Meer van hetzelfde 'wat'? Ik vind dat er nogal een verschil zit tussen de albums 'Acda en de Munnik' en 'Maaiveld' bijvoorbeeld. Op zich spelen ze altijd wel met andere instrumenten, andere stijlen, alleen vaak op een veilige manier, waardoor het toch altijd weer heel Acda en de Munnik klinktquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:59 schreef morgane het volgende:
Aan de andere kant is het wel weer meer van hetzelfde.
Vind ik ook geen leuk nummer, heb hem helemaal gehoord in het vondelparkquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:00 schreef MrJones het volgende:
[..]
'Ze zegt steeds liefje' is trouwens wel een bloedirritant nummer.
Het idee van in elke zin een keer liefje zeggen is in je hoofd misschien heel leuk, maar kan beter niet worden uitgewerkt. En Thomas zingt al zo graag 'lief(je)' in een nummer. Misschien is 'ie er na dit nummer vanaf.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Vind ik ook geen leuk nummer, heb hem helemaal gehoord in het vondelpark
Ik doel ook op die veilige manier inderdaadquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:00 schreef MrJones het volgende:
[..]
Meer van hetzelfde 'wat'? Ik vind dat er nogal een verschil zit tussen de albums 'Acda en de Munnik' en 'Maaiveld' bijvoorbeeld. Op zich spelen ze altijd wel met andere instrumenten, andere stijlen, alleen vaak op een veilige manier, waardoor het toch altijd weer heel Acda en de Munnik klinktIk vind het wel prettig dat ze het nodeloos ingewikkeld doen weer een beetje achter zich laten - op een gegeven moment waren de nummers wel erg vervelend. De grap van een zin niet afmaken blijft niet leuk.
'Ze zegt steeds liefje' is trouwens wel een bloedirritant nummer.
en wat zou je dan willen of verwachten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:44 schreef Griebus het volgende:
Het blijft toch wel meer van hetzelfde eigenlijk. Het oude trucje weer eens uit die antieke kast trekken. Jammer.
Dan moet je nog 2 dagen wachten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wist niet eens dat ze een nieuwe cd haddenBinnenkort maar eens luisteren
quote:Jahoor, eindelijk is het 9 oktober: het nieuwe album ligt in de winkel!
Als je 'm in huis hebt gehaald, vergeet dan niet voor, tijdens of na het luisteren naar http://www.acdaendemunnik.nl/backstage te gaan want natuurlijk hebben we ook nu weer de leukste filmpjes online gezet. En nieuwe foto's. En een nieuwe track-by-track. En bloopers. En nog veel meer... snel kijken dus!
Helemaal nieuw en leuk: de voicemail! Thomas en Paul laten een voicemaibericht achter op je mobiel. Of op die van je broer, zus, vrouw, man, vriendin, moeder, vader, opa, oma, baas, collega, buurvrouw, neef, nicht en ga zo maar door. Kun je allemaal zelf vanachter je computer regelen: klik hier en verras jezelf of een ander met een bericht van de heren.
Veel luisterplezier, niet vergeten zaterdag 10 oktober om 14:00 uur even naar de Bijenkorf te komen, kun je de mannen meteen vertellen wat je van het album vindt. En zondagavond naar Lieve Paul kijken. Je weet maar nooit wie er in het programma te gast is, die avond...
Tot snel!
Slechtste album tot nu toe van Acda en de Munnik, amper beluisterd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:17 schreef DrDurden het volgende:
En waarom hoor ik steeds zoveel kritieken over Nachtmuziek? Dat was toch totaal geen slecht album?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |