Waarom is de snelweg afgesloten?..quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:52 schreef Kwaliteit het volgende:
Wát is dit nu weer, ik kan de oprit van Berkel en Roderijs niet eens bereiken omdat de snelweg afgesloten is.
STERVENDE HOEREN KUT RIJKSWATERSTAAT
KLACHT: Snelweg dicht!![]()
![]()
quote:Files op omrijroutes door werkzaamheden
Uitgegeven: 3 oktober 2009 17:15
Laatst gewijzigd: 3 oktober 2009 17:14
DEN HAAG - Op verscheidene wegen stond zaterdag de hele dag file als gevolg van werkzaamheden op een aantal snelwegen.
© ANPVolgens een woordvoerder van de ANWB stond er op het hoogtepunt zeker 60 kilometer file, hetgeen ''best bijzonder is voor een zaterdag''.
Dit weekeinde zijn de A13 tussen Rotterdam en Delft-Noord, de A6 (Emmeloord - Lelystad) tussen Swifterbant en Lelystad Noord, de A2 (Utrecht - Den Bosch) tussen de knooppunten Deil en Empel en de A10 Oost tussen Watergraafsmeer en knooppunt Amstel dicht.
http://www.nu.nl/algemeen(...)s-werkzaamheden.html
Anders lees je gewoon van te voren eens een krant ofzo....is breeduit van te voren aangekondigd enzo...quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:52 schreef Kwaliteit het volgende:
Wát is dit nu weer, ik kan de oprit van Berkel en Roderijs niet eens bereiken omdat de snelweg afgesloten is.
STERVENDE HOEREN KUT RIJKSWATERSTAAT
KLACHT: Snelweg dicht!![]()
![]()
Hoezo? Omdat ze de weg onderhouden zodat wij er weer enige jaren veilig over heen kunnen rijden? Beter zo een verpauperde weg in de rimboe voor zo iemand als jij, dat ben ik dan weer wel met je eensquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |