voelt hij zich niet. Kom ik met mijn ongerustheid

Opperdepop lijkt me erg leuk, maar dat is toch niet meer te krijgen?
pi_73367099
ahw Bodpa wat zielig voor je mannetje beterschap

nijna ahw, is ze een beetje hangerig? Afkloppen dan maar dat ze nu rustig ligt te slapen.

Opperdepop is leuk vind ik, staan lekkere dingen in, wij maken er voor ons zelf wel es wat uit

ik heb ook een zielepietje hier. Ontzettend last van lucht in dr darmen. Er komen me een scheten uit mijn kind zeg zo zielig dat het zo dwars zit. Ze is ook een klein beetje hangerig, wil niet slapen (alweer sinds 11 uur vanmorgen wakker ) ze wil alleen bij ons zitten. Temp. was 37.6 dus ik ga er vanuit dat ze verder niet ziek is, gewoon zielig.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73367191
Tyler heeft de eeuwig durende hoest volgens mij.

Beterschap zieke beebs.
pi_73367443
Ik weet niet wat I. heeft, ja ik denk bijna dat ze gewoon weer wil drinken... ze was dus al heel snel weer wakker, normaal slaapt ze rond deze tijd .
Ik vind haar ook steeds best wel warm aanvoelen en toch is ze "maar" 37,5...
Ik drink mn thee op en dan ga ik denk ik maar mezelf bedklaar maken en daarna kind voedn en hopen dat ze dan in slaap valt en iets langer blijft slapen dan een krap uurtje...
Fake it till you make it...
pi_73367634
Beterschap met je mannetje bodpa.

Huup heb jij niet een doek om je kleine meid te dragen? Dat helpt goed om te ontluchten en kan de kleine lekker bij je zijn.

Hier ook een kind wat niet wilde gaan slapen, nu tukt die wel. Meestal ligt die op zijn zij in bed. Nu overstrekte hij zich en wilde per se niet op zijn zij liggen maar op de rug vindt die ook niks. En van die gromgeluidjes die eruit komen. Wij associeren dit vaak met een poeperd die dwars zit. Ik weet niet of dat altijd wel correct is. Soms gromt hij dan tijdens zijn avondeten al zo.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_73367736
Ow, arme zielige ziek kindjes! Beterschap en hopelijk zijn jullie snel weer vrolijke kindjes!

Nog geen ervaring met kookboekjes, duurt nog wel even voor we er hier mee bezig gaan.

Vandaag hebben we met Ko in de doek de open atelierroute gelopen in onze buurt.
Hij vond alle kunst heel interessant en hij moest veel lachen en kijken naar alle kunstenaars
en andere bezoekers.
Leukste vraag die ik vandaag kreeg was: Is het fontanelletje al dicht?
Geen idee trouwens....
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73368574
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:26 schreef oeke het volgende:
Ow, arme zielige ziek kindjes! Beterschap en hopelijk zijn jullie snel weer vrolijke kindjes!

Nog geen ervaring met kookboekjes, duurt nog wel even voor we er hier mee bezig gaan.

Vandaag hebben we met Ko in de doek de open atelierroute gelopen in onze buurt.
Hij vond alle kunst heel interessant en hij moest veel lachen en kijken naar alle kunstenaars
en andere bezoekers.
Leukste vraag die ik vandaag kreeg was: Is het fontanelletje al dicht?
Geen idee trouwens....
Leuk dat Ko genoot van de kunst. Het fontanelletje van Ko is zeker nog niet dicht. Dat dat niet het geval is kun je ook zien als je het hoofdje heel goed in de gaten houdt of zachtjes voelt is er een plek op het hoofd die je heen en weer ziet bewegen. Net op wiki nagelezen en daar zeggen ze de fonanellen sluiten tussen een jaar en 1,5 jaar ongeveer.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_73368863
Oh en volgens mij komen er zo weer een hele reeks nieuwkomers aan uit het zwangerschap en geboorte topic met kleine babytjes
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_73369151
Het was zo grappig, een oudere man, kunstenaar ten dop, wild grijs haar en brilletje, vroeg dat.
Dus ik zei dat ik dat niet zeker wist, maar dat ik zijn hartje nog wel voelde kloppen als ik hem lange kusjes op zijn hoofd gaf. (dat gaat zo lekker in de doek )
Daarop zei hij dat het dan nog open was.
Maar dat het wel 1,5 jaar kan duren wist ik niet. Ik dacht een jaar ofzo.

Grappig dat een kindje van 4 maanden zo intens naar een schilderij kan kijken. Alhoewel hij net zo intens naar het plafond kan kijken hoor! Maar het leek heel wat

Jaaa, nog meer baby's erbij! Gezellig!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73369373
Miko ik heb opperdepop ook wel te leen voor je!

Kan een flesbaby ook een regeldag hebben?
Lars komt steeds veel te vroeg voor de fles, maar heeft wel overduidelijk honger.
Hoe zouden jullie hiermee omgaan, wel of niet eerder geven?
Hij drinkt normaal elke 3 uur, maar komt nu na 2/2,5 uur steeds al
Wel een aantal poepluiers vandaag! Hoera!

Bterschapjes voor de zieken!

Esmee is vlug zeg! Nu al volgen! Men.....ik ben al blij als hij me even aankijkt
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 4 oktober 2009 @ 21:03:37 #17
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_73370118
Ah BE morgen lekker baby showen! Altijd leuk als anderen heel enthousiast je kleine wonder gaan bewonderen.

Bodpa je arme mannetje Al heeft ie dan nog wel eetlust, zieke kindjes zijn altijd zo zielig.

En Huup ook al een zielig meisje. Hopelijk gaat het snel beter!

Mikox ik had al in vraag en aanbod gereageerd, maar hier dus ook nog even: Opperdepop is echt geweldig Staan hele lekkere dingen in die supermakkelijk zijn om te maken.

Hier voor het eerst een avondje met de meiden alleen. Mijn vriend gaat oefenen met zijn band. En natuurlijk wil Linde dan niet naar bed en is Esmee dwars en wil ze alleen op mij slapen Nou ja de oefenruimte is vlakbij dus als het niet gaat is ie met 10 minuten weer thuis. Maar eens kijken hoe het gaat...

Karin misschien was het volgen gewoon een toevalstreffer hoor, geen idee
En dat drinken van kleine voedingen doet Esmee dus ook 's avonds. Soms brult ze alsof ze mega-trek heeft en dan drinkt ze maar 20 ml om na zo'n drie kwartier tot een uur weer te komen...
pi_73372067
Nog steeds allemaal zieke kindjes. Beterschap!
Graeme is ook nog steeds ontzettend verkouden. Echt zoveel snot steeds in zn neusje, hij ademt echt zo zwaar. Vind het wel zielig voor hem. Maar hij heeft er zelf geloof ik niet zoveel last van. Hij slaapt wel wat meer dan normaal.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_73372820
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:41 schreef Tinuviel het volgende:
Leuk dat Ko genoot van de kunst. Het fontanelletje van Ko is zeker nog niet dicht. Dat dat niet het geval is kun je ook zien als je het hoofdje heel goed in de gaten houdt of zachtjes voelt is er een plek op het hoofd die je heen en weer ziet bewegen. Net op wiki nagelezen en daar zeggen ze de fonanellen sluiten tussen een jaar en 1,5 jaar ongeveer.
Bas was snel; bij de 6 maanden controle bij het cb, was het fontanelletje al gesloten. in het boekje van ons CB staat dat de fontanel sluit tussen de 6 maanden en de 3 jaar. Bas was dus snel. Er wordt nu ook steeds goed gecontroleerd of het hoofdje goed mee blijft groeien. Toevallig vroegen we afgelopen donderdag aan de arts wat er gebeurt als een hoofdje niet meer goed meegroeit. Hij zei 'wat denk je?' ik zei 'uuh... open maken?' Nou, inderdaad, dat schijnt dus te gebeuren!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zondag 4 oktober 2009 @ 21:55:29 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73373946
Oscar had vandaag ook enorm last van lucht in zijn buikje Huup, hij bleef poepies laten, arme ventje.
  zondag 4 oktober 2009 @ 22:08:44 #21
100412 mefke79
komt goed!
pi_73374816
mag ik ook in de op? Driekus, 28 september..
Driekus ligt in bed...op zijn eigen kamer...en het is al zeker 10 minuten stil. Ben benieuwd hoe dit verder gaat vannacht. Als hij niet wil slapen in zijn eigen kamer, nemen we de wieg mee naar onze kamer, dat is nog altijd beter dan de laatste twee nachten toen hij tussen ons in lag en we hebben maar een bed van 140 cm...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 4 oktober 2009 @ 22:10:04 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73374907
Jullie staan erbij Mefke.
  zondag 4 oktober 2009 @ 22:11:09 #23
271986 MemmelDePemmel
Boe!...schrok je?
pi_73374957
Oeh Jose, dat wist ik helemaal niet! Maar wel logisch eigenlijk, als je er zo over nadenkt.

Ik moet ook zo lachen om de scheten die Morris laat. Zo hard soms! En stinken.....pffffeww.

Nou mijn verlof zit erop. Morgen weer aan de slag
Ik heb er echt nog geen zin in.
Ik zeg maar zoo, want dierentuin is te lang.
  zondag 4 oktober 2009 @ 22:11:46 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73374995
Ai! Da's wel even slikken idd denk ik Memmel! Sterkte!
pi_73375338
oh kan me voorstellen dat je er nog geen zin in hebt Memmel. Succes

Hihi de poepies van mn meisje stinken helemaal niet, het is echt alleen het geluid, zal wel aan de borstvoeding liggen ofzo de luiers stinken ook nauwelijks. Mn lief probeert haar wel es de schuld te geven als er weer wat geluid in het rond vliegt maar uiteindelijk is de schuldige altijd te ruiken
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')