vertel ons jouw stoere zaterdagavondverhaal even danquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:58 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Echt hè. Op zaterdagavond nog wel, hebben die mensen geen sociaal leven ofzo
Bij vrienden geweest en op stap gegaan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
vertel ons jouw stoere zaterdagavondverhaal even dan
De ware definitie van een sociaal leven is inderdaad verplicht op zaterdagavond uitgaan, je hebt helemaal gelijk. Alleen dan ben je stoer en tel je meequote:Op zondag 4 oktober 2009 14:03 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Bij vrienden geweest en op stap gegaan.
Ja echt, ik heb een sociaal leven. Neem aan dat jij dus gisteren hebt zitten kijken
Dat vraag je aan hem?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:03 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Neem aan dat jij dus gisteren hebt zitten kijken
Herstel: die mensen weten niet wat ze kijken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:58 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Echt hè. Op zaterdagavond nog wel, hebben die mensen geen sociaal leven ofzo
quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:07 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dat vraag je aan hem?Bekijk zijn fotoboek eens.
Hmm nee hoor, maar op zaterdagavond voor de tv zitten vind ik toch een tikkeltje sneu.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De ware definitie van een sociaal leven is inderdaad verplicht op zaterdagavond uitgaan, je hebt helemaal gelijk. Alleen dan ben je stoer en tel je mee
Lol what the fuck dat fotoboek van hem. Wat een... tsjah, heb er geen woorden voor.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:07 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dat vraag je aan hem?Bekijk zijn fotoboek eens.
Pics?quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:28 schreef KrentebolHooft het volgende:
ik had het aanstaan terwijl ik aan het xboxen was, had ik goed fap materiaal voor tussendoor
Dan zegt het me meer iets over de rest van de familie.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:22 schreef Metatron het volgende:
Ruim 1 miljoen kinderen tussen de 3 en de 12, en de rest van de familie die 'verplicht' mee moet kijken. Nou, schokkend hoor.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De ware definitie van een sociaal leven is inderdaad verplicht op zaterdagavond uitgaan, je hebt helemaal gelijk. Alleen dan ben je stoer en tel je mee
Oeh, dat is een tof nummer.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:34 schreef Hetiszover het volgende:
Overigens zit er in die nieuwe single duidelijk een sample van The Riddle van Gigi D'Agostino
Tikkeltje overdreven gezegt, maar kan goed zo zijn dat je helemaal gelijk hebt jaquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]!
Wat een reactie.! Een sociaal leven hebben draait niet om hoe je die invult, maar dat die ingevuld is met sociale contacten. Achter de tv zitten in de avond in het weekend is niks sociaal aan, niet dat daar wat mis mee is als je dat liever hebt. Maar afgeven op mensen die uitgaan alsof die het sociale contact zien als "stoer" ipv het waarderen en de waarde er van inzien is toch IMO best zielig. Het lijkt wel alsof je jaloers bent op dat "stoere" sociale leven en het ridiculiseert omdat je het stiekem zelf wilt hebben. Nu ken ik je niet persoonlijk, dus weet niet hoe jouw sociaal leven in elkaar zit maar jou reactie geeft wel wat te denken...
Ja, maar gisteren fietstequote:
Wat doe je nu verkeerd?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:34 schreef Hetiszover het volgende:
Overigens zit er in die nieuwe single duidelijk een sample van The Riddle van Gigi D'Agostino
Jaaaa, die zocht ik!quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:35 schreef AbsurdHero het volgende:
Tja, geef het volk brood en k3... *zucht*
Die post van shizzle geeft eerder te denken. Iemand die op zaterdag een tv-programma kijkt, heeft volgens hem dus geen sociaal leven. Volgens hem moet je per se iets zogenaamd 'sociaals' doen op een zaterdagavond. Dat hij de status van het sociale leven aan de hand daarvan defineert, vind ik erg apart. Maar goed, dat zal een typische puberbenadering van het leven zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]!
Wat een reactie.! Een sociaal leven hebben draait niet om hoe je die invult, maar dat die ingevuld is met sociale contacten. Achter de tv zitten in de avond in het weekend is niks sociaal aan, niet dat daar wat mis mee is als je dat liever hebt. Maar afgeven op mensen die uitgaan alsof die het sociale contact zien als "stoer" ipv het waarderen en de waarde er van inzien is toch IMO best zielig. Het lijkt wel alsof je jaloers bent op dat "stoere" sociale leven en het ridiculiseert omdat je het stiekem zelf wilt hebben. Nu ken ik je niet persoonlijk, dus weet niet hoe jouw sociaal leven in elkaar zit maar jou reactie geeft wel wat te denken...
quote:Waarom duiken Patty zum-kotzen Brarden Gerard en-nu-lachen-want-ik-ben-homo Joling
op in elk tv-programma?
Je dochter naar SBS6 laten kijkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:47 schreef NielsTriple het volgende:
Hier stond het ook op, en m'n dochter heeft genoten![]()
Kristel is nu net op het punt in een zwangerschap waar haar tieten lekker dik zijn, maar haar reet nog niet... Milf
Het is Gigi d'Agostino en het origineel is van Nik Kershawquote:
HEY! Onder begeleiding van een ouder, hè? Normaal gesproken moet je een beveiligings-code intikken voordat je die zender kan zien!quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je dochter naar SBS6 laten kijkenKindermishandelaar
Haha, ho eens even. Ik zeg niet dat je dan helemaal geen sociaal leven hebt, enkel dat het sneu is dat jij op zaterdagavond niets beters te doen hebt dan 'K2 zoekt K3' kijken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die post van shizzle geeft eerder te denken. Iemand die op zaterdag een tv-programma kijkt, heeft volgens hem dus geen sociaal leven. Volgens hem moet je per se iets zogenaamd 'sociaals' doen op een zaterdagavond. Dat hij de status van het sociale leven aan de hand daarvan defineert, vind ik erg apart. Maar goed, dat zal een typische puberbenadering van het leven zijn.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:47 schreef NielsTriple het volgende:
Kristel is nu net op het punt in een zwangerschap waar haar tieten lekker dik zijn, maar haar reet nog niet... Milf
Check de reacties op hln.bequote:Op zondag 4 oktober 2009 14:34 schreef Goofisch het volgende:
Is ze nederlands?
Zullen die belgen blij mee zijn
quote:Heb vijf minuten van een aflevering gezien en ben heel blij dat die beue Noa niet gewonnen heeft. Een strekenwijf tot en met. En ja, er moest een Nederlandse winnen, maar 't is ook wel terecht. Ben alvast blij dat de Belgische nationalisten er weer een maagzweer bij hebben. Get a life, losers.
whatever... gast, tieten... wees blij dat ik me nog kan herinneren dat er een heel programma omheen zat.quote:
Eensch.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:58 schreef Smart_ass het volgende:
In wat voor land leven wij, dat mensen massaal afstemmen op dit programma. Echt hoor, ik kan er niet bij.
Klacht: zie tt.
Gertje verdient meer geld per dag dan jij in je hele leven verdient.quote:
Over de rug van arme Nederlandse kindertjesquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:02 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Gertje verdient meer geld per dag dan jij in je hele leven verdient.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:56 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Haha, ho eens even. Ik zeg niet dat je dan helemaal geen sociaal leven hebt, enkel dat het sneu is dat jij op zaterdagavond niets beters te doen hebt dan 'K2 zoekt K3' kijken.
![]()
![]()
En dit zegt een belg:quote:
Uuuhhh??? hebben wij een accent op de vlaamse taal?quote:maar dat nederlands accent is erg!!
quote:De mediageile Koen Wouters is ook weer op de wagen gesprongen. Na zijn Belgenliedje kan hij nu misschien een liedje maken over de Nederlanders, dat het toch zo'n toffe mensen zijn en dat wij niet moeten lullen over de uitdieping van de Westerschelde.
Ja die post is wel een tikkeltje ongenuanceerd. Maar ik denk dat hij bedoelt dat zaterdagavond voor de meeste mensen(Die dus maandag-vrijdag werken)dé uitgaan/sociale omgang-avond, omdat vrijdag's wel kan omdat de zaterdag vrij is maar je op vrijdag toch uit je werk komt en dan willen veel mensen niet veel ondernemen. De zaterdag kan je uitslapen en het laat maken, wat dus ervoor zorgt dat de meeste mensen gaan bowlen/zwemmen/feesten met vrienden op deze dag.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die post van shizzle geeft eerder te denken. Iemand die op zaterdag een tv-programma kijkt, heeft volgens hem dus geen sociaal leven. Volgens hem moet je per se iets zogenaamd 'sociaals' doen op een zaterdagavond. Dat hij de status van het sociale leven aan de hand daarvan defineert, vind ik erg apart. Maar goed, dat zal een typische puberbenadering van het leven zijn.
Ik vind het schokkend dat mensen zich laten verplichten mee te kijken naar zo'n programma ja.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:22 schreef Metatron het volgende:
Ruim 1 miljoen kinderen tussen de 3 en de 12, en de rest van de familie die 'verplicht' mee moet kijken. Nou, schokkend hoor.
Mijn zusje was een jaar of 5 jaar geleden een enorme fan van k3, ze had alle CD's en deze werden dag in dag uit in onze woonkamer gedraaid. Het was afschuwelijk, maar mijn ouders vonden dat we haar dat plezier moesten gunnen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het schokkend dat mensen zich laten verplichten mee te kijken naar zo'n programma ja.
Ja, natuurlijk moet je haar dat plezier gunnen. Ik ken trouwens ook wel een paar nummers, daar kom je gewoon niet onderuit.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn zusje was een jaar of 5 jaar geleden een enorme fan van k3, ze had alle CD's en deze werden dag in dag uit in onze woonkamer gedraaid. Het was afschuwelijk, maar mijn ouders vonden dat we haar dat plezier moesten gunnen.
Ik kan nog steeds alle nummers van k3 meezingen.
Vorige week met mijn verjaardag al mijn neefjes en nichtjes over de vloer.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn zusje was een jaar of 5 jaar geleden een enorme fan van k3, ze had alle CD's en deze werden dag in dag uit in onze woonkamer gedraaid. Het was afschuwelijk, maar mijn ouders vonden dat we haar dat plezier moesten gunnen.
Ik kan nog steeds alle nummers van k3 meezingen.
Dat zie ook bij veel NZB sites.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:40 schreef Smart_ass het volgende:
Waarmee ik dus eigenlijk maar wil zeggen dat ik dat "verplicht meekijken" argument een beetje een slap excuus vind van mensen de de K3-leeftijd zijn gepasseerd en dat programma gewoon leuk vinden.
Tom Van Rompaey, Heusden Zolderquote:
Dat zijn in feite (verkapte) metroseksuelen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat zie ook bij veel NZB sites.
Een of andere kinderfilm "Leuk, neem ik mee voor het vrouwtje/de kids"
Alsjeblieft zeg.
Hahaha ja echt. Of zo van "M'n dochter vond het een erg leuke film!" terwijl hij 'm waarschijnlijk gewoon zelf heeft gekeken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat zie ook bij veel NZB sites.
Een of andere kinderfilm "Leuk, neem ik mee voor het vrouwtje/de kids"
Alsjeblieft zeg.
Dan vraag ik me af of die man sadomasochistisch is...quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha ja echt. Of zo van "M'n dochter vond het een erg leuke film!" terwijl hij 'm waarschijnlijk gewoon zelf heeft gekeken.
Weer vergeten te kijken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan zegt het me meer iets over de rest van de familie.
Een beetje politiek verantwoorde familie keek op datzelfde tijdstip naar Koefnoen.
Wij leven in een land waar k2 zoekt k3 daadwerkelijk het beste is wat er uitgezonden wordt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:58 schreef Smart_ass het volgende:
In wat voor land leven wij, dat mensen massaal afstemmen op dit programma. Echt hoor, ik kan er niet bij.
Klacht: zie tt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |