*klap klap klap (aplaus)*quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:11 schreef Aestivate het volgende:
Jamaar die arme artiesten dan!Hoe komen ze aan benzine voor hun 3e auto en een tuinman voor hun permanente buitenhuis in spanje!1!!1
OPEN JE OGEN MENSEN!1!!! !
Dat is het argument dat Buma/Stemra gebruikt (onder andere).quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:11 schreef Aestivate het volgende:
Jamaar die arme artiesten dan!Hoe komen ze aan benzine voor hun 3e auto en een tuinman voor hun permanente buitenhuis in spanje!1!!1
OPEN JE OGEN MENSEN!1!!! !
quote:
ikquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:38 schreef Apebeer het volgende:
Wie wil mijn programma installeren zodat we een DDoS kunnen doen op de BUMA site?
Gebruik gewoon the LOICquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:38 schreef Apebeer het volgende:
Wie wil mijn programma installeren zodat we een DDoS kunnen doen op de BUMA site?
1 2 3 | ping -l 65500 www.bumastemra.nl GOTO BOT |
quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:42 schreef Apebeer het volgende:
Oke, maak een bat bestand met de volgende inhoud:
[ code verwijderd ]
Draai hem en geniet![]()
Ok ik weet dat het niet werkt maartoch
Als je het toch in je eentje wilt proberen...quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:27 schreef switchboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu alleen nog een leger aan computers, in je eentje is het echt kansloos
Ah gebruik je dat om je eigen server down te gooien, waarna je claimt "door hackers te worden aangevallen"quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:29 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als je het toch in je eentje wilt proberen...
Nee, ik heb gewoon de stekker er uit getrokkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:31 schreef switchboy het volgende:
[..]
Ah gebruik je dat om je eigen server down te gooien, waarna je claimt "door hackers te worden aangevallen"
Waarom was de rest van de website dan wel beschikbaarquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:49 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon de stekker er uit getrokken.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:53 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Waarom was de rest van de website dan wel beschikbaar![]()
Jij vandaal! Jij hebt de index verwijderd
En hoezo niet dan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:20 schreef kloas_wokkel het volgende:
dan worden het sites met een .com domein naam kunnen ze je niet veel meer maken
Waarom heet jij MrBadGuy?quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:20 schreef MrBadGuy het volgende:
Maar wat is er zo vreemd aan dat je moet betalen als je iemand anders zijn werk gebruikt op je website?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:22 schreef Salvad0R het volgende:
Laat ze me maar eerst vinden, die smerige BUMA nazis.
Omdat .nl sites op je naam worden gezet .com nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En hoezo niet dan?
Maar wat is er zo vreemd aan dat je moet betalen als je iemand anders zijn werk gebruikt op je website?
Het zou denk ik meer betekenen dat je geen Jewtube filmpjes meer op de hyves mag linken. En dat soort beperkende fossiele winstbeluste kankerstreken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:13 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
Omdat .nl sites op je naam worden gezet .com nietdus hoe willen ze er dan achter komen wie de eigenaar is ?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:13 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
Omdat .nl sites op je naam worden gezet .com nietdus hoe willen ze er dan achter komen wie de eigenaar is ?
Het is godverdomme zelfs extra reclame voor die zakkenvullende artiesten waar ze geen reet voor hoeven doen. Artiesten zouden juist degene moeten betalen die hun muziek/filmpjes etc. op hun weblog/hyves/myspace/whatever zetten!quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:16 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
*klap klap klap (aplaus)*![]()
en de artiesten komen niks tekort, de winkels kopen gewoon hun cd's in voor een prijs, de winkels kunnen
minder verkopen door het illegale muzieknetwerk, dus die hebben problemen, en natuurlijk worden hierdoor minder cd's ingekocht bij de artiesten/platenmaatschappijen. Maarja dan maar 2 auto's in plaats van 5 he
quote:
Hoe jij het nu stelt is dat niet vreemd. Maar naar mijn idee vind 80% van de artiestenn het alleen maar fijn als je zijn/haar/hun muziek gaat gebruiken op je site. En nu komt BUMA even bepalen dat er betaald moet worden. En dan niet eens aan de artiesten, maar aan BUMA zelf.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En hoezo niet dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |