vertel ons jouw stoere zaterdagavondverhaal even danquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:58 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Echt hè. Op zaterdagavond nog wel, hebben die mensen geen sociaal leven ofzo
Bij vrienden geweest en op stap gegaan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
vertel ons jouw stoere zaterdagavondverhaal even dan
De ware definitie van een sociaal leven is inderdaad verplicht op zaterdagavond uitgaan, je hebt helemaal gelijk. Alleen dan ben je stoer en tel je meequote:Op zondag 4 oktober 2009 14:03 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Bij vrienden geweest en op stap gegaan.
Ja echt, ik heb een sociaal leven. Neem aan dat jij dus gisteren hebt zitten kijken
Dat vraag je aan hem?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:03 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Neem aan dat jij dus gisteren hebt zitten kijken
Herstel: die mensen weten niet wat ze kijken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:58 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Echt hè. Op zaterdagavond nog wel, hebben die mensen geen sociaal leven ofzo
quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:07 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dat vraag je aan hem?Bekijk zijn fotoboek eens.
Hmm nee hoor, maar op zaterdagavond voor de tv zitten vind ik toch een tikkeltje sneu.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De ware definitie van een sociaal leven is inderdaad verplicht op zaterdagavond uitgaan, je hebt helemaal gelijk. Alleen dan ben je stoer en tel je mee
Lol what the fuck dat fotoboek van hem. Wat een... tsjah, heb er geen woorden voor.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:07 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dat vraag je aan hem?Bekijk zijn fotoboek eens.
Pics?quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:28 schreef KrentebolHooft het volgende:
ik had het aanstaan terwijl ik aan het xboxen was, had ik goed fap materiaal voor tussendoor
Dan zegt het me meer iets over de rest van de familie.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:22 schreef Metatron het volgende:
Ruim 1 miljoen kinderen tussen de 3 en de 12, en de rest van de familie die 'verplicht' mee moet kijken. Nou, schokkend hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |