quote:
Betekend dat dat je wil dat ik je keihard in je geile kontje/kutje/mondje geef?quote:
NU WEET IK HET WEER.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:51 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Wil je dat ik je keihard in je geile kontje/kutje/mondje geef?.
Kanker toch eens een eind op met je kuttopics gastquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:51 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Betekend dat dat je wil dat ik je keihard in je geile kontje/kutje/mondje geef?.
betekendquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:51 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Betekend dat dat je wil dat ik je keihard in je geile kontje/kutje/mondje geef?.
Je weet iig wel goed hoe je je eigen topic nog kutter kan maken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:51 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Als je je eerste natte droom hebt gehad dan ben je enigszins geslachtsrijp. Ik zou zeggen; begin dan met je rechterhand, een jaartje of 2 á 3. En ga daarna eens verder kijken. Gezien je overduidelijke 'bazige' manier van posten gok ik dat je dan snel bij een Roeland Fernhout of Jamai terecht komt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:51 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:57 schreef IJsblock het volgende:
Is er dan niemand die TS een permban kan geven met zijn gebagger?![]()
Geen overbodige luxe inderdaadquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:57 schreef IJsblock het volgende:
Is er dan niemand die TS een permban kan geven met zijn gebagger?![]()
Enne TS: Goed topic.
G, leef van mijn hossel dus als er een picca van mij on the webz staat weten mawfackers hoe ik er uitzie en wille ze me kille met een pipa, jeweettoch mattie.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NU WEET IK HET WEER.
JIJ LIJKT OP JORDI VAN LOON!
Waarom heb je je pica uit dat andere topic laten halen eigenlijk
nee.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:03 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
G, leef van mijn hossel dus als er een picca van mij on the webz staat weten mawfackers hoe ik er uitzie en wille ze me kille met een pipa, jeweettoch mattie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |