abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73355567
Okay, TS als een kloon.
Omdat andere mensen uit mijn sociale omgeving anders misschien gaan zeuren als ze het lezen maargoed

Sorry voor dit lange verhaal alvast

Ik heb dus een soort van klote probleempje. Ik vind een meisje best leuk, daar heb ik sinds een paar weken weer goed contact mee.
Verloopt goed allemaal en ze doet altijd aardig op msn enzo want dat was eigenlijk het voornaamste medium waarmee we contact hadden maargoed.
Het begon echter een beetje fuckedup te worden nadat ik een net iets te lief smsje had gestuurd omdat ik ging slapen en zij weg ging. Had ik denk ik niet moeten doen misschien is ze daar een beetje van geschrokken ofzo
Daar dus helemaal niks van gehoord or whatsoever.

Gister was haar birthday party waar ik ook mocht komen. Ik had die avond echter meerdere feestjes dus ik besloot iets eerder naar haar toe te gaan. Laten we haar even A noemen.
Dat was toen ik A voor het eerst weer zag. Ik had al zat foto's van haar gezien en zij van mij, maar reallife was een paar jaar geleden.
Dat verliep juist supergoed naar mijn idee, we hadden best vaak oogcontact in de zin van stiekem even kijken hoe leuk je bent, je kent het wel, snel wegkijken als de ander kijkt (dus voor de grappige mensen onder ons, was niet alleen van mijn kant, maar ook van haar kant).
Toen het net een beetje druk begon te worden had ik maar afscheid genomen omdat ik er van door moest naar dat andere feestje toen ze meeliep naar mijn auto.
Dat afscheid nemen kwam bij mij ook meer over alsof ze het zegmaar echt meende. Een beetje lastig uit te leggen, maar er was gewoon een soort connectie naar mijn mening. Ik kan het natuurlijk helemaal fout hebben.

Anyways, TS gaat naar feestje nummer 2.
Wat overigens niet eens zo heel kut was, ik kwam daar in contact met een zeer aardig meisje, laten we haar B noemen. We kwamen er achter dat we allebij het meisje A kende en dat meisje B meisje A redelijk kende, ze had er bij in de klas gezeten.
Het kwam dus ter sprake dat ik A best leuk vond, en volgens B moest ik mij heel erg gelukkig wanen mocht ik iets met haar krijgen... Maargoed.
B smste dus naar A dat ze mij tegen kwam op het feestje en ik en B zaten een beetje te dollen van zullen we A smsen dat je vet leuk bent enzo
Nou ben ik zeker niet de lelijkste. Er zullen vast wel knappere mensen rond lopen op de aarde, maar ik mag niet klagen en verzorg mij altijd goed.
Dus B smst iets naar A in de trant van "Heey je raad nooit wie ik tegen kom hier ! TS is hier hij is vet leuk toch? "

Dus in de hoop dat A terugsmst met "jaa hij is vet cute" ofz krijgt ze een smsje "ik zou zeggen leef je uit "
Dus mijn avond natuurlijk verpest

Maar ik snap er echt niks niks niks meer van. Soms smst A mij ook niet terug, maar dan smst ze B blijkbaar wel, terwijl alles ineens vet leuk en aardig is als ik haar spreek.

Wat moet ik hier nou mee? Blijven hopen en dingen ondernemen, of gewoon het verlies erkennen en mij een weekje kut voelen (TS kan nog altijd naar B gaan )

Sorry voor het lange verhaal
pi_73355620
Ze vindt je gewoon niet zo leuk.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_73355650
Hehe, pijnlijk
pi_73355727
Fail.
pi_73355744
TS heeft het verknald omdat hij zo nodig naar dat andere feestje toe moest, eerst zag ze hem nog zitten, maar toen kwam ze met een andere jongen aan de praat, en dat matchte ook prima.
  zondag 4 oktober 2009 @ 13:33:52 #6
252563 misterddude
wait whut ?? :S
pi_73355790
neem B
“I want to die in my sleep like my grandfather... Not screaming and yelling like the passengers in his car.”
pi_73355797
Auch, ... tja das pijnlijk
I'm not the man you think I am!
pi_73355828
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 13:25 schreef snapthetnietmeer het volgende:

Dus B smst iets naar A in de trant van "Heey je raad nooit wie ik tegen kom hier ! TS is hier hij is vet leuk toch? "

Dus in de hoop dat A terugsmst met "jaa hij is vet cute" ofz krijgt ze een smsje "ik zou zeggen leef je uit "
Dus mijn avond natuurlijk verpest

Als ik zon sms krijg van je raad nooit wie ik tegen kom hij is vet leuk,
dan heb ik ok zo iets van "wat gaan die dus uitspoken"
dus k zou zelfde hebbe gereageerd als A.
-
pi_73355865
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 13:35 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Als ik zon sms krijg van je raad nooit wie ik tegen kom hij is vet leuk,
dan heb ik ok zo iets van "wat gaan die dus uitspoken"
dus k zou zelfde hebbe gereageerd als A.
Ja dat dacht ik ook een beetje, alleen ik wil mezelf geen smoesjes aanpraten enzo
Maar het is gewoon zo vaag weetje, alles bij elkaar opgeteld kopt er niks meer van, ene moment zus, andere moment zo etc..
pi_73355907
Dat ze vaker niet terugsmst zegt genoeg, had ze je leuk gevonden zou dat niet voorkomen namelijk.
pi_73356064
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 13:36 schreef snapthetnietmeer het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik ook een beetje, alleen ik wil mezelf geen smoesjes aanpraten enzo
Maar het is gewoon zo vaag weetje, alles bij elkaar opgeteld kopt er niks meer van, ene moment zus, andere moment zo etc..
ja, dat moet je eigelijk ook niet doen nee. In je eigen ga je alles goed praten, ook dit dus.
komt gewoon omdat je hoopt wat je zelf wilt..

mja, dat is vaak!
heb je in een echte relatie ook, alles kan van het een op het andere moment zo veranderen, dat je niet meer weet wat je moet doen.

Gewoon tegenstrijdig allemaal..
-
pi_73356109
Vraag haar gewoon mee uit ofzo. Dan weet je gelijk waar je aan toe bent.
pi_73356140
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 13:45 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

ja, dat moet je eigelijk ook niet doen nee. In je eigen ga je alles goed praten, ook dit dus.
komt gewoon omdat je hoopt wat je zelf wilt..

mja, dat is vaak!
heb je in een echte relatie ook, alles kan van het een op het andere moment zo veranderen, dat je niet meer weet wat je moet doen.

Gewoon tegenstrijdig allemaal..
Toevallig nog een tip om er achter te komen wat ze nou echt vindt? Ik zat te denken om te vragen of ze mee gaat naar de kermis ofzo volgende week
Maar ze zou heel misschien met vriendinnen gaan dus dan is de kans op een excuus zegmaar te groot dat ik het nog niet weet
pi_73356179
Ze kon het ook bedoel hebben als in; Leef je uit;), maar dan vol jaloezie, alsof ze niet wilt dat er iets gebeurt.

Ze speelt hard to get, neuk haar.

Trouwens, wat voor een idioot ben je, als je haar verlaat voor een ander feest, BLEEF!
lol?
pi_73356209
of ze vind je niet leuk of ze is veel te bang om te laten merken dat je haar wel luk vindt. Maar een manier om uit te vinden: vraag haar uit op een date en hou eens op om je als 14-jarige puber te gedragen.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_73356230
oh ja, naar de kermis is geen date. Tenzij je een sjonnie van het woonwagenkamp bent.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_73356283
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 13:50 schreef Deetch het volgende:
of ze vind je niet leuk of ze is veel te bang om te laten merken dat je haar wel luk vindt. Maar een manier om uit te vinden: vraag haar uit op een date en hou eens op om je als 14-jarige puber te gedragen.
Ik denk ook dat het hier om een 14-jarige puber gaat.
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 13:51 schreef Deetch het volgende:
oh ja, naar de kermis is geen date. Tenzij je een sjonnie van het woonwagenkamp bent.
Mwah.. als je een 14-jarige puber bent kan het best.
pi_73356373
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 13:48 schreef snapthetnietmeer het volgende:

[..]

Toevallig nog een tip om er achter te komen wat ze nou echt vindt? Ik zat te denken om te vragen of ze mee gaat naar de kermis ofzo volgende week
Maar ze zou heel misschien met vriendinnen gaan dus dan is de kans op een excuus zegmaar te groot dat ik het nog niet weet
Ehm ik heb geen idee,
ik heb ook een dillemma namenlijk nu
Mja, ze kan het ook gewoon opvatten als vrienden, zeinde..
-
  zondag 4 oktober 2009 @ 14:03:33 #19
267706 stan5374
hoeverziekjetopics.nl EINZ!1!
pi_73356556
zuur man...

ga met haar prate.. en anders ball je B keertje..

als ze ook lekker is temiste...
Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Banzaiaap het volgende:
Stan heeft natuurlijk wel een reputatie hoog te houden, qua kwaliteitstopics.
vraagjes ivm bed LEMMING !!!
  zondag 4 oktober 2009 @ 14:05:06 #20
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_73356592
She's just not that into you
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_73356648
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 13:53 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het hier om een 14-jarige puber gaat.
[..]

Mwah.. als je een 14-jarige puber bent kan het best.
nee paar jaar ouder
Maar thanks voor de comments ik ga ff uitzoeken waar ik aan toe ben
  zondag 4 oktober 2009 @ 14:08:34 #22
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_73356686
TS snapt niet alleen dat ene meisje niet.
Maar het gehele vrouwelijke geslacht.

Hoe kun je het in godsnaam voor elkaar krijgen dat je B een smsje naar A laat sturen?
In plaats van dat je zelf een sms stuurt. Sukkel!
pi_73356712
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 14:08 schreef druppelkut het volgende:
TS snapt niet alleen dat ene meisje niet.
Maar het gehele vrouwelijke geslacht.

Hoe kun je het in godsnaam voor elkaar krijgen dat je B een smsje naar A laat sturen?
In plaats van dat je zelf een sms stuurt. Sukkel!
Dat deed ik ook Maar ik ga niet smsen he vind je me leuk
  zondag 4 oktober 2009 @ 14:10:05 #24
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_73356730
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 14:09 schreef snapthetnietmeer het volgende:

[..]

Dat deed ik ook Maar ik ga niet smsen he vind je me leuk
Waarom niet? Was wel zo makkelijk geweest
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  zondag 4 oktober 2009 @ 14:10:06 #25
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_73356732
Oh, en als je echt interesse in meisje A had gehad, was je niet naar dat andere feestje gegaan maar daar gebleven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')